یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

انتقال خون

۱,۹۱۶ بازديد
Military.com | در اثر برایانت اردن
رئیس کمیته امور سربازان قدیمی خانه یک شرکت داروسازی آمریکایی را به دلیل " افزایش قیمت " با مطالبه ۴۰ هزار دلار برای یک دوره نه هفته‌ای در پزشکی هپاتیت سی برای سربازان قدیمی به هم می‌زند - - حدود ۴۵ برابر آنچه که برای درمان مشابه در مصر و جاه‌ای دیگر انجام می‌دهد .
نماینده جف میلر ، یک جمهوری‌خواه از فلوریدا ، در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه در سی ان ان منتشر شد ، گفت که این دارو که Sofosbuvir نامیده می‌شود ، پیش از این باعث شده‌است که کنگره ۲.۷ میلیارد دلار دیگر به بودجه کهنه سربازان اضافه کند تا " مانع دسترسی سربازان قدیمی به مواد مخدر شود " .
هدف خشم Miller's ، Gilead سیتی از کالیفرنیا است که میلر گفت در سال اول در حدود ۱۰ میلیارد دلار برای درمان بیماری‌های مزمن کبد در سال ۲۰۱۲ به دست آورده‌است .
Miller نوشت : " استراتژی قیمت‌گذاری کری آهنگ نیز نمی‌تواند این واقعیت را در نظر بگیرد که بدون اداره امور سربازان بازنشسته ، دارو در مرکز این بحث حتی وجود ندارد .



انگیزه های سیاسی پس انداز گیاهان نارنجی مورد انتقاد نظر سنجی ادعاهای جذاب







علوم Gilead به درخواست Military.com's برای اظهار نظر واکنش نشان نداد .
وی گفت که بیش از ۳.۲ میلیون آمریکایی مبتلا به این بیماری هستند و حداقل ۲۰۰، ۰۰۰ نفر از آن‌ها سربازان قدیمی هستند . گزارش سی بی اس در ماه دسامبر گفت که بسیاری از سربازان قدیمی نیاز به درمان پزشکی عبارتند از: Vietnam که به هپاتیت سی مبتلا هستند در حالی که در کشور به هپاتیت سی مبتلا شده‌اند و در آنجا از طریق انتقال خون در میدان جنگ و واکسیناسیون شیوع پیدا کرده‌است .
میلر هفته آینده با جلسه دادرسی در کاپیتول هیل که در آنجا از دانشمند محقق ارشد تحقیقات که به اختراع این دارو کمک کرده‌است ، گزارش سی ان ان را پی‌گیری خواهد کرد .
جلسه دادرسی ، " فرصت‌های از دست رفته برای سربازان قدیمی : بررسی برنامه انتقال فن‌آوری VA's " ، قرار است در روز سوم فوریه برگزار شود.
The هیچ درآمدی از فروش of دریافت نمی‌کند ، اگرچه انتظار می‌رود برنامه انتقال فن‌آوری VA's اطمینان حاصل کند که این اداره اعتبار و عواید لازم برای پیشرفت‌های پزشکی که با استفاده از پرسنل و منابع آن توسعه پیدا می‌کند را تضمین می‌کند .
در میان شاهدانی که به شهادت رسیدند ، دکتر ریموند اف است . مرکز پزشکی آتلانتا ، جورجیا ، مرکز پزشکی VA . او علاوه بر شغلش در VA چندین شرکت بیوتکنولوژی را در طول سال‌ها از جمله Pharmasset تاسیس کرد - - شرکتی که Sofosbuvir را توسعه داد - - که در سال ۲۰۱۱ به مبلغ ۱۱ میلیارد دلار به Gilead فروخته شد .
اما یک منبع آگاه از جلسه دادرسی آتی به کمیته اطلاع داد که Schinazi در روز ۱ فوریه در حال بازنشسته شدن است .
طبق گزارش سال ۲۰۱۱ در FierceBiotech که یک نشریه تجاری برای صنعت بیوتکنولوژی است ، Schinazi که بیش از ۹۰ امتیاز انحصاری در آمریکا دارد ، در حدود ۴۴۰ میلیون دلار از فروش Pharmasset دریافت کرده‌است .
میلر در op - ed پیشنهادی خود اظهار داشت که Gilead " یک دفاع " پیچیده "از " بهره‌برداری از جامعه کهنه‌کار " خود را با بیان این که قبلا ً این اداره ۵۰ درصد تخفیف در رابطه با مواد مخدر را تامین می‌کند ، ارائه خواهد کرد .
That's چیزی که قیمت درمان را تا حدود ۴۰، ۰۰۰ دلار کاهش می‌دهد ، که میلر آن را " کاهش قیمت ناچیز " می‌نامد [ که ] در مقایسه با قرارداد Gilead که به مبتلایان به هپاتیت در کشورهای دیگر می‌دهد ، ناچیز است ."
او گفت : " دولت باید به شرکت‌های خصوصی بگوید که چه چیزی مشتریان خود را مطالبه کنند . اما در همین راستا ، شرکت‌هایی مانند Gilead shouldn't قیمت یک گروه از مصرف کنندگان را در معرض فروش قرار می‌دهند تا به درمان ترجیحی خود بپردازند ."
طبق گزارش سی بی اس نیوز در ماه دسامبر ، بیشتر سربازان قدیمی در مورد نیاز به درمان Sofosbuvir ، دامپزشکان هستند که به این بیماری در کشور مبتلا شده‌اند ؛ چرا که این بیماری از طریق انتقال خون در میدان جنگ و واکسیناسیون شیوع پیدا کرده‌است .
-- Bryant آردن را می‌توان در bryant.jordan@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
وزارت امور کهنه سربازان قدیمی ، مراقبت بهداشتی از سربازان قدیمی
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .






سو رفتار هزینه مسکن رئیس اصلی وثیقه وام ها نتایج کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری سال 1396 نحوه مصاحبه سازمان نظام روانشناسی




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.