سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

عضو خدمات

۲,۱۵۸ بازديد
در سال ۲۰۰۵ ، ای و بی کر در حال دوچرخه‌سواری در هونولولو بود که اتومبیلی به او برخورد کرد. او گفت : " اگر من کلاه ایمنی می‌پوشیدم ، امروز در اینجا خواهم بود ."
بیکر ، یک سرباز ذخیره دریایی ، مبتلا به جراحت شدید مغزی شد ( TBI ) . هنگامی که او با مراقبت‌های شدید از خواب بیدار شد ، دچار فراموشی شدید شده بود؛ او هیچ چیز را به یاد نمی‌آورد که دو هفته قبل از حادثه رخ داده بود. او راه خود را برای بهبودی آغاز کرد ، با اتکا به نامزدش برای کمک به کاره‌ای روزانه . بیکر با پیروی از دستورها doctor's برای استراحت ، از ورزش کردن اجتناب کرده و حدود دو ماه از کار کناره گرفت . امروزه بیکر با همسر و دو فرزندش در Quantico واقع در ویرجینیا زندگی می‌کند .
" شما قطعا ً می‌توانید از آسیب مغزی رهایی یابید . بی کر گفت : " مدرک زنده زنده ، شما می‌توانید ادامه دهید و یک زندگی کامل داشته باشید و اجازه ندهید که آن شما را نگه دارد ."


پردازش ادعاها مسکن دائمی بشر دوستی تصمیم مبارزه بودجه پیشرفته گام زیرکانه


داستان Baker's ، همچنین داستان‌هایی از دیگر اعضای سرویس و کهنه سربازان که به دنبال کمک به آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه هستند، بخشی از یک سری ویدیویی است که توسط مرکز دفاع و سربازان کهنه سربازان برای سلامت روانی و آسیب‌های مغزی به کار می‌رود . انتشار این ویدیو از فعالیت‌های گوناگونی حمایت می‌کند که توسط رئیس آینده برای تشخیص ماه آگاهی و آگاهی مغز در ماه مارس مورد حمایت قرار می‌گیرد و آگاهی در مورد پیش‌گیری ، تشخیص و بازیابی از TBI را افزایش می‌دهد .
کتی Helmick ، معاون مدیر of ، می‌گوید : " به ویژه در طول ماه آگاهی و آسیب مغز ، ما می‌خواهیم جامعه نظامی ما بداند که گام اول در بازیابی از TBI بررسی می‌شود " .
با توجه به اطلاعات وزارت دفاع ، بیش از ۳۳۰، ۰۰۰ نفر از اعضای خدمات از سال ۲۰۰۰ به TBI مبتلا شده‌اند . با کمال تعجب ، بسیاری از این آسیب‌ها در تنظیمات noncombat تشخیص داده شدند ؛ برخورد وسایل نقلیه موتوری یک دلیل مشترک است .
رئیس آینده یک ابتکار DVBIC چند ساله برای ترویج آگاهی عمومی ، پیش‌گیری و درمان است و واکنش helpseeking به TBI را تشویق می‌کند . این ابتکار به ارائه منابع آموزشی از جمله برگه‌های حقیقت با نکاتی درباره جلوگیری از آسیب مغزی در فعالیت‌های daytoday می‌پردازد . مجموعه ویدیویی آن مجموعه‌ای از تجربیات شخصی با TBI از اعضای خدمات و سربازان قدیمی را نشان می‌دهد که به مدت چند سال به نشانه‌های خود نسبت به کسانی که ماه مارس را ترک می‌کنند ، اشاره می‌کند ، یک رئیس برای آینده ، یک کمپین کارت برچسب # ThinkAhead را برای ویژگی‌هایی که توسط بازماندگان TBI و حامیان آن‌ها در صفحات فیس بوک و تویی‌تر و همچنین صفحه DVBIC در فیس بوک ارسال می‌شود ، به کار خواهد برد . هر کسی می‌تواند کارت برچسب # ThinkAhead را دانلود کند و از آن برای به اشتراک گذاشتن یک پیام شخصی در مورد تجربه خود با TBI یا در پشتیبانی از ماه آگاهی و آسیب مغز استفاده کند . دکتر اسکات لیوینگستون ، مدیر آموزش " DVBIC " ، گفت : " ما هر کسی که با این کارت عکس بگیرد می‌تواند جامعه TBI نظامی را از طریق تصاویر به اشتراک بگذارد - یک عضو خدمات یا سرباز ، یک همسر یا فرزند ، یا حتی یک سگ خدمت - و یا حتی یک سگ خدمت - و یا حتی یک سگ خدمات - و پیام‌های پشتیبانی ."
کارت برچسب # ThinkAhead را دانلود کنید و به منابع TBI بیشتری از طریق صفحه وب سایت آگاهی و آسیب مغزی دسترسی پیدا کنید .


امور ایثارگران مراسم تدفین مزایای کهنه شدت قوانین ظرفیت پذیرش مدارس دخترانه تیزهوشان به تفکیک استان جزئیات آیین نامه های معافیت کفالت





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.