سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

همسر نظامی

۱,۹۶۷ بازديد
اگر شما یک همسر نظامی هستید , می‌دانید که در آنجا مبارزه می‌کنید . اما بسیاری از شرکت‌های بزرگ - - فکر می‌کنند که استخدام کنندگان و استارباکس به طور اختصاصی به استخدام سربازان قدیمی و همسران نظامی اختصاص داده‌اند . برخی حتی اهدافی را برای اینکه چند نفر از سربازان قدیمی و ارتشی که می‌خواهند در چند سال آینده استخدام کنند تعیین کرده‌اند .
اما شکستن این شرکت‌ها هنوز مشکل است . آن‌ها می‌توانستند در یک زمان صدها فرصت شغلی داشته باشند . یک همسر نظامی چگونه باید بیرون بماند ?
در اولین همسر نظامی سالانه تالار شهر , یک هیات متشکل از ۴ کارمند استخدام برای شرکت‌های بزرگ که به دنبال استخدام همسران نظامی بودند , نشست و اسرار ارشد خود را به همسران نظامی دادند که به دنبال استخدام در شرکت‌های خود بودند . این چیزی است که آن‌ها گفتند .
همیشه خودش را می‌شناسد .
همه ما می‌دانیم که آیا یک همسر نظامی باید در طول مصاحبه شغلی داوطلب شود یا نه , در واقع یک همسر نظامی است . اما ماری ترز از آمازون گفت زمانی که درخواست استخدام برای شغلی در یک شرکت با هدف استخدام ارتش نظامی مشخص می‌شود , شناسایی خود تنها راه پیش رو است .
او گفت : " ما می‌خواهیم همسران را استخدام کنیم , اما ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم اگر ما نمی‌دانیم که شما آنجا هستید . " استخدام کنندگان از استارباکس , کاپیتول یکی و دیگری با این نظر موافق بودند . آن‌ها همگی راه‌هایی برای استفاده آنلاین از همسران برای گفتن اینکه چه کسی هستند دارند . اگر جعبه را چک نکنید , شرکت شما را نخواهد شناخت .
اگر شما هم یک سرباز و هم یک همسر هستید , ابتدا " کهنه سرباز " را انتخاب کنید .
در حالی که برخی شرکت‌ها مانند شرکت کنندگان به شما اجازه می‌دهند که هر دو " همسر " و " کهنه " را هنگام درخواست , بررسی کنید . " هر کی راس " " راس " " " به این دلیل است که شرکت‌ها برای استخدام سربازان قدیمی اعتبار مالیاتی دریافت می‌کنند و آن‌ها را بیشتر به یک سرباز قدیمی نسبت می‌دهند تا یک همسر .




عنوان گروهبان کارآزموده گسترش مجازی کمیته خدمات قرار ملاقات کمیته تخصیص قانون گذاران





بیش از ۳ تا ۵ شغل در هر شرکت داده می‌شود .
اگر به دنبال شغل نظامی هستید , هر شغلی ممکن است برای همه چیز آماده باشد . اما تام داونز با سرمایه گفت که می‌تواند به سرعت علیه شما کار کند . او گفت : " اگر شما یک پوستر شغلی زنجیره‌ای هستید … ما می‌خواهیم از روی شما عبور کنیم . " به این دلیل است که استخدام کنندگان و مدیران منابع انسانی می‌توانند هر چیزی که درخواست داده‌اید را ببینند . هرچه می‌خواهید بگویید .
۲ .
بعد از ارسال رزومه تان , وقت بگذارید تا با شرکت یا استخدام‌کننده از طریق linkedin ارتباط برقرار کنید . کوبی می‌گوید که برقراری ارتباط اضافی می‌تواند به شما کمک کند در انبوه برنامه‌های کاربردی که استخدام‌کننده دریافت کرده‌است , مقاومت کنید . همچنین استفاده از linkedin می‌تواند به هایلایت های دیگر اینکه چرا شما برای مشاغل مناسب هستید کمک کند - - چیزهایی که معمولا ً در یک رزومه یا cover letter کوتاه گنجانده نمی‌شود .
برای توضیح شکاف‌های شغلی خود از cover letter خود استفاده کنید .
همسران نظامی با شکافه‌ای رزومه آشنا هستند - - و اینکه چگونه آن‌ها را توضیح دهند منشا بحث دائمی است . استخدام کنندگان در هیات شهرداری گفتند نامه پوشش شما مکانی عالی برای آن است .
او گفت : " این جایی است که اجازه دهید شخصیت شما بدرخشد . "
او گفت که علاوه بر استفاده از آن به عنوان مکانی برای توضیح اینکه چرا شما ممکن است در استخدام خود خلا داشته باشید , باید به شغلی که برای مدت کوتاهی درخواست می‌دهید فکر کنید .
می‌دانید قبل از مصاحبه چه اهمیت دارد .
راس گفت او به این سه " cs " - - جبران , رفت و آمد و فرهنگ نگاه می‌کند . او گفت : " نحوه اولویت‌بندی آن‌ها کاملا ً به شما بستگی دارد , اما تنها آن‌ها می‌توانند مهم‌ترین چیز برای شما باشند . اگر کمپنزاسیون مهم‌ترین است , برای مثال , شما ممکن است مجبور شوید که بهترین فاصله را داشته باشید .
ادامه زندگی نظامی
برای آخرین اخبار نظامی و نکاتی درباره مزایای خانواده نظامی , مشاغل نظامی و بیشتر , ثبت‌نام برای عضویت رایگان و اطلاعاتی که شما نیاز دارید مستقیما ً به صندوق دریافت کنید .



دفتر دادستان اعمال مستقل هدف عمر نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سال ۹۶ – مدارک ثبت نام قوانین معافیت پزشکی هیرشپرونگ




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.