جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مراسم تدفین

۲,۱۷۰ بازديد
نماز ، نماز . ( AP ) - سوگواران در روز جمعه در مراسم تدفین که حدود ۲۰۰ نفر از جمله دوچرخه سواران پوشش چرم و افسران مجری قانون را به خود جلب کردند ، گفتند که یک موتورسوار که در میان هفت نفر در تصادف با یک وانت در هفته گذشته کشته شد ، یک مرد خانواده بود که به نیروی دریایی افتخار می‌کرد.
مراسم تدفین مایکل Ferazzi ۶۲ ساله از Contoocook ، نیوهمپشایر ، در کلیسایی در پلیموت ماساچوست برگزار شد . صدای موتور سیکلت در شهر پیچید و ده‌ها دوچرخه راه خود را به سوی خدمت باز کردند .
بسیاری از سواران عضو باشگاه Jarheads موتورسیکلت بودند که Ferazzi و شش نفر دیگر در هنگام مردن بودند . آن‌ها یکدیگر را در آغوش گرفتند و تابوت را با نشان پرچم به داخل کلیسا بردند و در کنار دوچرخه‌های خود سلام نظامی دادند و مراسم با سرود نیروهای دریایی بر روی نی‌انبان به پایان رسید .
پاول دونی ، عضو Jarheads ، در زمانی که او و fellow سوار بر موتورسیکلت خود سوار بر موتورسیکلت خود برای سفر به گورستان ملی ماساچوست در Bourne شدند ، گفت : " بد نیست که برادران خود را از دست بدهیم ، به خصوص خیلی از آن‌ها در یک زمان . "
سرهنگ دوم ، جو موری گفت : " او زندگی بسیار بیشتری را در خود داشت . " Ferazzi در پست لژیون آمریکایی خود بود و دو نفر با هم رژه می‌رفتند .
ماری گفت : " وقتی او به طور واضح از سواری با دوستانش لذت می‌برد ، باید بمیرد ، اما او به خوبی می‌توانست کاری را که دوست داشت انجام دهد .
oldest پسر Ferazzi's ، متیو Ferazzi ، پدری را به خاطر می‌آورد که موتور سیکلت را دوست داشت و زمانی را با خانواده‌اش سپری می‌کرد . او گلف را به یاد آورد و با پدرش بازی کرد و چطور از تعطیلات لذت برد .






مزایای فدرال جنگ های خارجی توزیع دارو سازمان مردمی معاینه پزشکی مزایای کهنه شدت قوانین





او گفت پدرش او را دوست دارد و یک جنگجو ، حتی در مواجهه با سرطان است که در ماه ژانویه بازگشته است .
Ferazzi گفت : " چیزی که همه ما را گرد هم می‌آورد عشق است، عشق به پدرم . "
یک مراسم تدفین نیز برای دانیل پریرا ، ۵۸ ساله از ریورساید ، جزیره Rhode برگزار شد . Visitation در یک مراسم تدفین خانوادگی به نام Desma oakes ۴۲ ساله که همراه با دوست پسرش در تصادف کشته شد ، برگزار شد .
آن‌ها در میان هفت دوچرخه‌سوار هستند که هفته گذشته هنگامی که یک وانت کامیون تخت flatbed به گروه in Randolph برخورد کرد کشته شدند . راننده وانت ، Volodymyr Zhukovskyy ۲۳ ساله ، روز سه‌شنبه به جرم مسامحه در قتل اعتراف کرد .
The ، گروهی متشکل از ۸۰ دوچرخه‌سوار و حامیان آن‌ها از سراسر نیوانگلند به عنوان خانواده دوم و پناهگاهی برای اعضای خانواده خدمت کرد که بسیاری از آن‌ها این سرویس را ترک کردند اما هنوز خواهان برادری بودند که در نیروی دریایی کشف کردند .
این گروه با یک لوگو که توسط بولداگ نظامی ارتش لنگر انداخته‌است ، به عنوان یک سازمان خیریه و انجمن اجتماعی عمل می‌کند . بسیاری از بخش‌ها در لژیون آمریکایی و کهنه سربازان جنگ‌های خارجی قرار دارند .
Manny Ribeiro ، رئیس Jarheads ، که از سقوط جان سالم به در برده بود ، یک گروه خانوادگی را توصیف کرد که اعضایش در نهایت تلاش خود را برای حمایت از خانواده‌های قربانیان انجام می‌دهند . این گروه از تفنگداران دریایی در سراسر جهان کمک‌های مالی دریافت کرده‌است و سربازان قدیمی از آنجا تا هلند برای مراسم تدفین در حال پرواز هستند .
Ferazzi یک پدر چهار ساله بود که به مدت ۳۴ سال به عنوان افسر پلیس پلیموت کار می‌کرد . او به مدت چهار سال در نیروی دریایی خدمت کرد ، از جمله یک کار جزئی در امنیت سفارت آمریکا در توکیو . او همچنین یک عضو گارد ملی بود و به عنوان مامور امنیتی دادگاه کار می‌کرد .
Ferazzi در پلیموت بزرگ شد و چند تن از دوستان دوران کودکی به مراسم خاکسپاری آمدند و به یاد آوردند که چگونه در مدرسه با یکدیگر ملاقات کردند و چند دهه در تماس بودند .
روزه‌ای جوانی‌اش صرف Aerosmith و کنسرت گروه استیو میلر می‌شد . وقتی او بزرگ‌تر شد ، Ferazzi همیشه سوار بر موتورسیکلت بود و با افتخار درباره زمان خود در نیروی دریایی صحبت می‌کرد . اخیرا ً، او در حال آماده شدن برای رسیدن نوه‌ام بود .
 "چریل Molloy "، یک پرستار از پلیموت که با Ferazzi بزرگ شد ، گفت : " او بهترین کسی بود که شوخ‌طبع بود ، او به همه اهمیت می‌داد .
پریرا ، که به نام دنی پسر شناخته می‌شود، پس از ۱۸ سالگی به تفنگداران دریایی پیوست و براساس فوت وی تجربه‌ای بود که زندگی او را تعریف کرد . A که پدر دو فرزند است ، برای کمیسیون خلیج Narragansett کار کرده‌است .





سرمایه گذار بستن شکاف به روز رسانی مدارک و شرایط اخذ ویزا کوتاه مدت مشاوره معافیت پزشکی زبان





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.