دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

مزایای معلولیت

۱,۹۷۲ بازديد
سنا در روز چهارشنبه لایحه‌ای را تصویب کرد تا مزایای معلولیت را به سربازان قدیمی که در کشتی‌های نیروی دریایی در ساحل ویتنام خدمت کرده بودند تمدید کند, علامت دهی پایان جنگ طولانی‌مدت برای این دریانوردان پیشین و تفنگداران دریایی برای دریافت غرامت برای بیماری‌های ناشی از مواجهه با عامل نارنجی و دیگر مواد مخدر مورد استفاده در جنگ ویتنام .
در پی تصویب مشابه در ماه گذشته , رای سنا این لایحه را به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ برای امضا ارسال می‌کند .
الشرق‌الاوسط
دادگاه استیناف حوزه فدرال استیناف حوزه فدرال درخواست رای دادن به سربازان قدیمی را تایید کرد و گفت که کنگره هرگز قصد ندارد اعضای خدمات در دریاهای دور ویتنام را در قانون اصلی که مزایای سربازان قدیمی را اعطا می‌کند , حذف کند .
محتوای مرتبط :
تصویب یک لایحه نیروی آبی آبی در مجلس
راه‌اندازی مجدد لایحه جدید برای لایحه نیروی آبی آبی
اداره عدالت برای دامپزشکان نیروی دریایی آبی موریس, درخواست استیناف نخواهد داد .
دادگاه تصمیم می‌گیرد که پرسنل نیروی دریایی " آبی " برای منافع نارنجی نماینده مجاز باشند .
اوایل این ماه , وزارت دادگستری تصمیم گرفت تا تصمیم دادگاه را درخواست کند .




سالگرد تاسیس فرصت بیشتر بزرگترین تغییر وزارت دادگستری مزایای ویژه مقامات عالی رتبه خدممات محلی





قانون تصویب‌شده توسط هر دو مجلس و سنا , جبران خسارت را به پرسنلی که در دور دریایی جمهوری ویتنام بین دو جناح دریایی ویتنام و کامبوج بودند , تمدید خواهد کرد .
افراد واجد شرایط شامل سربازان قدیمی با یک یا چند بیماری احتمالی هستند که ادعاهای آن‌ها قبلا ً انکار شده و نیز ادعاهای جدید .
این لایحه همچنین سربازان قدیمی که در منطقه غیر نظامی کره خدمت می‌کنند را تحت پوشش قرار می‌دهد .
این قانون می‌تواند تا ۱۰۰ هزار سرباز قدیمی را تحت‌تاثیر قرار دهد, اگر چه نیروی دریایی بازنشسته , جان ولز , یک وکیل با دفاع از سربازان قدیمی که نماینده آلفرد وگنر جونیور است . شاکی
وی توصیه می‌کند که سربازان قدیمی واجد شرایط , بلافاصله بسته‌های ادعاهای خود را ثبت کنند , پیش از این که قانون به اجرا درآید .
ولز گفت : " اگر آن‌ها ادعای خود را در این مورد دریافت کنند , ممکن است اشتباه باشد . " " اگر شما در یک کشتی بودید , به ویژه یک ناو که در حاشیه دریا خدمت می‌کرد , ضروری است که آن‌ها در حال حاضر ادعا کنند . "
سازمان‌های خدماتی قدیمی که از این قانون حمایت می‌کردند , از ترامپ خواستند تا لایحه را امضا کند که هزاران سرباز قدیمی ویتنام و سایر مزایای معلولیت را تامین خواهد کرد .
سربازان قدیمی جنگ خارجی ژنرال لورنس لورنس در بیانیه‌ای گفت : " ما به کل کنگره آمریکا برای اطمینان از اینکه مراقبت از کهنه سربازان همچنان مهم‌ترین مساله دو حزبی و دو حزبی در واشنگتن است , درود می‌فرستیم . " " ما اکنون رئیس‌جمهور را ترغیب می‌کنیم که به سرعت لایحه را به قانون امضا کند تا ده‌ها هزار سرباز قدیمی ویتنام بتوانند مزایای معلولیت را بازگردانند . "
دفتر بودجه کنگره برآورد کرده‌است که این لایحه بیش از ۱۰ میلیارد دلار هزینه دارد ; بخش امور سربازان قدیمی برآورد کرده‌است که هزینه آن بالغ بر ۱ میلیارد دلار می‌باشد .
هزینه باید با افزایش هزینه وام‌های مسکن برای سربازان قدیمی که درجه‌بندی ناتوانی ندارند , پوشش داده شود .




گروه لژیون مدرن سازی عضو خدمات چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شوید شرایط معافیت پزشکی تنگی های رکتوم




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.