یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

سورفتار

۱,۹۱۷ بازديد
میلواکی ژورنال سنتینل
متشکرم . پس از اینکه به این نتیجه رسید که او برای " رفتار بد " از نیروی دریایی خارج شده‌است , می‌گوید که او خوشحال است که دادگاه استیناف بر علیه کالج حکومت کرده‌است .
مارک گفت : " من آنچه را که va به من گفت انجام دادم و در میانه چیزی که انتظارش را نداشتم خاتمه دادم . " " من در حال برنامه‌ریزی برای پریدن روی یک نارنجک با این نبودم. "
اما او خوشحال است که حکم دادگاه می‌تواند سابقه‌ای را برای بسیاری از سربازان قدیمی که دائما ً دنبال استخدام غیر نظامی پس از پایان دوره نظامی خود هستند , تعیین کند . او گفت که اکنون شغلی دارد , اما وضعیت موقت دارد .



کسب وکار رشد پرداخت قانون گذاران جنگ خلیج نیروی جامع هزینه مسکن




در شرایطی که او یک چک لیست سابقه جنایی را رد می‌کند و وضعیت کهنه سرباز خود را تایید می‌کند , یک شغل در بخش خرید در حال حاضر در شهر دوشنبه پیشنهاد داده بود . وقتی به او گفت که پس از یک دادگاه نظامی خاص , او را ترک کرد , به او گفتند که دیگر به امتیازات اضافی که به عنوان یک کهنه سرباز اعطا شده‌است صلاحیت ندارد و پیشنهاد شغل لغو شده‌است .
او متوسل شد , و کمیسیون روابط استخدامی ویسکانسین , یک قاضی مدار و در حال حاضر دادگاه استیناف , در حکمی که روز پنج شنبه منتشر شد, همگی موافق بودند که چون او حداقل چهار سال تحت شرایط شرافتمندانه بود , بدون توجه به اینکه ترخیص رسمی او کم‌تر از شرافتمندانه بود .
او در یک مصاحبه جدایی خود از نیروی دریایی را توضیح داد . چهار سال بود که در لندن ثبت‌نام کرده بود . وظیفه او دو سال دیگر توسط دولت تمدید شد . در حالی که در نیروی دریایی به درجه دومی از طبقه دوم رسید .
او در حین انجام‌وظیفه طولانی خود گفت , در زمانی که کشتی او در لنگرگاه بود , آزادی آخر هفته داشت . او زیاد خوابیده بود , چون می‌دانست که باید به محل کارش برگردد , و بعد حتی قبل از بازگشت , آنجا را ترک کند .
او گفت : " من در مورد کاری که انجام دادم احساس بدی دارم و نیروی دریایی را سرزنش نمی‌کنم . " " من اشتباه کردم , اما این چیزی نبود که در زندگی غیرنظامیان جرم باشد . من به هیچ‌کس صدمه نزدم . "
او وقتی به او گفت که می‌تواند تصمیم خود برای لغو پیشنهاد شغل را درخواست کند گفت که این به معنای صحبت کردن با برخی مدیران در منابع انسانی است تا بتواند توضیح دهد . اما این کار از طریق کمیسیون روابط استخدامی ویسکانسین انجام شد و او گفت که همه به او گفته‌اند که واقعا ً مهم نیست زیرا مساله یک قانون قانونی است - آیا ماهیت تخلیه وی مانع از این امر شده‌است .
او این درخواست را بدون وکیل انجام داد . پس از شنیدن این جلسه هیات‌مدیره , هیات‌امنا مخالف کمیسیون شد , و او حتی یک حزب هم نبود , به همین دلیل بود که او به دادگاه بعدی ارجاع داده شد .
او گفت : " همه به من گفتند که این بالاترین سطح محرمانه بودن است . " اما نام او به صورت آنلاین باقی می‌ماند .
او گفت که او به زمانبندی مشکل خود فکر می‌کند - - در اواسط دهه ۹۰ هنگامی که دولت فدرال در تلاش برای کاهش نیروهای نظامی بود - احتمالا ً عاملی در نیروی دریایی بود که تصمیم گرفت رفتار خود را به جای اینکه از طریق یک نظم غیر قضایی عمل کند , درمان کند . او فکر می‌کند همان پویایی احتمالا ً بر بسیاری از اعضای نظامی کنونی در آینده نزدیک تاثیر خواهد گذاشت .
به همین دلیل است که او فکر می‌کند که حکم در پرونده او مرتبط و مفید خواهد بود .
او گفت : " بسیاری از این افراد جدید اشتباه‌ات زیادی نسبت به من مرتکب شده‌اند . "
در واقع , پس از یک دوره طولانی جنگ , سربازان آمریکایی بیشتری برای سو رفتار اخراج می‌شوند - - گاهی اوقات نسبتا ً کوچک - نسبت به هر زمانی در سال‌های اخیر , طبق تحقیقات جدید توسط روزنامه " کلرادو اسپرینگز " .


رئیس اصلی وثیقه وام ها مغز استخوان سندروم استرس نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی سال 1396 اطلاعیه ها معافیت موارد خاص - مشاوره نظام وظیفه






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.