شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

درک کامل

۲,۱۱۴ بازديد
این موارد در ابتدا در LinkedIn ظاهر شدند .
چه چیزی باعث می‌شود که مردم برای انجام کاره‌ای سخت به سختی کار کنند ؟
من ساعت‌های بیشماری را صرف پاسخ به این سوال و درک کامل تجربه انسانی ارتش برای گذار غیر نظامی کرده‌ام و فکر می‌کنم I'm نزدیک می‌شوند . سطح درک من منحصر به فرد است ، از طریق مصاحبه‌ها ، تجربه کاری ، مشاهدات به عنوان یک همسر نظامی ، تحقیق و پرورش در روان‌شناسی و توسعه سازمان به دست آمده‌است .
به این دلیل که من هم فرهنگ نظامی و هم فرهنگ‌های سازمانی را درک می‌کنم و هر کدام از آن‌ها عمل می‌کنند . این نقطه‌نظر به من این امکان را می‌دهد که از این شکاف عظیم که سربازان قدیمی باید در حرکت از یکی به دیگری حرکت کنند ، قدردانی و قدردانی کنم .
در حالی که تجربه نظامی برای گذار غیر نظامی برای هر فرد منحصر به فرد است و نمی ‌توان آن را محدود کرد یا زمان محدود کرد ، می‌دانم که اکثر سربازان قدیمی حس بزرگی از دست دادن به شیوه‌های گوناگون دارند . فقدان آن‌ها ممکن است مربوط به خود - هویت ، هدف ، جامعه ، رفاقت ، اعتماد ، صلاحیت ، شبکه حرفه‌ای ، اعتبار خانوادگی ، نقشه شغلی ، روتین روزانه و " راست و چپ " باشد .



شبکه بهداشت وجود ادارات منابع لازم غیر قانونی پاک سازی رئیس حزب مراکز پزشکی






سربازان قدیمی تازه ، یک سطح جدید از آزادی فردی را در روز به دست می‌آورند که DD۲۱۴ خود را بر می‌دارند ، شکلی که به طور رسمی قرارداد خدمات خود را به پایان می‌رساند . اما این آزادی تازه کشف‌شده یک تغییر چشمگیر است و می‌تواند گذار را " دشوار " کند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است با عمل مستقل و به نفع خود برای اولین بار پس از ترک خانه به عنوان اردوگاه راه‌اندازی مبارزه کنند . چیزی که من " غرور جنگجو " می‌نامم ، ممکن است موجب درگیری‌های داخلی شود ، زیرا " جنگ جویان " برای تصمیم‌گیری ، صرف‌نظر از کمک و رها کردن کسی پشت سر ، آموزش‌دیده اند .
این انتقال بدون شک مشکل است . و در جستجوی فهم و درک آن ، من مدل دیوید Rock's scarf را کشف کردم .
چارچوب scarf مبتنی بر پژوهش علوم اعصاب Rock's است . این مقاله پنج حوزه تجربه اجتماعی انسانی را مورد خطاب قرار می‌دهد : وضعیت ، قطعیت ، استقلال ، وابستگی و عدالت ( scarf ) . اطلاعات او نشان داد که مغز بسیاری از این تهدیدات اجتماعی را با همان شدت تهدیدات فیزیکی درمان می‌کند . ( برای لحظه‌ای در نظر بگیرید که تهدیدی برای وضعیت " وضعیت " همان واکنش را در مغز به عنوان تهدیدی برای زندگی تحریک می‌کند . دوباره این را بخوانید .)
این پنج تهدید ، توانایی تصمیم‌گیری ، حل مشکلات و هم‌کاری را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند .
و از آنجا که ارتش به حرفه‌ای مدنی و گذاره‌ای فرهنگی نیاز به سه توانایی‌ها و بیشتر دارد ، من معتقدم که از تهدیدات آگاه هستم و برای کاهش آن‌ها اقدام به تلاش کم‌تر و بهبود نتایج برای همگان خواهد کرد .
چگونه یک کهنه سرباز در حال گذار به آن‌ها است ؟ در اینجا پنج تهدید برای مدل scarf وجود دارد ، چند مورد تهدید - کاهش پیشنهادها برای سربازان پیش از انتقال و کهنه سربازان قدیمی .
تهدید وضعیت
در وضعیت نظامی ارتش ، یک سلسله‌مراتب مفهومی و یا نمودار سازمانی بررسی شده کوچک را ایجاد می‌کند . در عوض ، آن ساختار رتبه و زنجیره فرماندهی است که توسط آن هر کسی که در آن زندگی می‌کند ، زندگی یکنواخت دارد .
حقیقت تلخ این است که سربازان قدیمی باید از دست دادن وضعیت نظامی خود را یک‌بار در محل کار غیر نظامی بپذیرند . وضعیت جدید آن‌ها باید از توانایی‌ها و مهارت‌های فردی برخوردار باشد که آن‌ها را به جایگاه نظامی خود می‌رساند و این می‌تواند در rans فعلی آن‌ها به دنبال راه‌هایی برای تقویت وضعیت خود در نقش‌های دیگر خارج از کار و یکپارچگی و ایجاد اعتبار در نیروی کار غیر نظامی باشد . این تهدید اجتناب‌ناپذیر برای وضعیت می‌تواند با صرف زمان با افرادی که این کهنه سرباز را مهم می‌دانند کاهش یابد . برای مثال ، وضعیت ممکن است تقویت شود در حالی که به عنوان پدر ، مربی ، مربی ، معلم و یا رهبر عمل می‌کند .
او باید مانند یک کهنه سرباز مغرور و متواضع عمل کند ، کسی که تشخیص می‌دهد که حتی اگر تجربه کاری انباشته باشد ، همه آن قابل انتقال است . این مهارت‌های رهبری نظامی ممکن است به طور خودکار در میدان نبرد جدید تحریک شوند .




تازه سربازان اقدام انظباطی هیات نظارت نتایج کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی سال ۹۶ - مدارک ثبت نام لیست رشته های امریه سربازی




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.