سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

دنبال معافیت

۱,۹۷۴ بازديد
به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهور دونالد Trump's در اداره امور سربازان بازنشسته توقف کرده و او را با نامزد خود به ریاست the ، دکتر دیوید Shulkin ، در خطر قرار داده‌است .
Shulkin ، که در حال حاضر مدیر اجرایی اداره بهداشت سربازان قدیمی است ، مکررا ً به نیاز به استخدام مراقبان بیشتر در the برای کاهش زمان انتظار اشاره کرده‌است . به علاوه رئیس موقت the ، رابرت اسنایدر ، روز سه‌شنبه گفت که به دنبال راه‌هایی برای توقف ترامپ است .
اسنایدر در بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه گفت : "اداره امور سربازان قدیمی قصد دارد هر کسی را که برای امنیت عمومی لازم است از جمله مراقبین خط مقدم " از انجماد معاف کند . او رئیس پرسنل قبل از کناره‌گیری باب مک‌دونالد بود .


اقدامات کنگره آسیب دیده اقدام دادگاه جهت اصلاح عضو تیم اصلاحات کامل




کاخ سفید روز چهارشنبه حاضر شد تا با "اسنایدر " در مورد نیاز به معافیت عمومی برای توقف at موافقت کند ، اما این تاثیرات عملی مشخص نیست . واشنگتن‌پست گزارش داد که سخنگوی کاخ سفید گفت : "امنیت عمومی " را می‌توان از " سلامت عمومی " در نظر گرفت .
Shulkin ، که در دو سال گذشته ریاست بخش department's را بر عهده داشته‌است ، برای استخدام بیشتر پزشکان و پرستاران در واکنش به رسوایی‌های طولانی‌مدت صبر کرده‌است و در انتظار انتصابات است که منجر به استعفای رئیس سابق VA و رئیس بازنشسته ارتش اریک Shinseki شد .
در مصاحبه‌ای با NPR در پاییز گذشته ، Shulkin اظهار داشت که " فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در این بخش وجود دارد " و او بر نیاز به آوردن مراقبین بیشتر به این سیستم تاکید کرد و گفت: " من باید همه این دریچه‌ها را پر کنم تا مطمئن شویم که بهترین کار برای سربازان قدیمی مان انجام می‌دهیم " در حال حاضر ، VA به دنبال استخدام بیش از ۲، ۰۰۰ پرسنل است .
ترامپ در اعلام این ماه در آغاز ماه جاری گفت : " من به شما درباره دیوید خواهم گفت - - فوق‌العاده است ، فوق‌العاده است . او واقعا ً کار بزرگی انجام خواهد داد . یکی از تعهداتی که من گرفتم این است که ما می‌خواهیم کل اوضاع را برای سربازان قدیمی خود هموار سازیم ."
هنوز هیچ تاریخی برای استماع تایید مجلس سنا تعیین نشده است . در صورت تایید ، او ریاست یک بخش ۱۸۰ میلیارد دلاری را بر عهده خواهد داشت که شامل بزرگ‌ترین سیستم بهداشت و درمان با ۱، ۷۰۰ سایت است که سالانه به ۹ میلیون نفر می‌رسد که نیروی کار ۳۰۰، ۰۰۰ نفر را در بر می‌گیرد.
چندین سازمان خدمات بازنشسته گفتند که آن‌ها با قصد Snyder's به دنبال " امنیت عمومی " برای توقف استخدام مورد تشویق قرار گرفته‌اند ، اما این گروه‌ها همچنین به سردرگمی عمومی در آژانس‌های فدرال در مورد نحوه اجرا شدن این توقف اشاره کردند .
ترامپ گفت : " با این وجود ، در روز دوشنبه ، ترامپ گفت که این لایحه برای همه ادارات فدرال به جز ارتش اعمال خواهد شد ." با این وجود ، عدم اطمینان در وزارت دفاع وجود دارد که آیا در استخدام نیروی کار غیر نظامی غیر نظامی در حدود ۷۴۰، ۰۰۰ مصونیت عمومی وجود دارد یا خیر .
یادداشت ترامپ اظهار داشت : " به عنوان بخشی از این توقف ، هیچ موقعیت خالی موجود در ظهر تا ۲۲ ژانویه ۲۰۱۷ وجود ندارد و ممکن است هیچ موقعیت جدیدی ایجاد شود ، مگر در شرایط محدود .
این یادداشت گفت : "این سفارش شامل یا درخواست برای پرسنل نظامی نمی‌شود " و " رئیس هر بخش اجرایی یا آژانس ممکن است از استخدام هر موقعیتی که برای رفع مسئولیت امنیت ملی یا امنیت عمومی لازم است معاف شود ."
در این یادداشت گفته شده‌است : " علاوه بر این , مدیر دفتر مدیریت پرسنل ( OPM ) ممکن است معافیت از این توقف را اعطا کند که در آنجا این معافیت‌ها در غیر این صورت ضروری هستند . "
Spicer گفت که در جلسه توجیهی روز سه‌شنبه کاخ سفید ، شان Spicer ، دبیر مطبوعاتی ، اظهار داشت که " the " باعث شد که " اسنایدر " به دنبال معافیت امنیت عمومی از "OPM " باشد .
لژیون آمریکایی , سربازان کارآزموده آمریکایی , و سربازان قدیمی آمریکایی ( AMVETS ) همگی طرفدار معافیت در امنیت عمومی در the برای استخدام کنندگان و همچنین پرسنل مشغول به کار برای پاک‌سازی ادعاها بودند .



کمیته خدمات دفتر مشاور مخالف ماموریت مزایای معلولیت نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 96 - مقطع کارشناسی ارشد و دکتری قوانین معافیت پزشکی ژیگانتیسم






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.