دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

رئیس اصلی

۱,۸۹۸ بازديد
مصاحبه مطبوعاتی آسوشیتدپرس توسط جنیفر Mcdermott
PROVIDENCE ، R.I. - سرباز کهنه‌کار که از حمله به پرل هار بر جان سالم به در برد و سال گذشته در سن ۹۴ سالگی درگذشت ، به یاد shipmates افتاده او در یو اس اس Arizona آریزونا پیوست .
ریموند Haerry در مراسمی که نوه او می‌گوید جدی و زیباست ، در کشتی به خاک سپرده شد .
Haerry ۱۹ ساله بود که بمب‌ها در دسامبر ۱۹۴۱ شروع به سقوط در battleship کردند . او هرگز به پرل هاربر بازنگشته بود، در حالی که او زنده بود ، زیرا خاطرات بسیار دردناک بودند . هنگامی که به پایان عمرش نزدیک می‌شد ، به خانواده‌اش گفته بود که دوست دارند در آنجا استراحت کنند .
Haerry در روز ۲۷ سپتامبر در جزیره "رود" درگذشت . پنج بازمانده آریزونا باقی مانده‌اند .
نوه Haerry's ، جسیکا مارینو ، با خانواده‌اش برای مراسم Saturday's از نیوجرسی به هاوایی سفر کرد . کیسه خود را به دست غواصان داد و آن را درون تنه sunken نهاد . صدها ملوان و نیروی دریایی در آنجا دفن می‌شوند .


تحت تعقیب جدا سازی نیروها اختیارات نظامی پذیرش رایگان فرهنگ نظامی وثیقه وام ها






مارینو گفت : " این نقطه‌ای بود که من آن را از دست دادم . این واقعا ً غم‌انگیز بود ، اما دیدن آن واقعا ً شیرین بود . شگفت‌انگیز بود ."
تنها بازماندگان یو اس یو ان می‌توانند در کشتی به خاک سپرده شوند . Haerry ۲۵ سال در نیروی دریایی خدمت کرد و به عنوان رئیس اصلی بازنشسته شد .
طبق گفته سرویس پارک ملی ، He's ۴۲ نفر از بازماندگان را نجات داده‌است تا مجدداً به shipmates خود ملحق شود.
سخنگوی جی بلانت گفته‌است که این مراسم به خاتمه دادن به خانواده‌ها کمک می‌کند و به ملوانان اجازه بازگشت به shipmates را می‌دهد و آگاهی‌ها را نسبت به فداکاری‌های ۷۵ سال پیش بالا می‌برند . سرویس پارک ملی و نیروی دریایی دفن را انجام دادند .
دریادار جان فولر در مورد شجاعت Haerry's سخن گفت - نه فقدان ترس بلکه یک اعتقاد راسخ به چیزی بزرگ‌تر از خود .
" من به او کمک می‌کنم ، اما به او فکر می‌کنم که دوباره به این فضاهای مقدس و مقدس ملحق شود . فولر ، فرمانده منطقه نیروی دریایی هاوایی و گروه آب‌های دریایی در منطقه اقیانوس آرام گفت : آرامشی که دوباره با خدمه خود می‌آید ، و درس‌هایی که می‌توانیم از همه چیزهایی که او به ما یاد می‌دهد را یاد بگیریم . "
 "مارینو " گفت که حالا پدربزرگش را بهتر می‌شناسد .
وی گفت : " من این بخش از زندگی او را می‌شناسم که واقعا ً او را شکل داد .
مسائل مربوط به بهداشت از ریموند Haerry پسر ممانعت به عمل آورد . از پیوستن به دخترش در هاوایی . It پسر بود . که داستان وقایعی را که در بندر مروارید اتفاق افتاد ، با پرسیدن سوالات پدرش در طول ۵۰ سال ، کنار هم چیده بودند .
Haerry در تلاش بوده‌است تا زمانی که یک بمب بزرگ منفجر شود و باعث ایجاد آتش‌سوزی در مجلات سوخت و پودر شود ، مهمات دریافت کند . در ماه اکتبر به آسوشیتد پرس گفت . بیشتر کمان به سرعت از هم جدا شد و کشتی از آب بیرون آمد .
. پسر پدرش در آب‌های خروشان شنا کرد و بازوانش را جلوی او گرفت تا شعله‌ها را کنار بزند . او از ساحل به هواپیماهای ژاپنی شلیک کرد . بعدا ً، او به بازیابی اجساد از بندرگاه کمک کرد .
کشتی ۱، ۱۷۷ مرد ، تقریبا ً چهار پنجم خدمه خود را از دست داد . در ابتدا خانواده Haerry's از درخواست او برای استراحت در آنجا متعجب شدند ، اما طولی نکشید که آن‌ها متوجه شدند .
مارینو گفت : " آن برادری که به پایان زندگی نزدیک‌تر شد و به پایان زندگی نزدیک‌تر شد ، با او تماس گرفت و گفت : " او می‌خواهد این مکان را ببیند یا آن حادثه را از نو زنده کند ، اما او می‌خواست آن رابطه را از نو زنده کند .
موضوعات مرتبط
موضوعات نیروی دریایی ایالات‌متحده در جنگ جهانی دوم کشتی‌های نظامی منافع Veteran را مورد بررسی قرار دادند .
حق نسخه‌برداری از آسوشیتدپرس . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .
پرونده - در این عکس مورخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۶ ، عکس بایگانی ، ریموند Haerry در وست View Nursing ، Rehabilitation < / amp در غرب وارویک ، R.I. ( استیو Szydlowski / الهی ژورنال از طریق AP ، بایگانی ) قرار دارد .





مغز استخوان سندروم استرس کمبود پزشکان خصوصی سازی تکمیل ظرفیت دکتری در دانشگاه آزاد و سراسری سال 96 مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی اینگوئینال




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.