جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

مدرک علمی

۲,۰۹۳ بازديد
براساس مطالعه‌ای که روز پنج شنبه در مجله انکولوژی انجمن پزشکی آمریکا منتشر شد , کارگران در معرض نارنجی عامل نارنجی در طول جنگ ویتنام در خطر بالاتری برای توسعه مرحله اولیه سرطان مغز استخوان قرار دارند .
این مطالعه اولین مدرک علمی را برای ارتباط بین مرحله پیش‌ساز سرطان چندگانه , سرطانی سلول‌های سفید خون که در مغز استخوان انباشته می‌شوند - و کهنه سربازان در مواجهه با عامل علف‌کش نارنجی تشکیل می‌دهند .
این بیماری سرطان نیست . " او گفت : " اکثریت قریب به اتفاق بیماران مبتلا به ایدز در سراسر زندگی خود بدون عواقب واقعی زندگی می‌کنند . "
حکیم جانوف , که در این مطالعه شرکت نداشت , در مقاله‌ای که در همان مساله انکولوژی منتشر شده بود , گفت : " تقریبا ً همیشه پیش از این وجود دارد .


هزینه دفاع مزایای تامین سرباز ذخیره امور خارجه جامعه نظامی توافق نامه






مطالعات گذشته دیگر حشره‌کش‌ها , علف‌کش‌ها و قارچ کش‌ها را نسبت به سایر سموم به خطر انداخته‌است .
عامل نارنجی عامل نارنجی در طول عملیات مزرعه در جنوب شرقی آسیا برای پاک کردن شاخ و برگ درختان جنگل بود . معمولاً از طریق هواپیما اسپری می‌شد . از آن زمان به بعد , عامل نارنجی به میزبان مشکلات سلامتی و بیماری‌های بسیاری مرتبط شده‌است .
اداره سربازان قدیمی فهرستی از " بیماری‌های احتمالی " را حفظ می‌کند که فرض می‌شود مربوط به خدمات نظامی است که به طور خودکار آن‌ها را برای منافع و منافع خود واجد شرایط می‌کند . موسسه پزشکی هفت سرطان را با ارتباط مثبت با عامل نارنجی , از جمله لوسمی لنفوسیتی مزمن , لنفوم هوچکین و لنفوم هوچکین شناسایی کرده‌است .
مولف مقاله جمع اسلامیه می‌نویسد که او یک بیماری جدید است , اما به عنوان " شواهد محدود یا تلقین آمیز " از ارتباط با مواجهه سربازان جنگ ویتنام با علف‌کش‌ها طبقه‌بندی شده‌است .
در این مطالعه نمونه‌ها از دو گروه جانبازان با نیروی هوایی مورد بررسی قرار گرفت . گروهی از جانبازان شیمیایی که در طی عملیات مزرعه در معرض عامل نارنجی قرار گرفته بودند با گروه دوم از همان اندازه که وظایف مشابه در جنوب شرقی آسیا را داشتند , مقایسه شدند .
مطالعه سلامت نیروی هوایی در دو گروه به منظور مواجهه با عامل نارنجی و به ترتیب برای مواجهه با عامل نارنجی و به ترتیب برای مواجهه با عامل نارنجی و غیر دی اکسین , دی اکسین , دی اکسین , دی اکسین و دی اکسین , صورت گرفت .
نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .
به طوری که در هنگام تعدیل عوامل مانند سن , نژاد و سایر صفات فیزیکی , خطر مرگ و میر سربازان در مزرعه را افزایش داد . این عدد بسیار مهم است . او گفت که محققان همچنین سطوح بالاتری از مواد مخدر در کهنه کاران این مزرعه را پیدا کرده‌اند .
به گفته او , این مطالعه اولین مدرک علمی را برای ارتباط مستقیم بین عامل نارنجی و چندگانه ایجاد کرده‌است .
موضوعات مرتبط
سرباز قدیمی عامل نارنجی از جنگ ویتنام در جنگ ویتنام بهره‌مند می‌شود .
حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



درک کامل رئیس حزب مراکز پزشکی تازه سربازان اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 96 مشاوره معافیت پزشکی فتق‌ های دیافراگماتیک




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.