دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

بستن شکاف

۱,۹۹۰ بازديد
سازمان‌های قدیمی قدیمی در روز جمعه از تلاش جدید کنگره برای تصویب قانونی حمایت کردند که ۴.۲ میلیارد دلار برای گسترش برنامه انتخاب قدیمی را فراهم می‌آورد ، در حالی که برنامه مراقبتی مراقبین را به شدت گسترش می‌دهد .
لژیون آمریکایی و سربازان قدیمی معلولان آمریکا هر دو لایحه معرفی‌شده توسط نماینده مجلس فیل رو ، R - تنسی ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی را تایید کردند . این لایحه همچنین دستور بازبینی تسهیلات و موجودی وزارت امور سربازان بازنشسته را صادر خواهد کرد .
کنگره سال گذشته قوانین مشابهی را پیشنهاد داد ، اما این برنامه‌ها از بسته هزینه‌های ۱.۳ میلیارد دلاری که در ماه مارس گذشته تصویب شد و با بی‌میلی توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به امضا رسید ، خارج شدند .


مورد اطلاعاتی معافیت پرداخت ناهنجاری ؟آناتومیک بودجه برنامه وزارت دفاع به روز رسانی





رو ، حمایت سناتور جانی Isakson ، R - گرجستان ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا ، و سناتور جان تستر ، D - مونتانا ، و عضو رتبه‌بندی committee's را بر عهده گرفته‌است . بنا بر گزارش‌ها ترامپ اعلام کرده‌است که این لایحه جدید را امضا خواهد کرد .
به گزارش رابرت Wilkie ، سرپرست وزارت دفاع هشدار داده‌است که برنامه انتخاب کهنه سربازان ، که به برون سپاری خدمات بهداشتی VA به بخش خصوصی اجازه می‌دهد ، ماه آینده تامین مالی خواهد شد مگر اینکه کنگره اقداماتی را انجام دهد.
این لایحه که روز چهارشنبه به تصویب رسید ، ۴.۲ میلیارد دلار برای گسترش این برنامه و همچنین اصلاح روش انجام آن ارائه خواهد داد .
این قانون که در حال حاضر نوشته می‌شود به the نیاز دارد تا برنامه‌ریزی قرار گیری های پزشکی در بخش خصوصی را به موقع و پوشش هماهنگی برای سربازان قدیمی که از مراقبت خارج از منطقه‌ای که در آن اقامت دارند ، تضمین کند .
یک خلاصه از این لایحه می‌گوید که این VA همچنین به ارائه " دسترسی به خدمات اجتماعی " در صورت ارائه خدمات یا خدمات که کهنه سرباز نیاز دارد ، ارائه خواهد شد .
این لایحه همچنین با نگرانی عمده‌ای از گروه‌های قدیمی در برنامه مراقبت کنندگان سر و کار دارد که در حال حاضر به خانواده‌های سربازان پس از ۱۱ سپتامبر محدود می‌شود .
برنامه VA's کمک جامع برای اعضای خانواده مقرری مختصری را برای مراقبین خانواده فراهم می‌کند که در بسیاری از موارد به سربازان معلول اجازه می‌دهد در خانه بمانند .
تحت قانون پیشنهادی ، برنامه مراقبت کننده به نفع خانواده‌های همه سربازان قدیمی با آسیب جدی یا تشدید شده در حین انجام‌وظیفه گسترش خواهد یافت .
رو در بیانیه‌ای گفت : " این قانون باید تصویب شود و اگر کنگره نتواند عمل کند، سربازان قدیمی هزینه آن شکست را خواهند پرداخت ( خلاصه کامل این لایحه را می‌توان در اینجا خواند .)
گروه‌های سربازان قدیمی در مورد حمایت از تغییرات در برنامه انتخاب محتاط بودند ، اما از ترس " خصوصی‌سازی " مراقبت‌های بهداشتی VA ، اما دنیس رو هان ، فرمانده ملی بیش از دو میلیون لژیون آمریکایی ، از او حمایت کرد .
رو هان در بیانیه‌ای گفت : " ما معتقدیم که این قانون ، همانگونه که در حال حاضر نوشته شده‌است ، نشان‌دهنده یک سازش منصفانه است که به تقویت مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی برای نسل‌های آینده کمک خواهد کرد در حالی که تضمین می‌کنند که مراقبت کنندگان از همه نسل‌ها حمایت خود را دریافت می‌کنند ."
او در مورد انتخاب گفت : " وقتی مراقبت‌های VA در دسترس نیست ، ما از استفاده از ارائه دهندگان non پشتیبانی می‌کنیم . ما همچنین بر این باوریم که وزیر امور سربازان بازنشسته باید به عنوان دروازه‌بان برای مراقبت‌های بهداشتی باقی بماند و انتظار می‌رود که سربازان قدیمی نباید برای مراقبت مرتبط با معلولیت‌های مرتبط با خدمات خود پول پرداخت کنند ."
گری Augustine ، مدیر اجرایی مرکز فرماندهی DAV's واشنگتن گفت : " dav مدت‌ها است که از تمدید مزایای مراقبت کننده مراقبت کننده به سربازان مجروح و بیمار قبل از ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ حمایت کرده‌است ، و این قانون گام‌هایی مهم برای بستن شکاف و تامین عدالت برای هزاران مراقبت کننده خانوادگی برداشته است."
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی کهنه‌کار کهنه‌کار بخش مراقبت سلامت سربازان قدیمی ، خدمات کهنه سربازان قدیمی - VSOs کنگره
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .




آموزش فشرده یک فریب سازمان امنیت عضوکنگره شرایط تغییر رشته دانش آموزان در پایه دهم قوانین معافیت پزشکی فکین






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.