سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

مراکز پزشکی

۱,۹۵۳ بازديد
دبیر امور سربازان قدیمی , باب مک‌دونالد در روز پنج شنبه به قانونگذاران گفت که تا پایان جنگ کهنه سربازان قدیمی که وارد یا تماس با یک مرکز پزشکی و پزشکی می‌شوند , نیازهای بالینی خود را " آن روز " خواهند داشت , در حالی که ۵۶ درصد از سربازان قدیمی درخواست جبران خسارت خواهند کرد .
تعهدات بلندپروازانه دو مورد از " اولویت‌های پیشرفت " بودند که مک‌دونالد جزییات آن را برای کمیته امور ایثارگران انتخاب کرد .
هشت مورد از اولویت‌ها خاص خدمت به سربازان قدیمی و چهار مورد برای برآورده کردن نیازهای بخش است , اما مک‌دونالد گفت که سناتورها باید " هیچ اشتباهی " انجام دهند . "
اولویت‌ها عبارت‌اند از:
افرادی که همه مراکز پزشکی و درمانی را به طور کامل با کارکنان مطلع اداره می‌کنند .
ب
ب .


اسناد بودجه انتخاب صندوق دستگاه گوارش مقامات فدرال سازمان خدمات تازه سربازان





یک وب سایت دقیق و کارآمد برای دسترسی به اطلاعات .
یک خط تلفنی با پرسنل خوب و با نزاکت که توسط همه سربازان قدیمی قابل‌دسترسی است .
۱ .
او به پیشرفت در پایان دادن به بی‌خانمانی کهنه سرباز ادامه داد .
ب
( p < 0.05 ) .
۲۳ % از نقاط ضعف خود را شامل می‌شود.
تضمین اینکه نیمی از تمام پروژه‌های فن‌آوری اطلاعات در زمان و روی بودجه هستند , با اهداف عملکردی مدیران اجرایی مرتبط با اهداف استراتژی .
زنجیره تامین پزشکی کارآمدتر که منجر به ۱۲۵ میلیون دلار صرفه‌جویی در هزینه می‌شود .
یکی از موانعی که مک‌دونالد با آن مواجه خواهد شد , رام کردن انبار رو به رشد درخواست‌های استیناف است که در برخی موارد به مدت ۸ سال به طول کشیده و سربازان قدیمی همچنان مدارک خود را اضافه می‌کنند .
این فرآیند در سال‌های اخیر به دلیل تلاش و تلاش برای کاهش بار اولش , پیچیده بوده‌است . مک‌دونالد گزارش داد که این مطالبات - - آن‌هایی که در عرض چند روز پر از بایگانی عمل نکرده اند - از پیک آپ خود که در حال بایگانی هستند کاهش‌یافته است .
این پیشرفت بیش از چند سال به دلیل ایجاد پرسنل اضافی بر روی مساله و سپس با حرکت از سیستم سنتی مبتنی بر کاغذ به یک سیستم کاملا ً الکترونیکی صورت گرفت .
مک‌دونالد گفت : " ما تصمیم گرفتیم که به دلیل سیستم جدید , جبران خسارت و حقوق بازنشستگی سربازان قدیمی و بازماندگان را جبران کنیم . "
اما مک نیو مک نیو , d - کانکتیکات , گفت که تاکید بر ادعاهای نخستین تنها تعداد فرجام‌خواهی را افزایش داده و تنها مساله را تغییر داده‌است . "
او گفت : " و بنابراین درخواست‌های تجدید پذیر که در حال حاضر معلق هستند در نظر من غیرقابل‌قبول است . "
مک‌دونالد این موضوع را رد نکرد , اما اشاره کرد که رام کردن انبار درخواست‌ها " یکی از اهداف پیشرفت ما " است . "
" با فرض اینکه ما می‌توانیم با هم بر روی قانون کار کنیم , در حال برنامه‌ریزی برای بدست آوردن درصد استیناف در یک سال هستیم . و فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم این هدف را امضا کنیم . "
تحت قوانین فعلی , سربازان قدیمی ممکن است به افزودن مدرک به پرونده خود ادامه دهند که به بیرون کشیدن زمان تصمیم‌گیری کمک می‌کند .
مکدونالد گفت : این قانون چند سال پیش توسعه یافت و باید تغییر کرد .
او نمی‌دانست چگونه آن را تغییر خواهد داد اما گفت می‌خواهد با کنگره کار کند تا راه‌حل را حل کند .
" برایانت جردن " را می‌توان به دست آورد . او را در تویتر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
اداره امور سربازان قدیمی وزارت امور سربازان و کنگره
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .




اقدام انظباطی هیات نظارت همسر نظامی کمیته تخصیص نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد - زمانبندی و ثبت نام آزمون EPT تحصیل در کشور شگفت انگیز اسپانیا




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.