شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

دفتر دادستان

۲,۱۳۵ بازديد
توسط برایانت اردن
مقام اداره امور ایثارگران در منطقه فیلادلفیا توسط یک قاضی اجرایی اداره می‌شود .
تنزل درجه یک , دیانا را از مدیر دفتر فیلادلفیا به معاون مدیر تنزل داد و او را به جای دیگری مجدداً اختصاص داد .
دوشنبه , ویلیام آل . مدیر اجرایی ارشد هیات حفاظت از سیستم در فیلادلفیا گفت که اقدام انضباطی در برابر روبنس غیرمنطقی بود و دستور داد که او در خدمت اجرایی ارشد با تمام " حقوق معوقه , بهره به بازپرداخت و سایر مزایا " ظرف چند روز آینده به شغل خود بازگردد .
روبنس مدیر دوم بود که به تنزل رتبه خود و تخصیص مجدد به یک قضاوت هیات شایسته در برابر اتهاماتی که خود را در شغل مورد نظر مدیر قبلی به کار می‌برد , متوسل شد.



پایه پزشکی گزارش خودکشی لایحه خوب تعدیل نیرو فقدان دانش اعمال مستقل






هفته گذشته , تنزل رتبه کیمبرلی گریوز و تغییر مجدد از طرف پل پل , دفتر منطقه‌ای مینه سوتا , توسط یک قاضی ارشد در شیکاگو , معکوس شد .
پس از اینکه دفتر بازرس کل تحقیقات نشان داد که آن‌ها از موقعیت خود به عنوان مقامات خود سواستفاده کرده و سیستم استخدام را به نفع خودشان تغییر دادند , این دو را تنزل درجه داد . بازرس کل مدعی شد که آن‌ها مدیران سابق این دو اداره منطقه‌ای را وادار کردند که نه تحت تعقیب قرار گیرند و سپس خود را به شغل‌های خالی سوق دهند .
va گفت که این دو برای اعمال قضاوت ضعیف و ایجاد درک نادرستی تنزل درجه داده‌اند .
در ابتدا , هر دو زن موقعیت خود را حفظ کردند , حتی اگر دولت منطقه‌ای مسئولیت کمتری داشته باشد. همچنین , در انجام اقدامات مربوط به شغل , زنان در مجموع حدود ۱۰ هزار دلار هزینه جابجایی را دریافت کردند . اما به گفته مسئولان , دولت آن‌ها را از وضعیت خود محروم کرد, که حقوق سالانه آن‌ها را با حدود ۲۵۰ هزار دلار کاهش داد .
این اداره گزارش ig را برای اتهامات جنایی احتمالی به دفتر دادستان عمومی ارجاع داد , اما این اداره از تعقیب قضایی خودداری نموده و آن را برای هرگونه اقدام انضباطی پس گرفت .
می کل , قاضی اداری اعظم شرودر , که بر درخواست گریوز حکومت می‌کرد , اظهار داشت که گریوز با حفظ حقوق خود یا دریافت منافع جابجایی , هیچ قانونی را نقض نکرده اند.
شرودر اظهار داشت که گریوز می‌تواند نشان دهد که در تنزل رتبه و تخصیص مجدد , او به صورت متفاوتی نسبت به یک مقام ارشد دیگر در زنجیره تامین خود تحت درمان قرار می‌گیرد که تحت عنوان " دنی سوف " تحت عنوان منشی در نظر گرفته شده‌است .
در مورد پرونده روبنس , او مقامات دیگری را به نام ig ( ig ) به سوئیچ‌های شغلی نامناسب متصل کرد . این افراد شامل وزیر پیشین , آلیسون مک کوی , که در بحبوحه رسوایی در ماه اکتبر در مک کوی و بث مک کوی , معاون وزیر عملیات فیلد , استعفا داد .
مک کوی , دستیار روبنس بود و زمانی که مدیریت منطقه فیلادلفیا را به عهده گرفت , به شغل سابقش نقل‌مکان کرد .
و در نهایت هیچ اقدامی علیه " مک کوی " یا " مک کوی " انجام نداد . مک کوی می‌گوید : مک کوی , نه تنها توسط آنتوان والر , مدیر دفتر پاول پاول , تحت فشار قرار گرفت تا به بالتیمور , مریلند انتقال یابد , اما مستقیما ً از حرکت روبنس به این شغل سود می‌برد .
مک کوی با امضای پیشنهادی که او را برای یک برنامه جابجایی تصویب کرده بود , گفت که مک کوی , بازگرداندن گورها به دفتر فیلادلفیا را تسهیل کرده‌است . روبنس آن را روشن ساخت که بدون برنامه , کار فیلادلفیا را نخواهد گرفت , و این کار او را به خاطر هزینه خانه‌اش در اختیارش گذاشت .


هدف عمر اجرای قانون دنبال معافیت اصلاحات کامل سوالات متداول آزمون نظام مهندسی و اخذ پروانه اشتغال به کار قوانین معافیت پزشکی سینوس نافی با ارتباط به روده یا مثانه






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.