چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

امور ایثارگران

۲,۱۸۰ بازديد
آیا می‌خواهید از سربازان قدیمی پشتیبانی کنید ?
فقط همین جا باش .
همه ما می‌توانیم در جلوگیری از خودکشی نقش بازی کنیم , اما بسیاری از مردم نمی‌دانند چه کاری می‌توانند برای حمایت از کهنه سرباز یا عضو خدمت در زندگی خود انجام دهند .
در طول ماه پیش‌گیری از خودکشی در ماه‌های سپتامبر و سال , به اداره امور ایثارگران ( va ) و دفاع ( va ) کمک کنید تا مردم بدانند که جلوگیری از خودکشی با این عمل ساده حمایتی آغاز می‌شود .
کمک به فردی که احساس می‌شود و پشتیبانی می‌شود می‌تواند تفاوت زیادی را در طول زمان چالش برانگیز ایجاد کند . و این به یک حرکت بزرگ یا کار پیچیده نیاز ندارد . یک عمل ساده محبت می‌تواند به کسی کمک کند که احساس تنهایی کند .
اقدامات کوچک حمایت - - تماس با یک دوست قدیمی , چک کردن در یک همسایه , پختن شام , یا دعوت از هم‌کار در پیاده‌روی - - روش‌های متفکرانه برای نشان دادن شما هستند . به همین ترتیب , تشویق سربازان قدیمی و اعضای خدمات برای صرف وقت برای خود و تمرکز بر سلامت و تندرستی شان می‌تواند تاثیر بزرگی داشته باشد.



جرم جنگی خانه آجری فصل تابستان بازنشستگان نظامی پرونده جاری مراسم تدفین





پس , مکالمه را شروع کنید .
بودن برای کسی می‌تواند آسان باشد , اما شروع یک مکالمه درباره نگرانی‌های شما برای آن فرد یا نزدیک شدن به موضوع خودکشی می‌تواند بسیار دشوارتر به نظر برسد . مهم‌ترین چیز , نشان دادن حمایت واقعی و صمیمانه از فردی است که طی دوران سختی زندگی می‌کند . ممکن است افراد نگران چیزی که باید بگویند نگران باشند , یا فکر کنند که آموزش ویژه برای افزایش ایمن موضوع مورد نیاز است .
زمانی که درباره احتمال خودکشی احتمالی یا بحران زندگی صحبت می‌کنید , سعی کنید بهترین تجارب را در ذهن داشته باشید :
آرام باش .
بیش از آنچه بگویید گوش کنید .
ارتباط چشمی برقرار کنید .
بااعتماد به نفس عمل کنید .
بحث نکن .
از زبان بدنی باز استفاده کنید .
پرسش‌های محدود را به جمع‌آوری اطلاعات غیررسمی محدود کنید .
از نظرات حمایتی و دلگرم‌کننده استفاده کنید .
صادقانه و صادقانه باشید .
قبل از اینکه یک مکالمه را شروع کنید , کمی تحقیق کنید تا ببینید که پیش‌گیری از خودکشی و منابع سلامت روانی در دسترس هستند . سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان می‌توانند با استفاده از این مکان یاب منبع برای یافتن مشاوره , مراکز درمان و پشتیبانی سفارشی برای هر چالش زندگی با مرکز پزشکی و پزشکی خود تماس بگیرند .
بدانید که چه موقع بحران نیاز به اقدام فوری دارد .
همه باید از این علائم بحران آگاه باشند که نیازمند توجه فوری از یک متخصص بهداشت و درمان است :
فکر کردن به درد یا کشتن خود
دنبال راه‌هایی برای کشتن خود
حرف زدن درباره مرگ , مرگ یا خودکشی
رفتارهای خود مخرب , مانند سو استفاده از مواد مخدر و یا استفاده خطرناک از آن که شما متوجه این علائم در خودتان و یا یک کهنه سرباز هستید , خط بحران سربازان قدیمی را در تماس بگیرید .
چه ابراز نگرانی اولیه و یا پاسخ به بحران خودکشی , اجازه دهید آن‌هایی که دوران سختی را تجربه می‌کنند بدانند که منابع در دسترس هستند : بازدید از سایت www .
موضوعات مرتبط
سلامت روانی و تندرستی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند . تصویر تصویرسازی توسط مت battaglia
خط بحران سربازان قدیمی




مزایای کهنه شدت قوانین سرمایه گذار بستن شکاف آدرس و تلفن مدارس مناطق تهران قوانین معافیت پزشکی زبان




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.