شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مغز استخوان

۲,۱۳۱ بازديد
طبق مطالعات منتشر شده در روز پنج شنبه در ژورنال of پزشکی آمریکا ، Servicemembers در معرض عامل نارنجی در طول جنگ ویتنام قرار دارند در معرض خطر بیشتر توسعه مرحله اولیه سرطان مغز استخوان قرار دارند .
طبق گفته study's ۱۲ نویسنده ، که با مراکز پزشکی در سراسر ایالات‌متحده در ارتباط هستند ، طبق گفته study's ۱۲ نویسنده ، که با مراکز پزشکی در سرتاسر ایالات‌متحده در ارتباط هستند ، با توجه به گفته study's ۱۲ نویسنده ، که با مراکز پزشکی در سرتاسر آمریکا مرتبط هستند ، called gammopathy از اهمیت نامشخص ، یا MGUS ، به خودی خود یک مشکل محسوب می‌شود .



شیوع بیماری سلامت بیمار گارد ملی نیروهای مسلح فواید دولتی سندروم استرس





دکتر Nikhil منشی که متخصص سرطان استخوان در موسسه سرطان Dana در دانشکده پزشکی هاروارد در بوستون است ، گفت : " MGUS یک سرطان نیست . اکثریت زیادی از بیماران مبتلا به MGUS در سراسر زندگی خود بدون هیچ پیامد جدی باقی می‌مانند ."
منشی ، که در این مطالعه دخیل نبود ، اما یک سرمقاله منتشر شده در همان شماره غدد JAMA نوشت ، گفت که MGUS تقریبا ً همیشه به عنوان myeloma از استخوان پیش می‌رود ، اما مکانیسم‌هایی که شروع آن را تحریک می‌کنند به طور کامل درک نمی‌شوند .
مطالعات پیشین insecticides ، herbicides ها و fungicides ها را به خطرات بیشتر of و multiple myeloma مرتبط می‌دانند .
عامل نارنجی در طی عملیات مزرعه Ranch در جنوب شرقی آسیا برای پاک‌سازی شاخ و برگ‌های درختان از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۱ مورد استفاده قرار گرفت . این بیماری معمولا ً از طریق هواپیما پاشیده می‌شد . از آن زمان ، عامل نارنجی با میزبان مشکلات سلامتی و بیماری‌ها در بسیاری از servicemembers مرتبط بوده‌است .
اداره سربازان قدیمی لیستی از " بیماری‌های قریب‌الوقوع " را که فرض می‌شود به خدمات نظامی مربوط می‌شود را حفظ می‌کند که به طور خودکار آن‌ها را برای منافع VA واجد شرایط می‌کند . موسسه پزشکی هفت سرطان را با یک ارتباط مثبت به عامل نارنجی شامل leukemia مزمن lymphocytic ، Hodgkin lymphoma و non Hodgkin شناسایی کرده‌است که همه آن‌ها توسط VA به عنوان بیماری‌های غیرقابل‌اجتناب پذیرفته شده‌اند .
نویسندگان کتاب مطالعه JAMA نوشت که Multiple Multiple یک بیماری ارثی است ، اما این بیماری به عنوان " مدرک محدود یا تلقین شده" از ارتباط بین سربازان قدیمی جنگ ویتنام در معرض herbicides ها دسته‌بندی شده‌است .
این مطالعه به نمونه‌های از دو گروه از سربازان نیروی هوایی که در سال ۲۰۰۲ توسط مطالعه سلامت نیروی هوایی جمع‌آوری و انبار شده بودند ، نگاه کرد . یک گروه از ۴۷۹ veterans که در حین عملیات مزرعه Ranch در معرض عامل نارنجی قرار گرفته بودند ، با گروه دوم از همان اندازه‌ای که در جنوب شرقی آسیا از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۱ مورد وظایف مشابه قرار گرفته بودند ، اما با علف‌کش involved درگیر نشده بودند.
مطالعه سلامت نیروی هوایی servicemembers را در دو گروه در ۱۹۸۷ ، ۱۹۹۲ ، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲ برای قرار گرفتن در معرض عامل نارنجی و ۲ ، ۳ ، ۷ ، ۸ - دی اکسین یا TCDD نمونه‌گیری کرده بود ، که یک آلوده‌کننده ناخواسته علف‌کش به خاطر بسیاری از اثرات نامطلوب آن محسوب می‌شود .
محققان دریافتند که شیوع of در کهنه سربازان " دام" دو برابر بیشتر از گروه مقایسه است ، با ۳۴ نفر از سربازان قدیمی ۴۷۹ Ranch دام در مقایسه با ۱۵ نفر از ۴۷۹ in در گروه کنترل .
منشی گفت : " این کار به یک خطر ۲.۴ برابر برای سربازان کهنه‌کار دستی دام در مقایسه با همتایان خود در هنگام تطبیق با عواملی مانند سن ، نژاد و دیگر صفات فیزیکی تبدیل شد ." او گفت که محققین همچنین سطح بالایی از TCDD را در سربازان قدیمی دستی دام دام پیدا کرده‌اند که MGUS را توسعه داده بودند .
او گفت که از آنجا که همه موارد of از MGUS ناشی می‌شوند ، این مطالعه اولین مدرک علمی را برای یک ارتباط مستقیم بین عامل نارنجی و multiple myeloma فراهم کرده‌است .
موضوعات مرتبط
سرباز کهنه‌کار Orange سلامتی سربازان قدیمی جنگ ویتنام را حمایت می‌کند .
Copyright © ۲۰۱۴ ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .




کمبود پزشکان خصوصی سازی جبران معلولیت نقاط عطف شرایط تحصیل پزشکی و داروسازی بدون کنکور در قبرس مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی توبروز اسکلروزیس





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.