یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

اصطلاحات کامل

۱,۹۵۱ بازديد
PHOENIX - - یکی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه ایالات‌متحده روز چهارشنبه گفت که علی‌رغم گزارش جدیدی در مورد کیفیت مراقبت در سیستم مراقبت‌های بهداشتی فینیکس VA ، یک مقام ارشد در وزارت امور خارجه ایالات‌متحده در روز چهارشنبه گفت که پیشرفت‌های قابل‌توجهی صورت‌گرفته است .
معاون بخش بهداشت ، دیوید Shulkin ، در حین معرفی یک مدیر جدید منصوب به سیستم فونیکس ، گزارش بازرس VA را مورد خطاب قرار داد .
این گزارش که سه‌شنبه منتشر شد ، به طور نامناسب و غیر قانونی کارکنان بیمارستان VA را لغو کرد که احتمالا ً منجر به مرگ یک سرباز قدیمی شد که تست فشار پیشنهادی را دریافت نکرده است . consults شامل قرار ملاقات‌ها ، تست‌های آزمایشگاهی ، teleconferencing و دیگر تماس‌های بیمار برنامه‌ریزی‌شده هستند .
Shulkin گفت : " این وضعیتی است که ما بسیار جدی گرفته‌ایم ."
Shulkin گفت که لغو حذف توسط مدیران انجام نشد ، اما کارکنان سطح پایین‌تر که در مورد روش مناسب برای لغو مشاوره مشخص نبودند .
Shulkin گفت : " به همین دلیل است که ما در آموزش اضافی ، در حسابرسی اضافی و شفاف‌سازی بیشتر سیاست‌های خود سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا مطمئن شویم که همه در مورد نحوه انجام این کار مشخص هستند ."



داوطلب خدمت دلیل پزشکی جبران معلولیت سلامت جسمی کسب اجازه کمیته خدمات





با این حال ، او گفت که این گزارش همچنین نشان داد که در دو سال گذشته تاسیسات ققنوس در دو سال گذشته بهبود یافته‌است مانند استخدام بیش از ۷۰، ۰۰۰ فوت مربع فضای اضافی و " پی‌گیری سریع " برای اتاق اورژانس .
" ما مشورت خود را دیده‌ایم و زمان انتظار ما به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده‌است . Shulkin گفت : " بسیار مهم است که ما رضایت بیمار خود را شاهد بوده‌ایم - - چیزی که سربازان قدیمی درباره مراقبت از آن‌ها می‌گویند و دسترسی آن‌ها به مراقبت در فونیکس - - به میزان قابل‌توجهی از ۶۶ درصد به اواسط دهه ۷۰ افزایش پیدا کرده‌است ."
با این حال ، در گزارش آمده‌است که ۳۸، ۰۰۰ نفر در ماه ژوئیه گذشته در شهر فینیکس با هم مشورت می‌کنند . سیستم فینیکس در حدود ۸۵۰۰۰ سرباز تشکیل می‌دهد .
Shulkin تایید کرد که باید کاره‌ای بیشتری از جمله سیستم برنامه‌ریزی انتصاب قدیمی و کارکنان بیشتر پزشکی انجام شود .
به گزارش Shulkin ، حدود ۷۳۰ تن از کارکنان در سیستم فونیکس استخدام شده‌اند ؛ چرا که این کشور در آوریل ۲۰۱۴ به مرکز یک رسوایی ملی تبدیل شد . تحقیقات داخلی ، ۳۵ نفر از سربازان قدیمی را شناسایی کرد که در هنگام انتظار جان خود را از دست دادند .
پیش‌تر در همان روز ، Shulkin و ریما Ann ، مدیر جدید ، با گروه‌های سربازان قدیمی و همچنین اعضای هیات نمایندگی کنگره ، از جمله سناتور جمهوری‌خواه جان مک کین و نماینده دموکرات آن ، آن ، ملاقات کردند که مک کین را در انتخابات نوامبر به چالش می‌کشد .
مک کین در بیانیه‌ای به شکاکیت خود در مورد نلسون اشاره کرد . او قبلا ً رئیس دفتر منطقه‌ای VA واقع در مانیل فیلیپین و مدیر مرکز پزشکی سیستم مراقبت بهداشتی سنت لوییس بود که در آنجا با اتهامات سو مدیریت مواجه شد .
مک کین گفت : " بعنوان نقطه صفر این رسوایی در مراقبت‌های بهداشتی کهنه سربازان، تیم فینیکس به وضوح راهی طولانی برای انجام اصلاحات کامل دارد .
در مقابل ، *******ک پاتریک گفت که احساس امیدواری کرد .
*******ک پاتریک در بیانیه‌ای گفت : " این نشست مفید بود و شامل معرفی عمیق رهبری جدید فونیکس VA's شد . من نگرانی‌های مکرر خود را در مورد راه‌های زیادی که تیم ملی VA در حال شکست سربازان خود است ، ابراز کردم - اینها مشکلات سیستمی هستند که اغلب در بالا شروع می‌شوند ."
Shulkin نلسون را به عنوان یک رهبر مورد تحسین قرار داد که می‌داند چگونه به نمایندگی از سربازان قدیمی تصمیم‌گیری کند و او را از راه‌حل فرا بخواند .
موضوعات مرتبط
VA ادعاها و Appeals کهنه‌کار of نظامی - VA نظامی
حق نسخه‌برداری از آسوشیتدپرس . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .





دفتر مشاور مخالف ماموریت مزایای معلولیت مقامات عالی رتبه ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق حسابداری روانشناسی و مهندسی پزشکی مراحل معافیت پزشکی آکرو مگالی




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.