شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تصویب قانون

۲,۱۰۷ بازديد
گروه دوحزبی از قانونگذاران مجلس و مجلس سنا از قانونگذاری با هدف بستن a حمایت می‌کنند که آن‌ها و گروه‌های سربازان قدیمی می‌گویند به کارفرمایان اجازه می‌دهند که کارکنان خود را اخراج کنند تا به طور موقت کارشان را رها کنند تا در انجام‌وظیفه فعال خدمت کنند .
قانونگذاران و گروه‌های سربازان قدیمی در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه گفتند که لایحه جدید ، به نام عدالت برای قانون Servicemembers ، روشن می‌سازد که کنگره هرگز قصد آن را ندارد که قانون قدیمی ، Uniformed خدمات Employment و Reemployment ، که به سال ۱۹۹۴ باز می‌گردد ، داوطلبانه باشد - یا چیزی که کارفرما در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه گفت .



دفتر بیمه پرسنل کمیته بهداشت روانی هزینه تحصیل تکمیل برنامه مدرک علمی





Aniela Szymanski ، رئیس کهنه سربازان قدیمی و خدمات بازمانده در MOAA ، روز چهارشنبه به قانونگذاران گفت : " متاسفانه نه کنگره و نه سازمان‌هایی مانند انجمن افسران نظامی آمریکا ، که از ابتدا از USERRA حمایت کرده‌اند ، می‌توانند انتظار داشته باشند که برخی از کارفرمایان با ناعادلانه رفتار کنند . "
Szymanski یک سرهنگ ذخیره نیروی دریایی است که در افغانستان خدمت کرده‌است .
MOAA یکی از چندین گروه از سربازان قدیمی است که به ترتیب از این لوایح حمایت می‌کند . دیگران شامل نظم نظامی قلب بنفش ، اتحادیه افسران ذخیره ، کهنه سربازان جنگ‌های خارجی ، سربازان قدیمی آمریکا و عراق و سربازان قدیمی آمریکا هستند . افسران Commissioned خدمات بهداشت عمومی آمریکا نیز این قانون را باز می‌گردانند .
تا کنون ، نسخه مجلس سنا تنها حامیان دموکرات دارد ، در حالی که لایحه مجلس از سه دموکرات و سه جمهوری خواهان پشتیبانی می‌کند .
سناتور ریچارد Blumenthal از کانکتیکات ، گفت : " ما از جمهوری خواهان درخواست خواهیم کرد و بسیار امیدوار خواهیم بود که این حزب حمایت دو حزبی داشته باشد . "
سناتور جمهوری‌خواه مینه سوتا در مینه سوتا گفت که کنگره پیش از این لایحه تقویت USERRA با حمایت دو حزبی را تصویب کرده‌است و انتظار دارد که این اقدام شاهد موفقیت مشابهی باشد .
حداقل دو دادگاه منطقه فدرال قبلا ً حکمی صادر کرده‌اند که آیا کارفرمایان ممکن است خواهان بازگشت سربازان به دادگاه‌های میانجیگری به منظور بازگشت به شغل خود یا دریافت مزایای اضافه‌شده در طول استقرار یا خدمت وظیفه فعال باشند .
Franken گفت که این قانون قصد دارد " این روند آزاردهنده را یک‌بار و برای همیشه معکوس کند ."
قرار بود که این کمیته در جلسه کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا که روز چهارشنبه به تصویب قانون بهداشت و منافع رسیدگی می‌کند ، بحث و گفتگو شود .
ستوان "کوین Ziober " ( Kevin Ziober )، رئیس ذخیره نیروی دریایی ، گفت که او یکی از جدی‌ترین تخلفات قانون گذاری را تجربه کرده‌است .
او گفت : " در آخرین روز کار [ قبل از استقرار ] میزبان یک مهمانی خداحافظی برای من بودند . " او گفت : " با کیک ، بالون ، netting استتار ( دکوراسیون ) و کارت و هدیه ." این احساس بسیار خوبی بود ."
چهار ساعت بعد به دفتر منابع انسانی احضار شد و در آنجا اخراج شد .
هنگامی که او بازگشت و تلاش کرد که کارش را پس بگیرد ، شرکت به دادگاه رفت و گفت که Ziober باید به داوری تسلیم شود - قراردادی که او به زودی پس از گرفتن شغل به امضا رسید .
او به مبارزه با اتمام این شرکت ادامه می‌دهد که این شرکت گفته‌است که به دلیل عملکرد ضعیف است .
Blumenthal گفت که این قانون جدید به هر کارمندی که معتقد است به دلیل خدمات نظامی توانایی رفتن به دادگاه بدون درخواست هزینه‌های بایگانی و یا احتمال تحت فشار بودن هزینه‌ها و هزینه‌ها را رد کرده یا آن را رد کرده‌است ، می‌دهد .
Szymanski ، که استاد مدعو دانشکده حقوق ویلیام و مری است ، گفت که او همچنین از تجربه شخصی و دیگر سربازان قدیمی می‌داند که چنین اقداماتی توسط کارفرمایان باعث فشار زیادی بر توانایی اعضا برای ماندن در منابع و گارد می‌شود .


توافق نامه درک کامل رئیس حزب مراکز پزشکی کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه سبز چیست و چه کاربردی دارد مشاوره معافیت پزشکی ژیگانتیسم






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.