سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

نقاط عطف

۱,۹۰۹ بازديد
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
یک تماس تلفنی بین رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و بیش از ۱۰، ۰۰۰ نفر از سربازان کهنه‌کار در روز سه‌شنبه فرصتی را برای رئیس‌جمهور فراهم ساخت تا خدمات مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را گسترش دهد - - اما the کسی را نمی‌خواهد که از جزئیات مطلع باشد .
این مکالمه هفته گذشته به عنوان فرصتی برای سربازان قدیمی برای یادگیری مستقیم از رئیس‌جمهور در مورد قانون ماموریت VA و " نقاط عطف " که از زمان امضای این قانون در ماه ژوئن گذشته امضا شد ، به طور گسترده‌ای مورد تبلیغ قرار گرفت .
با توجه به به روز رسانی این بخش و دعوت به اعضای رسانه‌ها برای پیوستن به آن‌ها ، این کشور به قدری علاقه به " باز کردن خط دیگر " را به خود اختصاص داد .



توسعه اجتماعی برنامه امدادی اصلاح انتخاب نرخ کمتر وام دهنده تصویب قانون




اما در آغاز تماس ، مقامات VA به طور ناگهانی گفتگو را قطع کردند و از اعضای مطبوعات خواستند که این موضوع را ترک کنند .
" از شما برای پیوستن به کنفرانس قانون ماموریت today's تشکر می‌کنم … این درخواست برای اهداف مطبوعاتی در نظر گرفته نمی‌شود و در پرونده نیست . اگر شما عضوی از مطبوعات هستید ، لطفا ً قطع کنید .
بعد از معرفی او ، ترامپ از مدیر عامل تشکر کرد و افزود : " من متوجه شدم که شما گفتید : " اگر شما عضو مطبوعات هستید ، لطفا ً قطع کنید. مطمئن شوید که آن‌ها از هم جدا شده‌اند . I'm ۱۰۰ درصد مطمئن هستند که احتمالا ً افراد زیادی از مطبوعات گوش می‌دهند ."
در روزنامه‌نگاری ، " دور از سابقه " ، قراردادی است که بین هر دو طرف یک مکالمه ایجاد می‌شود که به معنی آن است که هیچ چیز از این بحث برای انتشار استفاده نمی‌شود . شرایط باید توسط هر دو طرف یا قبل از شروع بحث مورد توافق قرار گیرد .
محتوای مرتبط :
VA محدودیت‌های اکید در رابطه با درمان افسردگی ناشی از "کتامین " دارد.
VA از بخش خصوصی مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی
VA از ۶ ژوئن rollout از بخش خصوصی مراقبت خواهد کرد .
برای تماس تلفنی Trump's با سربازان قدیمی، اعضای مطبوعات به طور خاص به این تماس دعوت شدند و از قبل از الزامات " سابقه " مطلع نبودند .
ترامپ در طی این درخواست قانون ماموریت VA را اعلام کرد که دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی برخی از سربازان قدیمی و خدمات مراقبت فوری برای بیماری‌های حاد و آسیب‌ها را افزایش می‌دهد .
او همچنین از VA برای استخدام پزشکان و ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی قدردانی کرد و از کار Wilkie's به عنوان دبیر قدردانی کرد . ترامپ در پاسخ به سوالات مربوط به سه سرباز قدیمی گفت که برخی از سربازان قدیمی باید مراقب باشند ، مشکلی که قانون ماموریت با هدف حذف آن انجام می‌شود . ترامپ همچنین در مورد زمان انتظار VA طولانی و مشکل ناشی از خودکشی قدیمی بحث و گفتگو کرد .
او همچنین دارویی که به تازگی در دسترس است را به عنوان اسپری بینی که توسط Janssen Janssen ، یکی از شرکت‌های تابعه جانسون & جانسون که در اوایل سال جاری توسط FDA برای بیماران مبتلا به درمان مقاوم در برابر درمان پی‌گیری شده‌بود ، جلب کرد .
VA در فرآیند درمان برخی بیماران با داروهای جدید است , که براساس یک داروی بی‌هوشی ( و داروی معروف ) ketamine است .
ترامپ گفت : " من فکر کردم که این بسیار عالی است . من در مورد آن شنیدم - - به یاد دارم که چیزی را خواندم ، و بلافاصله با Wilkie تماس گرفتم و گفتم : "لطفا رئیس شرکت را صدا کنید ، " جانسون & جانسون " و " let's " ببینید که چه کاری می‌توانیم برای دامپزشکان انجام دهیم ."
این قانون دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی را به سربازان قدیمی که باید بیش از ۳۰ دقیقه به مرکز خدمات درمانی یا خدمات بهداشت روانی رانندگی کنند ، و یا بیش از ۲۰ روز برای قرار ملاقات صبر کنند ، گسترش داد . این لایحه همچنین از مزایای مراقبت‌های اضطراری برای سربازان قدیمی برای دریافت خدمات مشابه در تاسیسات شبکه خصوصی VA برای بیماری‌های حاد و آسیب‌های شدید استفاده کرده‌است .
برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی ، سربازان قدیمی در مراقبت‌های بهداشتی باید با پزشکان their مشورت کنند ، که سپس از ابزار تصمیم‌گیری برای تعیین اینکه آیا سربازان واجد شرایط مراقبت خصوصی هستند یا خیر استفاده می‌کنند .
در طی این تماس ۱۸ دقیقه‌ای ، ترامپ به اشاره به " مطبوعات گوش دادن" ، به ویژه پس از اظهاراتی مبنی بر استخدام‌های جدید در VA ، ادامه داد .



مدرک علمی توافق نامه درک کامل رئیس حزب کسری خدمت ایثارگران و غیبت مشمولان سربازی مراحل معافیت پزشکی آلبینیسم






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.