شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

کمیته تخصیص

۲,۱۷۷ بازديد
Military.com | در اثر برایانت اردن
چند روز پس از اینکه قانون گذاران قانونی را کشتند که پزشکان امور سربازان را تبرئه کرده بودند تا در مورد ماری‌جوانا پزشکی به بیماران خود صحبت کرده و توصیه‌هایی در مورد ماری‌جوانا پزشکی به بیماران خود ارائه دهند ، حامیان دیگر در این پیشنهاد تاب می‌خورند .
گروهی از ۱۱ قانون گذاران از مجلس و رهبری سنا خواسته‌اند تا این زبان را به لایحه ساختمان نظامی و سربازان قدیمی باز گرداند . تهیه ماری‌جوانا پزشکی در طی یک بررسی کمیته کنفرانسی درباره این قانون کاهش یافت - حتی با وجود این که هم مجلس و هم مجلس سنا از این قانون حمایت کردند .
این حامیان روز سه‌شنبه به رهبران کنگره نوشتند : " ما احساس می‌کنیم که شکست شرکت کنندگان شامل یک فاجعه شدید برای سربازان قدیمی است و برخلاف میل هر دو مجلس که توسط حمایت دو حزبی قوی برای این مقررات اثبات شده‌است ، می‌باشد . "
هیچ‌کس در کمیته کنفرانس - که از قانونگذاران مجلس سنا و کمیته‌های نقدی مجلس تشکیل نشده است - به خاطر کشیدن زبان از این لایحه اعتبار گرفته‌است .


سوابق پزشکی عضو کنگره قرار ملاقات برنامه انتقال هزینه های مسکن قانون گذاران




جنیفر hing ، سخنگوی کمیته تخصیص مجلس سنا ، به Military.com گفت که این قانون " به عنوان بخشی از مذاکرات دو پارلمانی در کمیته کنفرانس در مورد قانون نهایی رها شده‌است ."
ارل Blumenauer ، نماینده دموکرات اورگون و یکی از حامیان نسخه خانگی لایحه ، هفته گذشته این حرکت را ظالمانه کرد .
او به روزنامه Stars & گفت : " برای اضافه کردن توهین به جراحت ، این قانون در اواسط شب منتشر شد و حتی به اعضای مجلس فرصت داد تا قبل از رای دادن به آن ، زبان را بررسی کنند ."
Blumenauer یکی از نویسندگان نامه سناتور جمهوریخواه مجلس سنا ، میچ مک کانل از کنتاکی و سخنگوی کاخ سفید ، پاول رایان از ویسکانسین است .
برخی دیگر عبارتند از سناتور جمهوری‌خواه ، استیو Daines از مونتانا و سناتور دموکرات ، جف Merkley از اورگون . هر سه قانون گذاران از قانونی حمایت کرده‌اند تا پزشکان VA را آزاد کنند تا با بیماران کارآزموده در مورد استفاده از ماری‌جوانا صحبت کنند .
این نامه همچنین به سنا و رهبران اقلیت مجلس ، هاری رید از نوادا و نانسی پلوسی در کالیفرنیا فرستاده شد .
یک تلاش اولیه برای اجازه دادن به پزشکان VA برای صحبت با سربازان قدیمی در مورد ماری‌جوانا پزشکی در کشورهایی که در آن سال گذشته نیز قانونی بود ، زبان whenSenate توسط مجلس کنار گذاشته شد . با این حال ، تنها یک ماه پیش ، thehouse زبان مشابه لایحه Senate's را به تصویب رساند .
قوانینی که آن‌ها خواستار آن هستند و اصلاحاتی که آن‌ها در حال حاضر برای وارد شدن به لایحه امنی هستند ، قوانین جاری را تغییر نمی‌دهد که مانع از تملک یا توزیع ماریجوانا در مراکز پزشکی و بیمارستان‌ها می‌شود .
قانونگذاری مجلس سنا در ماه مه اعلام کرد که the اجازه دخالت با توانایی کهنه سربازان برای شرکت در برنامه پزشکی قانونی تصویب‌شده توسط دولت را ندارد ، خدمات را به سربازان قدیمی که در این برنامه شرکت می‌کنند ، یا از ارائه توصیه‌ها و کمک به سربازان قدیمی در برداشتن گام‌هایی که برای انطباق با این برنامه‌ها لازم است ، منع می‌کند .
نسخه مجلس همین ممنوعیت‌ها را منع می‌کند و به the اجازه اجرای دستورها جاری را نمی‌دهد که پزشکان آن را از توصیه ماریجوانا به بیماران و کمک به آن‌ها در شرکت در برنامه‌های دولتی منع می‌کند .
امضا کنندگان دیگر این نامه ، همگی دموکرات‌ها شامل Sens. *******sten از نیویورک ، باربارا کسر از کالیفرنیا ، Cory بالدوین از ایالت ویسکانسین ، Tammy بالدوین از ایالت اورگون ، و Reps. Jared از کلورادو ، دینا Titus از نوادا و روبن Gallego از آریزونا هستند .
-- Bryant آردن را می‌توان در Bryant.jordan@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
کهنه‌کار خط‌مشی فشار روانی پس از اختلال استرس پس از اختلال در اداره امور سربازان قدیمی - -
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



دفتر دادستان اعمال مستقل هدف عمر اجرای قانون آخرین تراز و سهمیه 25% ایثارگران تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد سال 96 مراحل معافیت پزشکی رکلین هوزن




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.