جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

مقامات عالی‌رتبه

۲,۰۰۲ بازديد
یکی از مقامات عالی‌رتبه امور سربازان قدیمی در روز چهارشنبه در بزرگداشت پنجمین سالگرد این لایحه , به تفاوت فاحش بین نسخه‌های پس از جنگ جهانی دوم و نسخه‌های پس از آن اشاره کرد .
پل لورنس , رئیس اداره سود سربازان قدیمی , گفت : " یکی از چیزهایی که در مورد هر جا که به ذهنم می‌رسد این است : چرا نمی‌توانم از لایحه دستگاه گوارش برای شروع یک کسب‌وکار استفاده کنم ? چرا نمی‌توانم این کار را بکنم ? "
زمانی که رئیس‌جمهور فرانکلین دی . در صورتی که روزولت به شکل یک وام کوچک به عنوان پایتخت راه‌اندازی شود, لاورنس در یک گردهمایی که با حمایت اتاق بازرگانی برگزار شده بود , گفت که سالگرد استقلال آن چیزی است که به طور رسمی قانون " قانون مجدد " نظامیان نامیده می‌شود . "
لورنس , یکی از کهنه سربازان ارتش و مدیر اصلی لایحه فعلی آی سی , اشاره کرد که اعضای شورای قبلی از جامعه تجاری , دولت و گروه‌های مدافع سربازان قدیمی گفته‌اند که نیمی از سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم کار خود را آغاز کرده‌اند . و حالا بخش بسیار کوچک‌تری است . "
او درباره فرصت‌های کسب و کاره‌ای کوچک برای کهنه سربازان گفت : " قانون قرقیزستان این کار را ساخته‌است . " " یک‌بار وجود داشت و این سوال را مطرح می‌کرد : اگر این قدر محبوب بود , چرا نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم ? مطمئنا ً می‌توانیم این را مشخص کنیم .
لارنس در اظهارات خود در فروم گفت : " من فقط به اشتراک می‌گذارم , من طرفدار هیچ چیز نیستم , اما این چیزی است که من به طور مرتب از آن‌ها درخواست می‌کنم . "
تلاش‌های قبلی در کنگره برای گسترش مزایا تحت لایحه فعلی آی تی برای اجازه دادن به سربازان قدیمی جهت استفاده از بودجه‌های آموزشی برای آغاز کسبوکار نوپا در کمیته .



مزایای معلولان بیمه خدمات آزمون های غرامت روسای مداخله سوابق سلامت خدممات محلی گروه لژیون






یک پنل اولیه در تالار مجمع بازرگانی تاکید کرد که لایحه فعلی آی سی در درجه اول به یک مزیت آموزشی تبدیل شده‌است و با تعداد زیادی از سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم که فرصت تجاری را در کالج و تعداد نسبتا ً کمی در نسل کنونی که این مسیر را گرفته‌اند , مقایسه می‌کند .
الیزابت
آن‌ها گفتند که ۵۳ % از سربازان قدیمی پس از جنگ جهانی دوم , هنگامی که به خانه آمدند , به طور مستقیم وارد کسب‌وکار شدند , در حالی که در نسل کنونی حدود 10 / 4 % بود .
او بر این گفت : " این یک شیب باورنکردنی " از چند سال پیش تا زمان حال است .
" کم‌تر از ۸۰ % از سربازان قدیمی کسب‌وکار خود را آغاز می‌کنند . این خوب نیست .
برهان‌الدین بها الدینوف , مدیر تحقیقات کاربردی در موسسه آموزش سربازان قدیمی و نظامی دانشگاه سیراکیوز , جزئیات مشارکت گسترده سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم را با تحصیلات آن‌ها از طریق لایحه اصلی آی. آی .
او پیش‌بینی fdr را در فشار برای لایحه قبل از پایان جنگ " بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در یک نیروی کار تحصیل‌کرده در تاریخ آمریکا " نامید . "
او گفت که برای هر دلاری که صرف تحصیلشان شده‌است , سربازان قدیمی پس از جنگ جهانی دوم هفت سال به اقتصاد بازگشتند .
براساس گزارش تارنمای نیوز دات کی جی , این کشور از لایحه اصلی , مهندسین مشاور , معلمان , پزشکان متخصص و دانشمندان علوم پزشکی را به دست آورده‌است . ریچارد می ‌توان این کار را کرد .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی , عوارض گمرکی , منافع کهنه سرباز gi سابقه خدمت سربازی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .




مدرن سازی عضو خدمات گام زیرکانه روش های گزینش دانشجو و شرایط بومی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی هیرشپرونگ




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.