دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

مخالف ماموریت

۱,۹۸۷ بازديد
۱ . او در نامه‌ای که به اداره امور سربازان قدیمی ( va ) فرستاده شده‌بود , پانچ نکرد . او دولت را به ممانعت از کار یک گروه لژیون آمریکایی از کارشناسان طی دیدار اخیر خود از دفتر منطقه‌ای سیاتل و منطقه‌ای متهم کرد .
این دیدار , بخشی از برنامه - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - م .
میلر , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی ( hvac ) , نوشت که اقدامات اخیر مک گری " به عنوان اقدامات عمدی و تلافی جویانه تلقی می‌شوند , و من هشدار می‌دهم که هرگونه مانع برای بررسی خارجی محصول کاری در تضاد با شفافیت و پاسخگویی دولت است ; تحت بهانه مدیریت بارکار تحمل نمی‌شود .
علاوه بر این, اقداماتی که برای خنثی کردن نظرات لژیون آمریکایی صورت می‌گیرد مخالف ماموریت ( va ) و منافع کهنه سربازان کشورمان است . "
بلافاصله , میلر کارکنان hvac را برای همراهی با تیم‌های نعره لژیون و گزارش بازدید خود از دفاتر منطقه‌ای و منطقه‌ای اختصاص می‌دهد .
میلر اشاره کرد که به گفته میلر , " توانایی لژیون دو نور " در سیاتل مسدود شده‌است و " توانایی لژیون دو نور برای ادامه دیدار , عکس با کارکنان پردازش ادعاها , و بررسی کامل مزایای معلولیت مطابق با عملکرد طولانی‌مدت آن است . "



مزایای معلولان سربازان بی خانمان کودک وابسته برنامه پس انداز ساحل ویتنام مزایای معلولیت مقامات عالی رتبه
         





جان جونز , مدیر بخش بازنشسته ارتش و توان‌بخشی ارتش آمریکا , گفت که تا همین اواخر , روابط بین va و لژیون به طور اساسی مثبت بوده‌است . " به عنوان سازمانی که هر روز به سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان کمک می‌کند , ما ارزش زیادی در رابطه با va نشان می‌دهیم . آیا ما همیشه با چیزهایی مانند صحت پردازش ادعاها موافق هستیم ? این به این معنی است که ما باید برای خوب سربازان قدیمی مان کار کنیم ? البته که نه . "
جونز اشاره به شهادت لژیون دو نور در یک جلسه دادرسی کرد . لژیون شهادت داد که ارقام صحت خود جمع‌آوری‌شده از بازبینی‌های غرش بسیار پایین‌تر هستند .
میلر به شهادت لژیون دو لژیون در نامه خود اشاره کرد و اشاره کرد که آمار دقت و صحت با بررسی لژیون دو لژیون مبنی بر ادعاهای اخیر حل و فصل , سازگار نیست ; در سال گذشته , درصد مطالبات مورد بررسی توسط لژیون به عنوان اشتباه‌ات شناسایی شدند … "
جونز گفت : " این یک فرآیند یادگیری برای هر دو لژیون و لژیون است . " " ما به دفاتر منطقه‌ای می‌رویم , به شناسایی بهترین تجارب , شناسایی مشکلات کمک می‌کنیم و توصیه‌هایی درباره نحوه ایجاد کل فرآیند ارائه می‌دهیم . اما ما نیاز به دسترسی به فایل‌های ادعاهایی داریم, برای ادعاهای ساختگی , و ما باید کار خود را پشت سر هم با va انجام دهیم . "
لژیون آمریکایی نقش رهبری را در کمک به توسعه برنامه ادعاهای کاملا ً توسعه‌یافته خود ایفا کرد که می‌تواند به طور چشمگیری زمان لازم برای پردازش و رسیدگی به منافع را کاهش دهد . جونز گفت : " ما می‌دانیم که انبار مساله‌ای چند ساله است و ما می‌خواهیم کار کردن با va را ادامه دهیم - از طریق بازدیدهای مکرر ما , هر چه که باشد . "
میلر نوشت که تلاش‌های لژیون آمریکا موازی با اهداف است و اینکه " تعهد لژیون به نتیجه کیفیت یک ضرب‌کننده نیرویی است که باید هدف واقعی آن باشد , توانایی اداره برای خدمت و احترام به سربازان قدیمی آمریکا . "



خدممات محلی گروه لژیون مدرن سازی مطالعه ای موثر برای کنکور داشته باشید مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی فتق‌ های دیافراگماتیک
         





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.