چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

وثیقه وام ها

۲,۱۰۳ بازديد
در روز چهارشنبه در مجلس سنا با افزایش حمایت دو حزبی در کنگره و حمایت از سازمان‌های بزرگ کهنه‌کار ، لایحه‌ای به منظور استفاده از مزایای این گروه به عنوان وثیقه برای شرکت‌های نوپا انجام شد.
قانون گذار مربوط به دوران گذار که توسط جری Jerry ، R - Kans پشتیبانی می‌شود . و جان تستر ، دی - مون و به اتفاق آرا اعضای کمیته کوچک کسب‌وکار و کارآفرینی مجلس سنا را تایید کردند . کارکنان موران و تستر گفتند که هر دوی آن‌ها در طول تعطیلات آگوست کنگره در جهت حمایت از تصویب مجلس سنا مشغول به کار خواهند شد .
موران در بیانیه‌ای گفت : " پس از خدمت به کشور ما ، بسیاری از سربازان قدیمی می‌خواهند با تسلیم به جوامع خود به عنوان صاحبان تجارت‌های کوچک و کارآفرینان ، به خدمت خود ادامه دهند .



مزایای بیمه تمرکز اصلاحات هیات حفاظت معاون وزیر سازمان دهنده مغز استخوان




Tester گفت : " تعهد ما نسبت به مردان و زنان شجاعی که در هنگام بازگشت از جنگ به ملت ما خدمت می‌کنند ، به سربازان قدیمی کمک خواهد کرد تا از خدمات مسلحانه به بخش خصوصی بروند تا بتوانند در خیابان اصلی موفق شوند ."
چهارشنبه ، نماینده مجلس، جف Fortenberry ، R - Neb . یکی از اعضای کمیته فرعی تخصیص بودجه در زمینه ساخت نظامی و امور سربازان قدیمی ، قوانین دوستی را در مورد قانون دامپزشکی به تصویب رساند .
Fortenberry گفت : " با این قانون ، افراد کهنه‌کار واجد شرایط می‌توانند از مهارت‌هایی که در ارتش برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار برای حمایت از خودشان و خانواده‌هایشان و همچنین جوامع و اقتصاد ما استفاده می‌کنند ، استفاده کنند .
در یک بیانیه مشترک ، Sens. موران و تستر گفتند که حدود ۵۵۰ عضو خدمات روزانه از ارتش به زندگی مدنی انتقال می‌یابند و تخمین زده می‌شود که ۱ میلیون نفر از اعضای سرویس در طی ۳ تا ۵ سال آینده وارد این گذار خواهند شد .
موران و تستر گفتند که در حال حاضر ، تنها حدود نیمی از پرسنل پس از ۱۱ - ۹ / ۱۱ ، از مزایای این طرح آی - آی برای آموزش عالی یا یک برنامه آموزشی تخصصی یا دوره کارآموزی تخصصی استفاده می‌کنند .
مجلس سنا و نسخه‌های مجلس " دامپزشکی " یک برنامه آزمایشی سه‌ساله را با مشورت با اداره امور سربازان قدیمی راه‌اندازی خواهند کرد تا با استفاده از مزایای آموزشی که به عنوان وثیقه برای وام‌ها دریافت خواهند کرد ، برای تاسیس یک کسب‌وکار جدید و یا خرید یک مدل موجود ، یک کسب‌وکار جدید را راه‌اندازی کنند .
دامپزشکان واجد شرایط باید در یک برنامه آموزشی تایید شده شرکت کنند و همچنین یک طرح تجاری را توسعه دهند که توسط SBA تایید شده باشد.
" این می‌تواند یک تغییر بازی در تلاش برای هل دادن لایحه از طریق کنگره ، ج . لین Lowder ، مدیر اجرایی سابق " دامپزشکی " در گروه تایم ، در مورد اقدام مجلس سنا می‌گوید .
Lowder ، یک سرگرد بازنشسته که در عملیات اکتشافی نیروی دریایی در ویتنام خدمت می‌کرد ، گفت : " سربازان قدیمی عراق و افغانستان برای موفقیت در دنیای کسب‌وکار برنامه‌ریزی شده‌اند و قانون vet سرمایه لازم برای شروع کسب‌وکار خود را تامین خواهد کرد ."
Lowder و ستوان بازنشسته نیروی دریایی "جو Plenzler "، یکی از اعضای هییت مدیره در ۱ دامپزشکی در تایم تریل، سال گذشته با buttonholing اعضای کنگره و پرسنل آن‌ها شروع به مبارزه با فشار برای این لایحه کردند و به دنبال حمایت از جامعه چهار ستاره بازنشسته شدند .
آن‌ها اکنون حمایت لژیون آمریکایی ، سازمان تجارت کوچک ، انجمن گارد ملی ، عراق و کهنه سربازان آمریکایی ، انجمن مالکان تجاری نظامی ، بنیاد کافمن ، بنیاد کافمن و جوامع دفاع را دارند .
در نامه‌ای به موران در روز چهارشنبه ، فرمانده ملی لژیون آمریکایی ، مایکل دی . هلم گفت که " دو میلیون لژیون " ( لژیون دو میلیون ) از قانونی حمایت می‌کند که این لایحه را تا ۱۱ سپتامبر به "G.I. Bill " ( G.I. G.I. G.I. Benefit ) برای تامین مالی تجارت‌های کوچک خود ارائه می‌دهد .
هلم گفت : " این حقیقت که ۶۲ درصد تجارت‌های کوچک متعلق به کهنه سربازان خود را با پساندازهای مالکیت شخصی یا خانوادگی راه‌اندازی کرده‌اند ، این واقعیت را برجسته می‌کند که دسترسی به سرمایه همچنان مساله‌ای برای جامعه سربازان قدیمی است . "



سندروم استرس کمبود پزشکان خصوصی سازی جبران معلولیت شهریه دوره شبانه دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی رکلین هوزن





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.