دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

یک فریب

۱,۹۷۱ بازديد
۱۱ میلیون دلار حقه به این روش کار کرد : وب سایت‌های Phony با اسم‌هایی نظیر Army.com برای کمک به کودکانی که می‌خواستند به ارتش ملحق شوند تنظیم شدند . به جای آن ، این فقط یک فریب برای عبور آن‌ها به مدارس انتفاعی بود که آن‌ها را برای ثبت‌نام هدف قرار دادند .
بیست و هشت سازمان از سربازان کهنه‌کار در روز سه‌شنبه از FTC خواستند تا نام مدارس را منتشر کند تا به افرادی که در دانشگاه‌ها ثبت‌نام می‌کنند هشدار دهد که " رهبری " را از شرکت‌های فعال در وب سایت‌های جعلی انجام می‌دهند .
در حالی که در ماه سپتامبر در معرض خطر قرار گرفتن در ماه سپتامبر قرار داشت ، اکثریت ۵ کمیسیون FTC یک تصمیم سیاسی برای حفظ نام مدارس اتخاذ کردند . یک خانم مدیر اجرایی روز سه‌شنبه گفت که آزادی درخواست قانون اطلاعات باید برای به دست آوردن اسامی ثبت شود .
کری Wofford ، رئیس آموزش سربازان قدیمی ، گفت که گروه وی یک درخواست FOIA را روز سه‌شنبه ارائه کرده بود و گفت : " به سختی می ‌توان تصور کرد که این طرح زشت باید مورد حمایت قرار گیرد .


کمک جامع شغل جدید طرح دعوی جبران خسارت معرض خطر سازمان امنیت



در نامه‌هایی به FTC ، و برای روسای کمیته‌های نیروهای مسلح مجلس و مجلس سنا ، سازمان‌های قدیمی متهم کرده‌اند که " این وب سایت‌ها در دخالت در استخدام افراد اصیل و در انکار enlistees بالقوه با این فرصت برای پوشیدن اونیفورم نظامی خود عمل می‌کنند ."
علاوه بر موفقیت آموزش سربازان قدیمی ، سازمان‌های دیگر خواستار آزادی نام عبارتند از AMVETS ، عراق و سربازان قدیمی آمریکا ، سربازان قدیمی آمریکا ، سربازان قدیمی آمریکا ، انجمن افسران نظامی آمریکا ، انجمن افسران نظامی آمریکا و انجمن ملی خانواده نظامی .
هنگامی که این رسوایی را در ماه سپتامبر افشا کرد ، FTC با نامه‌ای از قبیل Army.com ، Air-Force.com ، NavyEnlist.com ، MarinesEnlist.com و CoastGuardEnlist.com ثبت شد .
این شکایت افزوده‌است که این مکان‌ها توسط دو شرکت مستقر در آلاباما - - انتشارات Sunkey و Fanmail.com اداره می‌شوند - - که گفته می‌شود حدود ۱۱ میلیون دلار به مدارس خصوصی فروخته می‌شود .
این شرکت‌ها با نیروهای بالقوه که از وب سایت بازدید کرده‌اند تماس گرفته و پیشنهاد می‌کنند که ارتش اندازه خود را کاهش دهد . به عنوان یک جایگزین ، تبلیغ شرکت‌ها آن‌ها را تشویق کرد تا در مدارس دخترانه خاص تحت این احساس کاذب که ارتش ایالات‌متحده آن‌ها را تایید می‌کند ، ثبت‌نام کنند .
 " م م م " گفت وب سایت Army.com شامل این موارد است : " لطفا ً آگاه باشید که ارتش ما در حال حاضر کوچک است . Army.com می‌خواهد بداند که راه‌های بیشتری برای خدمت به کشور تان نسبت به خدمت سربازی وجود دارد . اگر تحصیلات دانشگاهی داشته باشید ، می‌توانید از طریق مهندسی ، علوم ، قانون ، مراقبت‌های بهداشتی و بیشتر هم‌کاری کنید ."
او گفت که اگر افراد بالقوه تمایل خود را ابراز کنند ، Sunkey اطلاعات شخصی خود را به مدارس به قیمت ۱۵ تا ۴۰ دلار می‌فروشد .
در بیانیه‌ای که در ماه سپتامبر با شکایت FTC's همراه شد ، FTC Rohit و ربکا کلی قتل‌عام خواستار آزادی نام مدارس شدند ، اما اکثریت این پنج نماینده از رای آن‌ها رد شدند .
Chopra و کلی در یک بیانیه مشترک در آن زمان اظهار داشتند که اقدامات of و Fanmail " به جوانانی آسیب رسانده‌است که به دنبال خدمت به کشورشان و نیز مردم هستند . نه تنها رفتار غیرقانونی ، بلکه غیر آمریکایی نیز بود ."
ریچارد Sisk را می‌توان در Richard.Sisk@Military.com به دست آورد .
موضوعات مرتبط
ادیتور نظامی Military Veteran Benefits Duty Active Duty Education Benefits Benefits Veteran Education scandals scandals scandals Benefits Military Military Military Military Military Military scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals scandals
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .


عضوکنگره پنبه کاران کمک بلاعوض منافع نظامی تکنیک هایی برای حفظ تمرکز در زمان مطالعه شرایط معافیت پزشکی فکین






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.