دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

خوشحالی سربازان

۱,۹۰۳ بازديد
Military.com | با امید هاج Seck
وزیر VA ، رابرت مکدونالد در روز چهارشنبه با هزاران سرباز قدیمی در مجلس ملی لژیون آمریکا صحبت کرد : کنگره Urge طرحی را برای مدرن‌سازی فرآیند درخواست " کهنه " و حفظ سربازان قدیمی از درون شکاف‌ها نشان داد .
مک‌دونالد اظهار داشت که در حالی که اداره امور سربازان قدیمی بیش از ۱۲۵ روز در طی چند سال گذشته بیش از ۱۲۵ روز داشته‌است ، تعداد کمی از سربازان قدیمی هنوز منتظر تصمیم‌گیری در مورد درخواست استیناف هستند .
وی افزود که اگر هیچ اقدامی صورت نگیرد ، این رقم در طی دهه آینده ۱۷۹ درصد افزایش خواهد یافت و نزدیک به ۱.۳ میلیون سرباز قدیمی در فرآیند استیناف by گرفتار خواهند شد .


ارتش کارآمد مدیر عامل زباله های خطرناک حمایت عمومی عدم موفقیت طرح بودجه



مک‌دونالد گفت : " در سال گذشته ، این هیات از ۲۵ سال پیش درخواست استیناف کرد . " او گفت : " این VA با ورودی سازمان‌های خدماتی سربازان قدیمی و دیگران طرحی را شکل داد که روندی ساده ، ساده و عادلانه را ایجاد خواهد کرد ."
طرح اصلاحی "مسیرهای " درخواست‌های چندگانه " برای سربازان قدیمی برای ساده کردن فرآیند ، از جمله گزینه‌های موقعیت سریع‌تر ، ایجاد خواهد کرد . برخی نگرانی‌ها در مورد این که این اصلاحات تا به حال در خط لوله درخواست‌هایی که در حال حاضر به روند جدید در طرح VA تبدیل نشده اند را مطرح کرده‌اند ، نگرانی‌هایی را مطرح کرده‌اند . با این حال ، مک‌دونالد اظهار داشت که تصویب این طرح موثر خواهد بود و انجام هیچ کاری عواقب مهمی برای سربازان قدیمی نخواهد داشت .
" در عرض پنج سال ، ما در طول یک سال درخواست استیناف خواهیم داشت . این قانون هیچ هزینه‌ای ندارد و در طول زمان کم‌هزینه‌تر و کم‌هزینه‌تر است . منابع بیشتری به سیستم شکسته خواهند رفت . سربازان قدیمی ۱۰ سال منتظر تصمیم خود هستند . این برای من غیرقابل‌قبول است ."
مک‌دونالد همچنین از کنگره خواست تا مقدار کامل درخواست بودجه را در طرح بودجه ۲۰۱۷ - ۲۰۱۷ که عمدتا ً توسط مجلس سنا تصویب شده‌بود ، تصویب کند ، اما به میزان ۱.۵ میلیارد دلار در نسخه تصویب‌شده از سوی مجلس اصلاح شد . او گفت که بودجه president's شامل بیش از ۱۰۰ پیشنهاد قانون گذاری است، که تعدادی از آن‌ها به the اجازه خرید خارج از مراقبت‌های بهداشتی و دسترسی سربازان قدیمی به برنامه‌های مراقبت اجتماعی در سال ۲۰۱۷ را می‌دهند .
مکدونالد گفت : " بودجه مجلس به سربازان قدیمی آسیب خواهد رساند و مانع ابتکارات حیاتی خواهد شد که ما باید VA را به سازمانی که شایسته آن هستید تبدیل کنیم ."
در پیش از سخنرانی خود در لژیون آمریکایی ، مک‌دونالد نامه‌ای به رهبران کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا فرستاد و از آن‌ها خواست تا بر روی پیشنهادها عمل کنند و می‌گویند که the در نقطه عطفی مهم در تحول و بهبود بوده‌است . مجلس سنا و سنا روز سه‌شنبه پس از یک فرورفتگی monthlong به کاپیتول هیل بازگشتند .
McDonald گفت که the به خانه تمیز ادامه می‌دهد و ۳، ۷۵۵ کارمند در دو سال گذشته به اتمام رسیده‌اند چرا که این بخش قصد دارد تاخیر سیستمیک و شکایات دیگر را از بین ببرد. این خبر باعث خوشحالی سربازان قدیمی در این همایش شد .
اما مک‌دونالد قویا ً از کار VA's دفاع کرد ، حساب‌های رسانه‌ای " embellished و recycled " را محکوم کرد که بدتر از شکست‌های organization's بود .
او گفت : " کارمندان ما افراد خوبی هستند . به آن‌ها افتخار می‌کند . او گفت : " نه ، همه آن‌ها کامل نیستند ، بلکه ارائه اطلاعات نادرست فاحش برای یک گیلاس دیگر بدترین و hold آن‌ها را طوری نگه می‌دارند که انگار هر کارمند VA را نشان می‌دهند . " تحریف کردن یک اعوجاج که اوراق را می‌فروشد اما تحریف کردن یک اعوجاج است که به سربازان قدیمی آسیب می‌رساند و افراد خوب را آزار می‌دهد ."
-- هاج Seck را می‌توان در hope.seck@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .

معلولان آمریکا تعدیل عوامل سوخت جت انجمن پزشکی کفالت خواهر مجرد ؛ برای معافیت از سربازی و نظام وظیفه قوانین معافیت پزشکی ژنودرماتوز






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.