پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دفتر مشاور

۲,۱۷۹ بازديد
denver - یک کارمند اداره امور سربازان قدیمی که به کنگره گفت این آژانس از لیست‌های انتظار غیر مجاز برای مراقبت سلامت روانی در کلورادو استفاده می‌کند استعفا داده‌است و می‌گوید که در معرض انتقام برای صحبت کردن است .
برایان smothers روز چهارشنبه به آسوشیتد پرس گفت که VA دو تحقیق جداگانه را در مورد اقدامات وی باز کرده و تلاش کرده‌است تا او را وادار کند تا بیانیه‌ای را امضا کند که می‌گوید او قوانین VA را نقض کرده‌است . او گفت که او نپذیرفت .
smothers همچنین گفت که the او را به یک دفتر بدون دسترسی به کامپیوتر ، بدون هیچ گونه وظایف مهم و هیچ ارتباط اجتماعی اختصاص داده‌است .
او اقدامات VA's و شرایط کاری او را غیرقابل‌تحمل خواند . او گفت که او از سه‌شنبه استعفا داد .
مقامات VA در مورد ادعای smothers اظهار نظر نکردند و گفتند که او برای صحبت مجازات شده‌است ، اما گفت که این اداره اقدامات تلافی جویانه را تحمل نمی‌کند . آن‌ها پیش از این ادعا کرده بودند که هر گونه اتهام در مورد لیست انتظار غیر مجاز را به طور جدی در نظر می‌گیرند و در حال هم‌کاری با یک سوال هستند .



توسعه یافته کمیته کنفرانس خدمات بهداشتی هزینه پرسنل طرح بودجه مخالف ماموریت





smothers مدعی است که تسهیلات کلرادو در دنور و حومه شهر گلدن گیت از سال ۲۰۱۲ تا سپتامبر گذشته از لیست انتظار برای خدمات بهداشت روانی استفاده کرده‌اند . وی گفت که این لیست‌ها نشان می‌دهند که چقدر طول می‌کشد تا سربازان قدیمی درمان شوند و تقاضا برای مراقبت از بهداشت روانی به مراتب کم‌تر از آن چیزی است که واقعا ً بود .
وی گفت که هر چه بیشتر سربازان قدیمی باید منتظر مراقبت از سلامت روانی باشند ، احتمال استفاده از آن در زمانی که در دسترس باشد ، کم‌تر است .
smothers گفت : " این برای من کاملا ً غیرقابل‌قبول بود . "
وی افزود : " به امید من مبنی بر اینکه دولت وارد شده ( از سوی دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور منتخب ) می‌رود و مردم را اخراج می‌کند ."
smothers برآورد کرد که فهرست‌ها شامل ۳۵۰۰ ورودی بوده‌اند ، اما نمی‌دانستند که چند تا از سربازان قدیمی در این فهرست‌ها وجود دارند ، چرا که برخی از اسامی چندین بار ظاهر شده‌اند . هنوز مشخص نشده است که سربازان قدیمی لیست چقدر باید منتظر توجه باشند .
فهرست‌های انتظار رسمی توسط تسهیلات مراقبت‌های بهداشتی در جای دیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند . کشف این فهرست‌ها باعث ایجاد یک رسوایی در سراسر کشور در سال ۲۰۱۴ شد که در آن ۴۰ سرباز قدیمی در حالی که منتظر بودند تا در بیمارستان Phoenix VA قرار ملاقات داشته باشند کشته شدند .
smothers یک متخصص پشتیبان در تیم پشتیبانی بالینی پس از حادثه در دنور بود . او گفت که کار را در آوریل ۲۰۱۵ شروع کرده‌است .
smothers در ماه سپتامبر به Sens. Johnson ، جمهوریخواه ویسکانسین و Cory گاردنر از کلرادو رفت و گفت که فهرست غیر مجاز صفحات گسترده در سیستم کامپیوتر VA را کشف کرده‌است . او همچنین گفت که یک سرباز قدیمی زندگی خود را در حالی که منتظر درمان PTSD در کلینیک Colorado Springs بود را باخود برده بود .
در درخواست جانسون و Gardner's ، بازرس شهرداری VA - اداره بازرسی داخلی agency's ، تحقیقی را در مورد ادعاهای smothers آغاز کرد . سخنگوی بازرس کل روز چهارشنبه به یک پیام تلفنی که به دنبال اظهار نظر بود ، پاسخ نداد .
او گفت : " این ارتباط employee's با دفتر من توسط قانون فدرال محافظت می‌شود ." گاردنر گفت که از بازرس کل درخواست کرده‌است که ببیند the در مقابل smothers تلافی کرده‌است .
جانسون گفت که او هم نگران پرونده smothers است .
او در ایمیلی گفت : " دفتر من به کار با دفتر مشاور ویژه ایالات‌متحده ادامه خواهد داد تا مطمئن شود که کارمندان فدرال که سوت را منفجر می‌کنند ، هیچ اقدام تلافی جویانه انجام نمی‌دهند ."
دفتر مشاور ویژه یک آژانس مستقل فدرال است که از whisSmothers به آسوشیتد پرس گفت که او نسخه‌هایی از صفحات گسترده را برای خود ایمیل کرده‌است تا او بتواند آن‌ها را به عنوان مدرک ارائه کند . The به ۲، ۱۰۰ تن از سربازان قدیمی هشدار داد که ممکن است اطلاعات شخصی آن‌ها با این وجود به خطر انداخته شود، با این وجود که این نهاد smothers را آنگونه که فرد involved.tleb کاهش می‌دهد ، تشخیص نداد .



مزایای معلولیت مقامات عالی رتبه خدممات محلی گروه لژیون هزینه تحصیل در خارج از کشور شرایط معافیت پزشکی تنگی های مقعد




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.