سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

ادعاهای جذاب

۲,۱۳۰ بازديد
ستاره‌ها و نوارها : با Heath Druzin
واشنگتن - در آغاز سه‌شنبه ، سربازان قدیمی یا ادعاهای جذاب باید از فرم‌های استاندارد استفاده کنند ، حرکتی بحث‌برانگیز که the می‌گوید این فرآیند را ساده و موثر خواهد کرد ، اما برخی حامیان می‌گویند که این کار ده‌ها هزار سرباز قدیمی را هزینه خواهد کرد .
جرالد Manard ، رئیس کهنه سربازان قدیمی جنگ‌های خارجی ، گفت : " این تغییر تا حد زیادی غیرضروری است و صرفا ً برای راحتی of ساخته شده‌است . "
تا کنون ، سربازان قدیمی قادر بوده‌اند تا مطالبات یا فرآیند استیناف را با ارسال یک نامه و یا حتی یک تکه کاغذ آغاز کنند . آن سیستم غیر رسمی تاریخ اولیه ادعای آن‌ها را حفظ کرد و به این معنی است که هر گونه سود اعطا شده به روزی خواهد رسید که the یادداشت را دریافت کرده‌است . در سیستم جدید ، مزایا همچنان به تاریخ ادعا یا درخواست تجدید نظر باز می‌گردد ، اما ساعت تنها زمانی آغاز می‌شود که یک فایل کهنه VA کاغذبازی به وجود آید.



حقوق اولیه بودجه دفاعی تعمیر سیستم تنظیم مجدد آسیب دیدن سو رفتار






اگر the یک یادداشت دست‌نوشته را دریافت کند، مقامات بخش پاسخ خود را برای مطلع کردن کهنه سربازان از تشریفات مناسب و در جایی که آن را پیدا کنند ، ارسال خواهند کرد ، هر چند آن‌ها خود اسناد را ارسال نخواهند کرد . جایگزینی یک ادعا غیر رسمی یک " قصد به پرونده " است ، برای کسانی که می‌خواهند ادعای خود را ثبت کنند اما هنوز نیاز به جمع‌آوری اطلاعات و مدارک بیشتر دارند .
مقامات VA گفته‌اند که این روند جدید باعث کاهش سردرگمی و آسان‌تر کردن آسان‌تر کردن ادعاها خواهد شد .
توماس مورفی ، مدیر خدمات غرامت ، گفت که اطلاعات نادرست در مطالبات غیررسمی اغلب منجر به تاخیر در جبران خسارات سربازان قدیمی می‌شود .
وی گفت : " حفظ پی‌گیری رد و بدل کردن سربازان قدیمی و سربازان قدیمی دشوار بود . "
با این حال ، طرفداران سربازان قدیمی از این حکم عصبانی هستند و مسئولان با سربازان قدیمی معلول آمریکایی و VFW می‌گویند که آن‌ها در حال بررسی اقدام قانونی برای متوقف‌کردن این تغییر هستند .
جیم Marszalek ، مدیر خدمات ملی کهنه سربازان معلول ، گفت که سربازان قدیمی قدیمی‌تر ، که ممکن است رایانه داشته باشند ، ممکن است به گونه‌ای disproportionately تحت‌تاثیر قرار بگیرند ، همراه با افرادی که دچار جراحت‌های مغزی هستند که ممکن است در یافتن محل رسمی و پی‌گیری نام کاربری و کلمه عبور مشکل داشته باشند .
او گفت : " اینها مردمی هستند که ما پشت سر می‌گذاریم ، آن‌هایی که بیش‌ترین نیاز را دارند . "
یک نگرانی دیگر این است که ده‌ها هزار نفر از سربازان قدیمی می‌توانند به طور بالقوه چند ماه از منافع خود را در سردرگمی قوانین جدید و انتظار برای پاسخگویی به آن‌ها از دست بدهند . به این دلیل است که زمان به هیچ وجه شروع نخواهد شد تا زمانی که یک سرباز کهنه‌کار قصد مناسب پرونده را ارائه دهد - یعنی بسیاری از کسانی که به اشتباه ادعا می‌کنند که ادعاهای غیر رسمی را ثبت می‌کنند باید برای پاسخ به VA صبر کنند و شروع به کار کنند . The هیچ مهلتی برای پاسخ دادن ندارد و فرم‌های ادعا را با نامه خود ارسال نخواهد کرد ، یک نقطه عطف دیگر برای طرفداران .
Marszalek گفت : " این ناعادلانه سربازان قدیمی را تنبیه می‌کند ."
مورفی خاطرنشان می‌کند که the شش ماه پیش مهلت را اعلام کرده و حتی یک خیابان جدید برای بایگانی ادعاهای غیر رسمی ایجاد کرده بود - مرکز تماس ۸۰۰ عدد . وی افزود که تغییر در the به سادگی آن را با دیگر آژانس‌های فدرال مانند امنیت اجتماعی و مراقبت‌های پزشکی به ارمغان می‌آورد و برای فرستادن فرم‌های قدیمی به هنگام پاسخگویی به ادعاهای نادرست بایگانی نشده ضروری است .
او گفت : " من معتقدم که ما در چنین جایی در جامعه هستیم که نیازی به ارسال یک فرم به شما نداریم ."
در میان بحث‌های زیادی که در اطراف the چرخ می‌زنند ، صدها هزار ادعا از معلولیت که این اداره را به مدت چند سال تحت تعقیب قرار داده‌است ، انباشته شده‌است . Manard گفت که این تغییر می‌تواند به the کمک کند ، زیرا سربازان قدیمی که با سیستم جدید مشکل دارند یا به اشتباه یک ادعای غیر رسمی را ایجاد می‌کنند ، ادعای خود را مطرح می‌کنند یا تسلیم می‌شوند .
Manard گفت : " هزاران سرباز قدیمی که این کلمه را دریافت نکرده اند یا چه کسی چیزی را که در روزنامه یا مجله دیده‌اند ، درک نکرده اند … قصد دارند کاری را انجام دهند که همیشه انجام داده‌اند ."
موضوعات مرتبط
کهنه‌کار کهنه‌کار Affairs کهنه‌کار -
Copyright © ۲۰۱۴ ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .


هزینه مسکن رئیس اصلی وثیقه وام ها مغز استخوان شرایط استخدام هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور - سال 96 [تمدید شد] جزئیاتی از آخرین اخبار معافیت تحصیلی




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.