شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

گام زیرکانه

۲,۱۳۲ بازديد
دموکرات‌های سنا به لغو سرپوش COLA برای بازنشستگان نظامی در سن کار برای بازنشستگان نظامی و مزایای سلامتی کهنه سربازان قدیمی که هنوز مطمئن نیستند که چگونه پول پرداخت کنند یا اینکه آیا جمهوری خواهان از آن حمایت خواهند کرد ، بسته شده‌اند .
در سال‌های اولیه جنگ ، مانور مانند این ممکن است چشم‌انداز لغو کلاه COLA را که کنگره تنها ماه گذشته برای صرفه‌جویی ۶ میلیارد دلار بیش از ۱۰ سال به عنوان بخشی از قرارداد بودجه دو حزبی به اجرا در می‌آورد را افزایش دهد .
با این حال ، امسال ، there's حاکی از ناامیدی در مورد زوج‌های تازه ساز بود . لغو منع مشروبات الکلی مساله‌ای است که معمولا ً در حوزه اختیارات کمیته خدمات مسلح قرار می‌گیرد . در واقع ، کمیته خدمات نیروهای مسلح سنا قصد دارد سه‌شنبه جلسه دادرسی را برگزار کند .
اما سناتور برنی ساندرز ( I - vt ) ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، لغو آن را به عنوان یکی از ویژگی‌های لایحه وی مطرح کرده‌است . او گفت : " رهبر اکثریت هری رید ( د / Nev ) از این حرکت پشتیبانی می‌کند و گفت : " رهبر اکثریت هری رید ( دی و نی ) .
آیا این گام زیرکانه در جهت احیای حفاظت کامل تورم از بازنشستگان فعلی و آینده بازنشستگان نظامی آینده است در حالی که چشم‌انداز بودجه چند میلیارد دلاری مزایای سربازان قدیمی را تقویت می‌کند؟



متخصص ارتباطات کمک هزینه مسائل اساسی اولین تصمیم دبیر کل امور ایثارگران



یا این به یک ژست فریبنده خواهد بود که برای مدتی ، خشم بازنشستگان فعلی و آینده را آسان‌تر می‌کند ، اما عمدا ً یا خیر ، به عنوان یک قرص زهر برای توسعه گسترده مزایای سربازان قدیمی که جمهوریخواهان از آن حمایت می‌کنند ، عمل می‌کند .
با وجود این که کنگره همچنان به دنبال یک بحران بدهی و چند سال دیگر از جداسازی بودجه است ، Sander's ، بهداشت کهنه سرباز و منافع بازنشستگی و بازنشستگی ارتش در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۳۰ ابتکار را برای تقویت برنامه‌های قدیمی هر نوار پیشنهاد می‌دهد . خلاصه‌ای از آن‌ها ۲۲ صفحه را اداره می‌کند . تنها این لایحه بیش از ۴۰۰ صفحه است .
یک لینک آنلاین را به شرح هر یک از این مواد اضافه کنید .
ماه گذشته ، ساندرز تلاش کرد تا مجلس سنا را با موافقت اکثریت آرا در لایحه کوچک‌تر امنی بوس ، حمایت کند . ۹۴۴ . اما سناتور تام کوبرن ( R - Okla ) آن را نگه می‌دارد و می‌گوید که این لایحه بطور کامل با فرورفتگی مشخص سایر برنامه‌های کهنه سربازان یا برنامه‌های فدرال پرداخت می‌شود .
کوبرن همچنین استدلال می‌کند که وزارت امور سربازان از سال ۲۰۰۹ تا کنون ۵۸ درصد را صرف هزینه کردن کرده‌است و افزود که سیل مزایای تازه بهداشتی و آموزشی را می‌توان توجیه کرد ، به خصوص این که VA نشانه‌هایی را نشان می‌دهد که در حال حاضر موظف به ارائه آن هستند .
لایحه جدید ساندرز بیش از دو برابر سایز یک کوبرن را مسدود کرده‌است . این کمیته از سوی کمیته خود در طی سال گذشته و برخی از اعضای این کمیته هیچ وقت در نظر گرفته نشده است . در میان آن‌ها آماده‌سازی کامل سرپوش COLA بر بازنشستگان فعلی و آتی بازنشسته زیر ۶۲ سال وجود دارد .
ساندرز گفت که رید خواهان اس . ۱۹۵۰ تا جایی که امکان داشت به زمین آورده شد تا به بحث گذاشته شود و به آن رای داد . آیا ساندرز این مبلغ را به این لایحه اضافه کرد تا برای جمهوری خواهان دشوارتر شود ؟ او فقط گفت که خواهان یک لایحه " جامع " است چرا که سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان مستحق تقریبا ً هر چیزی هستند که کنگره بتواند فراهم کند .
اما رای‌گیری علیه اس ۱۹۵۰ در حال حاضر تبدیل به یک رای مخالف برای بازنشستگان فعلی و نظامی می‌شود که ساندرز در یک کنفرانس مطبوعاتی به آن اشاره کرد .
ساندرز گفت : " ما به طور کامل آن مقررات را لغو خواهیم کرد … تا مطمئن شویم سربازان قدیمی ما the را دریافت می‌کنند . اما ما کاره‌ای زیادی انجام می‌دهیم … [ کهنه سربازان ] که نمی‌توانند به مراقبت‌های بهداشتی VA دسترسی داشته باشند، ما به شما کمک می‌کنیم این کار را انجام دهید . چند دندان در دهانشان دارد که در حال پوسیدن در دهان هستند ؛ چرا که آن‌ها وارد سیستم می‌شوند ؛ ما به شما کمک می‌کنیم این کار را انجام دهید . اگر در حال حاضر از یک سرباز [ ناتوان ] در ویتنام مراقبت می‌کنید و کمکی [ یا یک مقرری کم ] دریافت نمی‌کنید ، ما این کار را به خوبی انجام خواهیم داد ."



مراسم تدفین مزایای کهنه شدت قوانین سرمایه گذار از سهمیه ها در کنکور ۹۶ چه می دانید شرایط معافیت پزشکی زبان






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.