جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

کمبود پزشکان

۲,۰۹۶ بازديد
براساس گزارشی از دفتر بازرس کل اداره امور ایثارگران , اداره امور سربازان قدیمی با تنظیم استانداردهای افشای عمومی توسط کنگره در زمینه جذب نیرو و جاه‌ای خالی , ارسال داده‌ها در وب سایت خود که تصویر کاملی از کمبودها ارائه نمی‌دهد , رو به رو است .
تحت قانون عملیاتی که سال گذشته به قانون تبدیل شد, باید تعداد پست‌های خالی پرسنل را در یک وب سایت عمومی گزارش دهد . براساس گزارش سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا , این ماده برای اطمینان از شفافیت در یک دپارتمان طراحی شده‌است که از سال ۲۰۱۰ تاکنون کمبود تخصصی مراقبت بهداشتی را تجربه کرده‌است . "
اما تنها داده‌های تهی جایی را در وب سایت خود برای فصل جاری حفظ می‌کند , که امکان مقایسه استخدام و فرسایشی در طول زمان را نمی‌دهد . به گفته بازرس کل , این گزارش تنها جای خالی در مقوله‌های گسترده - - " بالینی " و " غیر بالینی " را گزارش می‌کند , برخلاف " پزشکان " , " کارکنان اجتماعی " .



تعهد انظباط مدیر بخش اصلاحات اساسی عدم موفقیت تمام مراکز خصوصی سازی



ig در گزارش خود , در گزارش خود , در روز سه‌شنبه منتشر شد , بازرس کل اشاره کرد که در حالیکه va با بخش‌هایی از قانون منطبق بود - - تنظیم یک وب سایت برای مشاهده داده‌ها در جای خالی - - نارسایی سایت , در صورتی که " اصلاح نشود ممکن است بر شفافیت در جذب پرسنل آینده و گزارش جای خالی تاثیر بگذارد . "
اما گزارش هییت منصفه تایید کرد که اطلاعات به آسانی در دسترس نیستند . ig در گزارش خود , در گزارش خود , در روز سه‌شنبه منتشر شد , بازرس کل اشاره کرد که در حالیکه va با بخش‌هایی از قانون منطبق بود - - تنظیم یک وب سایت برای مشاهده داده‌ها در جای خالی - - نارسایی سایت , در صورتی که " اصلاح نشود ممکن است بر شفافیت در جذب پرسنل آینده و گزارش جای خالی تاثیر بگذارد . "
" va باید موقعیت‌های شغلی مشخصی را شناسایی کند تا عموم بهتر بتوانند نیازهای پرسنل خود را درک کنند . همچنین از مشخصات قانون برای گزارش سود و زیان پیروی نکرد ; داده‌ها در سال مالی , به جای یک چهارم , جمع‌آوری شدند . او باید روش‌شناسی خود را برای جمع‌آوری سودها و زیان‌ها تنظیم کند تا اطمینان حاصل کند که داده‌ها به درستی و شفاف گزارش می‌شوند . "
براساس مطالعه‌ای که در اوایل سال جاری توسط انجمن دانشکده‌های پزشکی آمریکا منتشر شد , ایالات‌متحده با کمبود پزشکان در سراسر دولت و تسهیلات خصوصی مواجه است .
و سهم خود از پست‌های خالی مراقبت‌های بهداشتی را به خود اختصاص داده‌است , که شامل مشاغل اداری و اداری بازنشسته در سال گذشته می‌شود .
داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . در سه‌ماهه اول ماه اوت , این کشور مردم را استخدام کرد و تلفات پرسنل را در پی داشت .
دفتر توصیه کرده‌است که مقامات منابع انسانی و منابع انسانی مورد نیاز را گزارش کنند , محدودیت‌های داده‌ها را فاش کرده و داده‌های تاریخی را به صورت عمومی حفظ کنند .
یادداشت سردبیر : این داستان برای وضوح به روز شده‌است . اظهارات رئیس‌جمهور دونالد ترامپ حذف شد زیرا در تماس تلفنی روز سه‌شنبه او به پزشکان جدید , پرستاران و پزشکان معالج خود اشاره کرد . رئیس‌جمهور به کسانی که در شبکه‌های خصوصی تحت برنامه‌های انتخابی و مراقبت‌های اجتماعی کار می‌کردند , اشاره کرد .
" پاتریشیا مک گری " را می‌توان در سایت facebook.com / cnnstudentnews به دست آورد . او را در تویتر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی , اداره امور سربازان قدیمی و مراقبت‌های بهداشتی کهنه سربازان قدیمی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .


جبران معلولیت نقاط عطف تصویب قانون مدرک علمی آخرین تراز قبولی سهمیه ۵٪ ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۶ مراحل معافیت پزشکی تنگی های مقعد




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.