شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

توافق نامه

۲,۰۹۷ بازديد
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
پس از شکست در اولین تلاش در اوایل این هفته ، مجلس به اتفاق آرا مبلغ ۳.۹ میلیارد دلار را برای تمدید برنامه انتخاب کهنه سربازان به مدت شش ماه تصویب کرد.
۴۱۹ - 0 در مورد لایحه هزینه‌های اضطراری پس از آن صورت گرفت که مجلس سنا با مذاکره کنندگان در مجلس برای افزودن اصلاحیه‌ای به لایحه اجاره ۲۸ تسهیلات جدید VA در ۱۷ کشور برای غلبه بر اعتراضات سازمان‌های خدماتی قدیمی ( VSOs ) موافقت کرد .



آموزش رهبری بازار کار ترک ارتش شبکه سازی ناهار کاری درک کامل





لایحه‌ای که تصویب شد و برای تصویب سریع به مجلس سنا فرستاده شد شامل ۲.۱ میلیارد دلار برای انتخاب است، که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا مراقبت‌های بهداشتی خصوصی یا اجتماعی را طلب کنند و ۱.۸ میلیارد دلار برای اجاره جدید پزشکی و استخدام متخصص مراقبت‌های بهداشتی جدید .
به گفته وزارت امور خارجه ، تامین بودجه برای انتخاب در اواسط ماه اوت انجام شد . در روز دوشنبه ، مجلس تلاش کرد تا یک تمدید انتخاب را تصویب کند که به منظور کاستن از حقوق بازنشستگی به سربازان قدیمی واجد شرایط و هزینه‌های دیگر پرداخت می‌شد .
لایحه جدید شامل جبران مالی مشابهی برای تامین بودجه است ، اما برای تسهیل نگرانی‌های of که بیم آن می‌رود که توسعه و توسعه انتخاب با هزینه عملکردهای اصلی VA واقع شود .
در یک بیانیه مشترک پس از توافق بر سر انتخاب با مجلس ، Sens. جانی Isakson ، R - جرجیا ، و جان تستر ، D - مونتانا ، گفت که این لایحه به کنگره زمان می‌دهد تا بر روی اصلاح این برنامه کار کند .
آن‌ها گفتند : " برنامه انتخاب قدیمی برای تضمین این که سربازان قدیمی می‌توانند قرار ملاقات به موقع در جوامع خود دریافت کنند ، ایجاد شد ."
این دو سناتور گفتند : " در حالی که این فقط یک راه‌حل کوتاه‌مدت برای مشکل است ، ما قول می‌دهیم که به هم‌کاری با یکدیگر برای رسیدگی به موانع مختلف برای مراقبت به موقع برای سربازان قدیمی خود ادامه دهیم ."
در جلسه کوتاه بحث در مورد لایحه جدید ، نماینده فیل رو ، R - تنسی ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی گفت : " من اولین کسانی خواهم بود که برنامه انتخاب را " در reimbursements و دسترسی "گرفتار کرده ، اما شکست در تصویب تمدید ، منجر به " عواقب ویرانگری " برای سربازان قدیمی می‌شود که برای تکیه به مراقبت‌های خصوصی آمده‌اند .
رو در بیانیه‌ای مشترک ، رو و نماینده تیم walz ، D - مینه سوتا ، عضو رتبه‌بندی سیستم تهویه مطبوع ، گفت : " ما به قانونگذاری که به برنامه انتخاب اجازه ادامه خدمت به سربازان قدیمی را برای شش ماه می‌دهد ، افتخار می‌کنیم ، در حالی که ما به کار سخت ایجاد یک سیستم مراقبت بهداشتی قوی‌تر و more برای سال‌های پیش رو ادامه می‌دهیم ."
رو پیش از این گفته بود ، " هنوز کاره‌ای زیادی پیش رو داریم ، و این فقط یک وصله شش ماه در برنامه انتخاب است . عضو رتبه‌بندی و من یک توافق‌نامه چارچوب برای پیشبرد کار دارم ، و این نیازمند هم‌کاری و خرید از همه همکارانم در مجلس و مجلس سنا است ."
در بیانیه‌ای ، هشت VSOs که با لایحه اولیه مجلس مخالف بودند ، توافقنامه سازشی را که به اتفاق آرا تصویب شد ، مورد تحسین قرار دادند .
the گفت : " از همه مهم‌تر ، ما از این قانون حمایت کردیم زیرا به ۲۸ اجازه فوری به تجهیزات پزشکی نیاز دارد تا قابلیت داخلی VA's برای ارائه مراقبت ، و well با ابزار و مراجع جدید برای استخدام ، استخدام و حفظ متخصصان پزشکی با کیفیت بالا را فراهم کند ."
The ، که نماینده کل ۵.۵ میلیون عضو هستند ، کهنه سربازان جنگ‌های خارجی ، AMVETS ، کهنه سربازان معلول آمریکایی ، عراق و سربازان قدیمی آمریکا ، انجمن افسران نظامی آمریکا ، سربازان قدیمی ارتش آمریکا و پروژه جنگجو جنگجو بودند .
نماینده جولیا Brownley ، D - کالیفرنیا ، یکی از اعضای تهویه مطبوع ، گفت : " ما در تصویب این لایحه ، نشان داده‌ایم که می‌توانیم مشکلات بزرگ را به هر دو حزب حل کنیم. " او گفت که اجاره جدید " بیشتر به خانه سربازان قدیمی از ساحل به ساحل " از طریق کلینیک‌های سرپایی مراجعه خواهد کرد .




رئیس حزب مراکز پزشکی تازه سربازان اقدام انظباطی تحصیل پزشکی داروسازی و دندانپزشکی بدون کنکور در ترکیه مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی فیستول‌ های مقعدی غیر قابل درمان



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.