چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قانون گذاران

۲,۱۳۱ بازديد
طرحی که این لایحه پس از بازنشستگی را به کهنه سربازان دوره کنونی بسط خواهد داد , در حالی که استفاده از آن را برای سربازان آینده لغو خواهد کرد .
کمیته امور سربازان قدیمی که ریاست کمیته امور سربازان قدیمی را برعهده داشت , در روز چهارشنبه به اتفاق آرا لایحه‌ای را تصویب کرد که به نام " هری دبلیو . " قانون کمک‌های آموزشی کهنه سربازان قدیمی " توسط رای صوتی .
این قانون که بخش‌هایی از قانون گذاری را ترکیب می‌کند و شامل بیش از ده تغییر در سود جاری می‌شود , اکنون به مجلس نمایندگان برای بحث و رای‌گیری می‌رود . رای‌گیری در مورد این لایحه برنامه‌ریزی نشده است , اما انتظار می‌رود که در اواخر این ماه برگزار شود . همچنین انتظار می‌رود که سنا این هفته تدابیر مشابهی را معرفی کند .
در طول جلسه دادرسی روز چهارشنبه کمیته اصلاح , یا افزایش قانون , قانون گذاران شامل تمهیداتی بودند که باعث افزایش استرداد دانش آموزان به مدارس شده در طول تحصیل آن‌ها می‌شد .




اقدامات انظباطی محل جدید حواس پرتی قانون خودکشی مشغول خدمت دفتر دادستان




محتوای مرتبط :
در اینجا نحوه اصلاح دستگاه گوارش به خانواده‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند .
نگرانی‌های رسمی در مورد الزامات تکنولوژی برای گسترش این لایحه
صفحه مرجع ( صفحه مرجع )
نسخه قبلی این لایحه خواستار بازگرداندن تنها بخشی از مزایا برای کسانی شد که در یک مدرسه غیرانتفاعی شرکت کردند .
در کالج ترینیتی , یک مدرسه غیرانتفاعی با دانشگاه‌ها در سراسر کشور بسته شد و هزاران دانشجو را با اعتبارهای دانشگاهی رها کردند . برای تحلیل داده‌ها از روش تحلیل واریانس استفاده شد. آن تعطیلی , کاربران را بدون سود و یا اعتبار قابل انتقال , رها کرده‌است .
این لایحه قبل از بسته شدن مدرسه به کاربر اجازه می‌دهد تا سود را جبران کند . منتقدان گفتند که گروه‌های دیگر از دانش آموزان با بودجه فدرال , مانند کاربران , سود کامل خود را در مدارس بسته حفظ کرده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا در جای دیگری برنامه درجه را دنبال کنند .
هر چند که این لایحه به دو یا یک تکنولوژی اشاره نمی‌کند , این تغییر به طور کامل مزیت دانش آموزانی را که از زمان آغاز کار بی‌کار شده‌اند , به طور کامل برگرداند . به گفته قانون گذاران , کاربرانی که مدارس آن‌ها از تجارت خارج می‌شوند , تنها یک ماه طول خواهد کشید , اما تا چهار ماه دیگر به عنوان " پرداخت پل " به چهار ماه دیگر داده خواهد شد .
رو , رئیس این کمیته گفت : " اصلاح من … تضمین می‌کند که ما به طور کامل این دانش آموزان را تحت پوشش قرار می‌دهیم که تحت‌تاثیر تعطیلی ردیف قرنتیان و داریم .
این لایحه همچنین مجموعه‌ای از اصلاحات دیگر را نیز شامل می‌شود , از جمله نحوه محاسبه کمک‌هزینه مسکن برای کاربران , گسترش بورس تحصیلی برای بازماندگان نظامی و معیاری که لایحه دستگاه گوارش را بدون در نظر گرفتن زمان در خدمت , به هر دریافت‌کننده قلب بنفش می‌رساند .
در حالی که این لایحه در حال حاضر در برنامه خانه نیست , قانونگذاران قول تصویب سریع را داده‌اند .
ای می آ می هم می تو نه با شه . او را در تویتر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
مزایا کهنه‌کار قانون کنگره لایحه آی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند . یک افسر درجه‌دار , که اداره امور عمومی بال بمب , دستیار روزنامه‌نگار را پخش می‌کند , جزوه‌هایی در مورد لایحه مونتگومری و آی . ام . ( ام . آکرز





اعمال مستقل هدف عمر اجرای قانون دنبال معافیت نتایج چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 96 مراحل معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی اینگوئینال




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.