چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سرمایه گذار

۲,۱۷۶ بازديد
به گفته مسئولان , سه کارگر یک برنامه که با سربازان قدیمی برای اختلال استرس پس از حادثه برخورد می‌کردند , روز جمعه به همراه این مظنون که آن‌ها را به عنوان بزرگ‌ترین سربازان قدیمی در خانه گروگان گرفته بودند , کشته شدند .
کریس : معاون گشت بزرگراه کالیفرنیا گفت : این چهار جسد تقریبا ً هشت ساعت پس از آن کشف شدند که قاتل مسلح در ساختمانی که سربازان قدیمی جنگ عراق و افغانستان تحت درمان قرار می‌گیرند , وارد یک مهمانی شد .
سه قربانی زن کارمند برنامه درمان خانگی سازمان غیرانتفاعی هستند که در محوطه دانشگاه قدیمی سربازان قدیمی کالیفرنیا قرار دارد .
او گفت : " اگر آن‌ها به طور تصادفی انتخاب می‌شدند خیلی زود بود " زیرا بازرسان هنوز یک انگیزه را تعیین نکرده بودند .
هر چند که مقامات این کارگران را در سراسر روز جمعه به گروگان گرفتند , مشخص نبود که آن‌ها تا چه مدت زنده نگه‌داشته شده بودند .
تنها عکس‌هایی که در این مرکز شنیده می‌شد در حول و حوش زمانی رخ داد که مقامات می‌گویند این مظنون رسید . در طول روز , مقامات اعلام کردند که قادر به برقراری ارتباط با قاتل مسلح نبوده و اجساد را در اطراف این افراد پیدا کرده‌اند .
او گفت : " این یک خبر غم‌انگیز از اخبار است , یکی از ما واقعا ً امیدوار بودیم که نباید قبل از اینکه مردم تسلیم شوند , بیاییم . "
کلانتر کانتی , جان رابرتسون از شناسایی قربانیان و مرد مسلح در شب جمعه خودداری کرد و گفت که اعضای خانواده هنوز باید به دنبال حمله به خانه کهنه سربازان قدیمی کالیفرنیا در کالیفرنیا , در یکی از معروف‌ترین شهرهای دره شراب , مطلع باشند .
این شهر در حدود ۲۲۵ کیلومتری شمال سان‌فرانسیسکو است .


روان گردان رسانه های محلی اختلال استرسی واحد پزشکی رهبران مجلس بستن شکاف



یکی از معاونان شریف در پاسخ به یک تماس اضطراری پس از اینکه در تیراندازی با مرد مسلح اقدام به تیراندازی کرد , اما افسر مجروح نشد .
رابرت زولیک , گشت بزرگراه , گفت که مذاکره کنندگان نتوانستند در طول روز با مرد مسلح تماس بگیرند .
لری کینگ به آسوشیتد پرس گفت که همسرش , آقای اسمیت اسمیت , در یک مهمانی کارکنان صبح حضور داشت و تلفنی به او گفت که قاتل مسلح به آرامی وارد اتاق شده و برخی افراد را به گروگان می‌گیرند .
اسمیت , یک سرمایه‌گذار برای مسیر غیرانتفاعی خانه , هنوز در سالن غذاخوری ساختمان بود و اجازه خروج نداشت . مسیر بازگشت به خانه , برنامه اجرا خصوصی در زمینه سربازان قدیمی , با سربازان قدیمی جنگ عراق و افغانستان با اختلال استرس پس از سانحه برخورد می‌کند .
پلیس این ملک را تخلیه کرد و جاده‌های مجاور را بست . یک خودروی زره‌پوش , آمبولانس‌ها و چندین مامور پلیس در این ساختمان بودند که خانه‌های اطراف آن را ویران کردند .
کهنه سرباز ارتش و باب اسلون , متخصص ارتش , در ایستگاه تلویزیونی خانه کار می‌کردند که یکی از همکاران آمد و گفت صدای شلیک گلوله از مسیر خانه شنیده شده‌است . اسلوان هشدار داد که ساکنان بمانند .
جبهه النصره در کالیفرنیا , در میان صدها خانواده بود که نگران این بودند که عزیزانشان در حال مقابله با قفل شدن هستند . تورنتن گفت که پدر خوانده‌اش , یک خلبان جنگنده جنگ جهانی دوم , داخل یک درمانگاه بود و به یکی از دوستانش گفته بود که سالم است .
با این حال , او نگران استرس زندانی شدن, با در نظر گرفتن سن پدر و برخی از اختلالات روانی است . تورنتن گفت : " قلب او برای مردمی که گروگان نگه‌داشته می‌شوند خونین است . شریف گفت : " گروهی از دانش آموزانی که در محوطه خانه بودند , پس از زندانی شدن , ایمن شده بودند . " نوجوانان مدرسه دبیرستان جاستین - سینا در نمایشی تمرین می‌کردند .
رابرتسون گفت : " آن‌ها از موقعیت عکاسی دور بودند . "
بعضی از بچه‌ها با اتوبوس مدرسه و بقیه رانندگی می‌کردند .



به روز رسانی آموزش فشرده یک فریب سازمان امنیت لیست پنجاه دانشگاه برتر جهان در رشته روانشناسی مشاوره معافیت پزشکی فکین



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.