جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

کمیته خدمات

۲,۱۴۸ بازديد
واشنگتن
۳ . اکثریت جمهوری خواهان هنوز در انکار نیاز به اصلاحات پیشنهادی dod برای اصلاحات نظامی , کمک‌هزینه مسکن , مراقبت‌های بهداشتی , و کشتی‌ها و هواپیماها است . او گفت بدون آن‌ها , بودجه دفاعی به زودی تحت‌تاثیر هزینه‌های سرمایه‌گذاری قرار خواهد گرفت .
کمیته خدمات مسلح مجلس پیش‌نویس بودجه دفاعی را این هفته در میان کمیته‌های فرعی آن گنجاند و قرار است چهارشنبه نهایی را مورد بحث قرار دهد . مجلس سنای این کشور در هفته آینده نسخه خود را از بودجه آغاز خواهد کرد .
اسمیت در یک نشست صبحگاهی در کپیتول هیل گفت : " اگر ما آن گام‌هایی را که dod در آنجا منتشر می‌کند , برداریم , ما یک موقعیت کاملا ً غیرقابل دفاع ایجاد می‌کنیم . " " ما باید بپذیریم که از نظر مالی کجا هستیم و یک ارتش در اطراف آن می‌سازیم . "



همه بیماران ماشین حساب نیاز های شما برنامه انتخاب قانون قدیمی دفتر مشاور





طرح بودجه وزارت دفاع , کلک هزینه‌های پرسنلی را هدف قرار داد . در طول چند سال آینده , 1 / 5 میلیارد دلار از دارایی‌های ارتش در طی چند سال آینده کاهش خواهد یافت , و ذخایر پایه را با ۶۰۰ میلیون دلار در سال کاهش خواهد داد و این کاهش را به 49 / 49 درصد کاهش می‌دهد . افزایش مستمری مسکن تا سال ۲۰۰۷ به پایان خواهد رسید , تا زمانی که دلالان سهام و قبض‌های مصرفی خود را پرداخت کنند و سیستم تصفیه فاضلاب نیز افزایش یابد و هزینه‌ها افزایش یابد .
همچنین کشتی‌ها و هواپیماها با بودجه پایین - پایین نیشگون می‌گیرند . این برنامه ممکن است به پایان برسد , و نیروی دریایی ممکن است ناو جنگی یو اس اس جورج واشینگتن را که نیاز به تعمیرات اساسی دارد , بازنشسته کند .
اما کمیته خدمات مسلح مجلس این هفته هزینه‌های زیادی برای کاهش هزینه‌ها نداشت . این گزارش دوباره تاکید کرد که اشتهای کمی برای قطع هر گونه پرداخت یا منافع نظامی با مجموعه‌ای از قوانین وجود دارد که عمدتا ً نسخه پنتاگون از بودجه را نادیده گرفته‌است .
جو ویلسون , رئیس کمیته فرعی کمیته فرعی پرسنل نظامی , پیش‌نویس بودجه را توجیه کرد و گفت که نباید بین مزایایی مانند صرفه‌جویی سوپر مارکت و تجهیزات برقی مصالحه برقرار شود . بسیاری از جمهوری خواهان نگران هستند که این کاهش‌ها می‌تواند نیروی را از بین ببرد و در نهایت برای دفاع ملی همچون شکست کشتی‌ها و هواپیماها مضر باشد .
اسمیت گفت که وضعیت سرمایه‌گذاری کلی بدتر است که بیشتر مردم می‌دانند و اینکه پول کافی برای حفاظت از همه برنامه‌ها وجود ندارد . کنگره در حال حاضر تلاش می‌کند تا برای نیازهای مهم از قبیل بازسازی و تعمیرات اساسی جورج واشینگتن , پول بیابد .
اسمیت گفت که بدون کاهش پیشنهادی وزارت دفاع , بودجه دفاع ملی از یک " مشکل موج تعظیم " رنج خواهد برد , به این معنی که کنگره ممکن است بودجه را در سال مالی جاری با پولی که نداشته باشد تامین کند و حتی در طی دوتا پنج سال آینده نیازهای اساسی ‌تری را ایجاد کند .
به عنوان مثال , قانون گذاران برای حفظ یک برنامه هواپیماهای بدون سرنشین که وزارت دفاع پایان دادن به صرفه‌جویی در پول را پیشنهاد کرده , به ۲۳۰ میلیون دلار نیاز دارند . در پنج سال آینده , این سرمایه مورد نیاز در طی پنج سال آینده به 5 / 1 میلیارد دلار خواهد رسید . او گفت که در همان حال , قانون کنترل بودجه که تحت عنوان ترسیب شناخته می‌شود , به احتمال زیاد به کاهش هزینه‌های دفاعی و کاهش هزینه‌های دردناک ادامه خواهد داد .
اسمیت گفت : " ما اجتناب از همه این تصمیمات دشوار و تلاش برای رسیدن به آن روز را داریم . " اگر یک استراتژی را در اطراف پول ایجاد کنید , در جای بدی به سر می‌برید . "
موضوعات مرتبط
حقوق کهنه سرباز پرداخت حقوق پایه برای مسکن - به کنگره
حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



مخالف ماموریت مزایای معلولیت مقامات عالی رتبه خدممات محلی معیار های انتخاب مدرسه برای فرزندان مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی غدد هیپوفیز







منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.