پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

رئیس حزب

۲,۱۵۲ بازديد
ستاره‌ها و نوارها : توسط تراویس جی . Tritten
واشنگتن - - نامزد سابق ریاست‌جمهوری ، "تد کروز " روز چهارشنبه درخواستی را آغاز کرد و از "باب مک‌دونالد " درخواست کرد که علی‌رغم عذرخواهی عمومی از سوی وزیر امور سربازان بازنشسته مبنی بر مقایسه انتظار برای مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی برای خطوط تفریح و سرگرمی دیزنی ، استعفا دهد .
سناتور جمهوری‌خواه از تگزاس که در وب سایت کمپین انتخاباتی خود این دادخواست را ارائه داد ، اظهار داشت : " عدم احترام " برای میلیون ‌ها نفر از سربازان قدیمی که به دنبال مراقبت در شبکه ملی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها هستند ، نشان‌دهنده " عدم احترام " است .



تمام وقت معاون بخش قانون جدید مورد سرطان پشت قوانین مراکز پزشکی





وزیر VA باعث طوفان آتش در کاپیتول هیل شد و مجبور شد اواخر روز سه‌شنبه پس از این که the نیاز به تمرکز بر اینکه سربازان قدیمی تا چه حد باید منتظر دریافت درمان باشند ، عذرخواهی کند . او به Disney's اشاره کرد که بر رضایت کلی مهمان به عنوان یک مدل بهتر برای بخش آشفته مشکل تمرکز دارد .
کروز در بیانیه‌ای گفت : " در این نقطه ، هیچ شکی وجود ندارد که یک فساد عمیق در VA وجود دارد و ما نباید تا زمانی که ریشه‌کن شود ادامه دهیم و قهرمانان ما توجهی که به دست آورده‌اند را دریافت نمی‌کنند ."
این دادخواست با عنوان " درخواست استعفای " رابرت McDonald's " روز چهارشنبه به وب سایت tedcruz.org که توسط کمپین انتخاباتی کروز مورد استفاده قرار گرفت ، ارسال شد .
سه‌شنبه ، قانونگذاران دیگر خواستار استعفای مک‌دونالد از جمله Sens. جانی ارنست ، R - لوا ، و روی بلانت ، R - Mo شدند. و نماینده مجلس ، Vern بیوکنن ، R - Fla .
بسیاری از قانونگذاران دیگر ، از جمله رئیس حزب جمهوری‌خواه مجلس و رئیس کمیته امور قدیمی مجلس سنا ، گفتند که آن‌ها انتظار دارند که از سمت منشی عذرخواهی کنند .
مک‌دونالد روز سه‌شنبه بعد از ظهر در حین ظاهر شدن در یک برنامه خبری کابلی مخالفت کرد ، اما با افزایش خشم ، چند ساعت بعد بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که از نظرات دیزنی متاسف است.
اگر نظر من در روز دوشنبه باعث شد تا هر کهنه سربازان بتوانند باور کنند که من و یا نیروی کاری اختصاصی که امتیاز رهبری را دارم ، don't آن ماموریت شریف را جدی گرفته و عمیقا ً از آن پشیمان هستم . این بیانیه می‌گوید : " هیچ چیز نمی‌تواند از حقیقت دورتر باشد . "
مک‌دونالد در طی یک صبحانه با خبرنگاران ادعا کرده بود که دیزنی بر این موضوع تمرکز ندارد که بازدیدکنندگان چقدر در صف منتظر بمانند و that هم نباید این کار را بکنند . او اغلب به دیزنی به عنوان یک اله‌ام برای the ، دومین پست بروکراسی اداری فدرال اشاره کرده‌است .
وی گفت : " آنچه که ما باید اندازه‌گیری کنیم ، رضایت سربازان قدیمی است . منظورم این است که آنچه که اهمیت دارد این است که این کهنه سرباز در مورد برخورد خود با the چه احساسی دارد . زمانی که به دیزنی می‌روید ، تعداد ساعاتی که در صف منتظر هستید را اندازه‌گیری می‌کنند ؟ مک‌دونالد گفت : " مهم‌ترین چیز رضایت شما از این تجربه است و چیزی که می‌خواهم در نهایت به آن حرکت کنم این نوع سنجش است ."
The در سال ۲۰۱۴ هنگامی که whistleblowers مدت طولانی و بالقوه خطرناک در بیمارستان سربازان قدیمی را افشا کرد ، به بدترین افتضاح تاریخ خود تبدیل شد . حسابرسان فدرال همچنین متوجه شدند که این بخش به صورت سیستماتیک در پوشش ریسک قرار دارد . حسابرسی‌های اخیر متوجه شده‌اند که تاخیرها در مراقبت باقی می‌مانند .
نظرات دیزنی دومین gaffe بزرگ برای مک‌دونالد بود که دو سال پیش برای تعمیر آنچه که بسیاری از مردم به عنوان یک بخش شکسته به آن نگاه کردند ، بود .
مک‌دونالد در فوریه ۲۰۱۵ به یک سرباز بی‌خانمان گفت : " من در نیروهای ویژه بودم ." مک‌دونالد در طی یک کنفرانس خبری در مقابل دفتر VA از نظر " نادرست " عذرخواهی کرد .
وزیر سابق VA ، ژنرال اریک Shinseki ، مجبور شد در میان این رسوایی در زمان انتظار در سال ۲۰۱۴ استعفا دهد .
موضوعات مرتبط
وزارت امور سربازان کهنه‌کار VA ادعاها و درخواست‌های مربوط به مراقبت از سربازان قدیمی





تازه سربازان اقدام انظباطی هیات نظارت همسر نظامی شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی به علت غده تیروئید ادامه تحصیل در کشور پهناور کانادا



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.