پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

اجرای قانون

۲,۱۲۸ بازديد
سازمان‌های کهنه سربازان از یک سیستم آنلاین جدید ستایش می‌کنند تا به سرعت به دولت اطلاع دهند که زمانی که سربازان قدیمی یا اعضای خانواده آن‌ها با مشکلات تحصیلی خود مواجه هستند , از جمله برنامه‌های وام دانشجویی , اعتبارات تحصیلی مدرسه مشکوک و تبلیغات گمراه‌کننده .
از زمان تاسیس این لایحه در سال ۲۰۱۱ تعداد زیادی از حوادث در مدارس وجود داشته‌است که برای آن‌ها دامپزشکان را هدف قرار می‌دهند .
براساس گزارش رئیس سربازان قدیمی جنگ خارجی , " سیستم گزارش متمرکز جدید که دپارتمان امور سربازان قدیمی و وزارت دفاع و همچنین اداره دادگستری و آموزش , کمیسیون تجارت فدرال و اداره حفاظت مالی مصرف‌کننده را به ارمغان می‌آورد " یک تغییر برای سربازان قدیمی دانشجویان " خواهد بود .
ویلیام آ . به گفته مسئولان , دامپزشکان و اعضای واجد شرایط خانواده و وابستگان آن‌ها , پیش از این [ قبلا ] یک سیستم امنیتی استاندارد شده برای گزارش سو استفاده‌ها را نداشتند . "



ملی پارک انجام وظیفه جلسه دادرسی خواستار بازبینی معاون سرپرست دنبال معافیت





این گروه , همراه با لژیون آمریکایی و دیگر گروه‌های قدیمی , سال‌ها خواستار شفافیت بیشتر در مورد استخدام و پذیرش سربازان قدیمی شده‌اند .
بیشتر در مرکز بیل
مدارس غیرانتفاعی به طور ویژه با گروه‌های کهنه سربازان و قانون گذاران چشم دوخته‌اند . در طول یک جلسه دادرسی در مجلس سنا , یک پزشک جنگ عراق که برای یک مدرسه غیرانتفاعی کار می‌کرد , گفت که مقامات به تدریس شهریه برای آموزش آبگوشت نظامی پرداخته‌اند . "
استیو گونزالز , دستیار مدیر بخش استخدام و آموزش سربازان قدیمی ارتش آمریکا , گفت که سیستم گزارش آنلاین " اکنون مسئولیت ایجاد ابزارهای مورد نیاز برای شناسایی و رسیدگی به اقدامات ناعادلانه و گمراه‌کننده و گمراه‌کننده انجام‌شده توسط موسسات آموزش عالی را به عهده خواهد داشت . "
آلیسون a . سازمان ملل متحد, تحت عنوان دبیر مزایای سازمان va , گفت که بازخورد دریافتی از سربازان قدیمی , اعضای خدمت و خانواده‌های آن‌ها , آن را قادر خواهد ساخت تا اجرای " اصول برتری " را تقویت کند که لازم است مدارس به سربازان قدیمی خدمت کنند .
این اصول شامل ارائه فرم شخصی , جزئیات هزینه‌های کامل برنامه آموزشی , همچنین برنامه‌های آموزشی برای همه افراد ذی‌نفع و آموزش نظامی , تعیین نقطه تماس برای کمک به مشاوره تحصیلی و مالی , تضمین اعتبار کلیه برنامه‌های جدید قبل از ثبت‌نام دانشجویان و داشتن سیاست‌های استرداد در راستای قوانین فدرال حاکم بر برنامه‌های کمک مالی دانشجویی فدرال است .
در مواردی که دانشجو هنوز در حال انجام‌وظیفه فعال است و یا تعهد ذخیره دارد , لازم است که مدرسه در جای خود قرار گیرد .
روز پنج شنبه اعلام کرد که دانشجویان زمانی شکایت می‌کنند که مدرسه شان در هر کدام از این نواحی در حال سقوط است .
براساس این بیانیه , " وقتی بازخورد دریافت شد , آژانس‌ها از طرف دانش‌آموز با مدرسه تماس خواهند گرفت و به سمت راه‌حل کار خواهند کرد . " شکایات و قطعنامه آن‌ها به شبکه سازمان تجارت فدرال فرستاده خواهد شد که توسط نهاده‌ای انتظامی فدرال , ایالتی و محلی برای استفاده در افزایش و هماهنگی تحقیقات اجرای قانون قابل‌دستیابی است . "
وین رابینسون , رئیس و مدیر اجرایی ارشد سربازان قدیمی آمریکا , گفت که مهم است که دولت اطمینان حاصل کند که سربازان قدیمی " یک تجربه آموزشی مثبت دریافت می‌کنند و ما موسسات آموزش عالی را به همان میزان بالا نگه می‌داریم . "



اصلاحات کامل کمیته خدمات دفتر مشاور مخالف ماموریت صدور و تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه و مشمولان سربازی مشاوره معافیت پزشکی فیستول‌ های مقعدی غیر قابل درمان




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.