دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

شدت قوانین

۱,۹۸۸ بازديد
واشنگتن - دیوید Shulkin ، دبیر امور سربازان قدیمی ، در نامه‌ای به دموکرات‌های مجلس نوشت که علی‌رغم درخواست اعضای کنگره ، کهنه سربازان و بزرگ‌ترین سازمان خدمات سربازان قدیمی که خواستار تحقیق در مورد ماری جووانا هستند ، وزارت امور خارجه مطالعه‌ای را در مورد اثرات drug's بر اختلال استرس پس از حادثه آغاز کرده‌است .
این نامه که با تاریخ ۲۱ دسامبر و در ملا عام در روز سه‌شنبه منتشر شد ، در واکنش به درخواست ماه اکتبر از سوی دموکرات‌ها در کمیته امور سربازان قدیمی برای آغاز تحقیقات در زمینه اثربخشی واکسن‌های پزشکی نوشته شده‌است . در درخواست آن‌ها ، دموکرات‌ها به بحران مواد افیونی و تقاضای فزاینده از سربازان قدیمی و گروه‌های خدماتی اشاره کرد که می‌خواهند به عنوان یک گزینه درمانی برای درده‌ای مزمن و PTSD مزمن در دسترس باشند .
Shulkin نوشت : " VA متعهد به تحقیق و توسعه روش‌های موثر برای کمک به سربازان قدیمی برای مقابله با اختلال استرس پس از حادثه و شرایط مزمن درده‌ای مزمن است .


گشت بزرگراه گورستان ملی فدرال مستقل بهترین منافع سال آینده سرمایه گذار






در این نامه بیان شده‌است که یک بررسی VA در سال گذشته ، ارتباطی بین مصرف ماری‌جوانا و افزایش احتمال خودکشی و همچنین افزایش شواهد جنون و نشانه‌های بیماری روانی پیدا کرده‌است . آن توجه را به تلاش‌های VA's برای کاهش داروهای افیونی آغاز می‌کند ، و این نامه گزینه‌های موجود برای سربازان قدیمی از طریق VA ، از جمله یوگا ، طب سوزنی ، ماساژ درمانی و تای چی را فهرست می‌کند .
نماینده جمهوریخواه تیم walz ، D - مینسوتا . یک دموکرات رده‌بندی در کمیته نظارت مجلس VA که روز سه‌شنبه نامه را امضا کرد ، پاسخ Shulkin's را " ناامیدکننده و غیرقابل‌قبول " و تلاشی برای گمراه کردن جامعه سربازان قدیمی خواند .
walz و دیگر دموکرات‌ها روز سه‌شنبه درخواستی را برای Shulkin برای توضیح موانع ویژه پیش‌گیری از تحقیقات ماری جووانا ، به تعویق انداختند . آن‌ها خواستار توضیحی در روز یکم فوریه شدند .
جان Hudak ، معاون مدیر مرکز مدیریت عمومی موثر در موسسه بروکینگز ، در پاسخ شدیدی در مورد نامه Shulkin's ، پاسخ VA VA را " یک ترکیب تاسف‌بار از اطلاعات نادرست ، تحلیل ناقص و منطق غیرقابل درک خواند ."
Hudak در گزارشی نوشت : "به نظر می‌رسد که" Shulkin " نگرانی‌های اعضای کمیته را در مورد مساله‌ای که بر زندگی میلیونها سرباز و سربازان قدیمی در سراسر ایالات‌متحده تاثیر می‌گذارد ، منتشر می‌کند .
Hudak گفت که Shulkin mischaracterized قانون فدرال و این ادعا که the از تحقیق درباره ماریجوانا منع شده‌است ، " به سادگی نادرست " است . او ادامه داد که Shulkin که یک پزشک است ، تحقیق برگزیده گیلاس را بدون ارائه متن مورد بررسی قرار می‌دهد .
Hudak نوشت که وضعیت تازه اعلام‌شده از ماری‌جوانا یک پیام به سربازان قدیمی ارسال خواهد کرد .
گزارش او در اوایل این ماه توسط دادستان عمومی جف جلسات منتشر شد تا به وکلای آمریکایی اجازه دهد تصمیم بگیرند که چگونه به شدت قوانین ماری‌جوانا فدرال را به اجرا درآورند . اگرچه این اثر بر ماری‌جوانا پزشکی تاثیر می‌گذارد اما برخی حامیان معتقدند که عدم قطعیت ایجاد شده از سوی این تصمیم می‌تواند سربازان قدیمی بیشتری را وادار به سکوت در مورد استفاده از ماری‌جوانا و در عوض خود درمانی کند . در اظهارات کاخ سفید ، دولت رئیس‌جمهور دونالد Trump's در این تصمیم قرار داشت .
Hudak نوشت : " ترکیب نگرانی‌ها در مورد دادستان‌کل ، زبان از کاخ سفید حمایت می‌کند و حتی نمی‌خواهد تحقیقات را در مورد این امکان انجام دهد که ماری جووانا می‌تواند با صدای بلند برای سربازان قدیمی صحبت کند . " این به آن‌ها می‌گوید که این اداره به پرسش‌های مهم پزشکی پاسخ نمی‌دهد - حتی آن‌هایی که می‌توانند زندگی و رفاه رزمندگان زخمی ما را بهبود بخشند ."



بستن شکاف به روز رسانی آموزش فشرده یک فریب اخذ پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در اروپا و امریکا مراحل معافیت پزشکی زبان





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.