دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

خدمات محلی

۱,۹۱۶ بازديد
سربازان قدیمی باید دسترسی به موقع بیشتری به ارائه دهندگان سلامت روانی و دیگر متخصصان پزشکی غیر نظامی تحت طرح مرکز مراقبت اجتماعی بیمار ( PC۳ ) داشته باشند ، که وزارت امور سربازان قدیمی در عرض شش ماه آینده وارد این کشور خواهد شد .
این طرح در دو قرارداد پنج ساله به ارزش ۳.۹ میلیارد دلار قرار دارد و در روز سه‌شنبه به شرکت‌های مدیریت سلامت مجزا که موظف به تثبیت و استانداردسازی کیفیت ارائه دهندگان خدمات هستند که به آن‌ها گفته می‌شود که the به موقع خدمات مراقبت خانگی را تحویل دهند ، اعطا می‌شود .
خدمات شبکه خدمات فدرال Net LLC of ، Va . و شرکت Phoenix Healthcare، شرکت Alliance Healthcare ، Ariz . آن‌ها شبکه‌های ارائهکننده vast را در تمام شش منطقه پزشکی VA دایر خواهند کرد ، و هر کدام سه تن را می‌گیرند .



سلامت مغز بیمه عمر درجه معلولیت سال اخیر مسیر درمان گروه لژیون




بهداشت خالص ، پیمان‌کار پشتیبان فعلی برای ذینفعان نظامی در منطقه شمال غربی ، مسئول مناطق VA است که ایالات جدید انگلستان ، ایالت‌های غرب میانه و همه کشورهای ساحلی شرقی از فلوریدا و آلاباما را در بر می‌گیرد . ارزش قراردادهای منطقه‌ای ترکیبی به ارزش ۵ میلیارد دلار است .
TriWest ، که از یک شبکه ارائهکننده در سرتاسر منطقه غرب TRICARE تا آوریل گذشته پشتیبانی می‌کرد ، contracts میلیارد دلار برای تامین شبکه‌های بهداشت روانی و مراقبت‌های ویژه در کشورهای غربی از جمله آلاسکا ، هاوایی و همه کشورهای آمریکای جنوبی از تگزاس به می‌سی‌سی‌پی رسید .
مرزه‌ای ایالتی به طور منظم شش منطقه را مشخص می‌کنند، بنابراین شبکه بهداشت برای ۳۸ ایالت یا بخش‌هایی از ایالات و پورتوریکو مسئول خواهد بود . TriWest ، شبکه‌های ارائهکننده non را برای ۲۸ ایالت یا بخش‌هایی از ایالات و همچنین مناطق آمریکا در اقیانوس آرام فراهم می‌کند .
امروزه ، هنگامی که امکانات VA فاقد ظرفیت برای مراقبت در خانه هستند ، بیماران تحت مکانیسم‌های مختلف مراقبت ، شامل قراردادهای محلی ، به اشتراک گذاری موافقتنامه ها و مجوزهای مراقبت پزشکی ، تحت مراقبت بخش خصوصی قرار می‌گیرند . این امر به عنوان ناکارآمد تلقی می‌شود .
ارجاع آینده به موجب قراردادهای PC۳ تحکیم خواهد شد به طوری که سربازان قدیمی دسترسی هماهنگ و به موقع به شبکه‌های جامع ارائه دهندگان را می‌بینند که همه آن‌ها برای برآورده کردن استانداردهای کیفیت VA غربال می‌شوند .
پیمانکاران خدمات درمانی بستری و سرپایی و خدمات مراقبت سلامت روانی را هنگامی که مراکز پزشکی VA نمی‌توانند ، به جز بعد از صبر طولانی برای قرار ملاقات‌ها و یا به این دلیل که سربازان قدیمی از نزدیک‌ترین امکانات VA زندگی می‌کنند ، فراهم خواهند کرد .
شبکه‌های جدید باید ارائهکنندگان خدمات را برای برآورده کردن و یا از استانداردهای VA برای credentialing ، مجوز و الزامات مراقبت تخصصی نمایش دهند . آن‌ها باید خدمات مشتری و رونده‌ای شکایت را ایجاد کنند ، و آن‌ها باید بیماران را در یک دوره مشخص و به لحاظ جغرافیایی مناسب ببینند . همچنین فایل‌های پزشکی تولید شده توسط متخصصان شبکه باید فورا ً با VA به اشتراک گذاشته شوند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت تمام VA کنترل و هماهنگ است .
اداره بهداشت کاران از سال ۲۰۰۹ برنامه آزمایشی شبکه‌های non - را اجرا کرده‌است که قهرمان پروژه نامیده می‌شود. این شرکت فقط شامل ۴ مورد از 56 VISNs ( شبکه‌های یکپارچه خدمات یکپارچه ) است . بنا بر گزارش‌ها , در سال ۲۰۱۲ , این کشور بیش از ۲۷ میلیون دلار را با خرید موثرتر از متخصصان بخش خصوصی با استفاده از نرخ‌های قبل از مذاکره ذخیره کرده‌است .
قرارداد PC۳ ۶ ماه طول خواهد کشید تا از ماه آینده اجرا شود . شبکه‌ها قرار است تا آوریل ۲۰۱۴ در سراسر کشور فعالیت کنند .
جف میلر ، نماینده جمهوریخواه ( R - Fla ) ، از زمانی که رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس در سال ۲۰۱۱ شد ، به عنوان رئیس کمیته امور کهنه سرباز فشار آورده‌است و خاطرنشان کرد که تا چه حد سربازان قدیمی در ناحیه خودش باید برای مراقبت از VA سفر کنند ، با این حال بسیاری از ارائهکنندگان خدمات محلی در دسترس هستند . برخی از سازمان‌های خدماتی کهنه‌کار نگران این هستند که یک تغییر بزرگ به بخش خصوصی ، به مرور زمان ، تخصص پزشکی رقیق شود و تداوم درمان را به سربازان قدیمی که دارای شرایط پزشکی چندگانه هستند ، تحت‌تاثیر قرار دهد .


مدرن سازی عضو خدمات گام زیرکانه امور ایثارگران شرایط ادامه تحصیل در کشور ترکیه شرایط معافیت پزشکی پرولاپس





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.