دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

صلاحیت خود

۱,۹۳۲ بازديد
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
برنامه انتخاب ۱۰ میلیارد دلاری که برای مقابله با رسوایی‌های زمان انتظار تنظیم شده‌است اکنون مشکل زمان انتظار خود را دارد و ماه آینده از پول بیرون خواهد رفت مگر اینکه کنگره اقدام کند.
تحت قوانین پیچیده ، سربازان قدیمی در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در بخش خصوصی به دنبال مراقبت بهداشتی باشند ، در تعداد بسیار بیشتری از دپارتمان امور سربازان قدیمی که انتظار می‌رود تعداد زیادی از انتصابات را تشکیل داده و بودجه را از بین ببرد.
VA ، دکتر دیوید Shulkin ، که در ابتدا فکر می‌کرد به اندازه کافی پول برای ادامه تحصیل در سال ۲۰۱۸ وجود دارد ، که در روز یکم ماه اوت آغاز می‌شود ، در صورتی که کنگره با بودجه اضطراری مواجه شود و در نهایت یک برنامه بلند مدت برای ساده کردن و گسترش برنامه قرار گیرد .
طبق گفته Shulkin ، هشت میلیون قرار ملاقات در جامعه از طریق برنامه انتخاب بین ماه‌های ژانویه و ژوئن صورت‌گرفته است که نزدیک به ۵۰ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه در سال گذشته‌است .




تعدیلات هزینه امور عمومی مالیات دهندگان سیاست بیمه ویزای مهاجرت انتقال خون






دوشنبه‌شب ، پس از شنیدن خبر مربوط به کمیته امور سربازان قدیمی ، لایحه مربوط به تبدیل آی سی آی سی به بیل ، به نفع تازه سربازان جدید ، نماینده فیل رو ، R - tenn ، اختصاص داد . رئیس committee's گفت که او هفته آینده در شش ماه بودجه اضطراری برای انتخاب انتخاب خواهد کرد .
او گفت که این سرمایه‌گذاری زمانی را خواهد خرید در حالی که کنگره آینده این برنامه را مورد بحث قرار خواهد داد.
رو گفت : " ما باید مدت طولانی [ ۶ ماه ] آن را داشته باشیم تا مدیران ثالث بتوانند همان طور که هستند ، بمانند و زمان را برای کار از طریق برخی از مسائل دیگر به ما خواهد داد ."
نماینده جمهوریخواه تیم walz ، D - مینسوتا . یکی از اعضای عالی‌رتبه سیستم تهویه مطبوع گفت : " ما مطمئن خواهیم شد که در برنامه انتخاب ثبات وجود دارد " با تامین بودجه برای شش ماه دیگر ، " و سپس بر می‌گردیم و در مورد بقیه صحبت می‌کنیم .
walz گفت : " ما یاد گرفته‌ایم که زمانی که می‌خواهید با برخی از این مسائل بزرگ مقابله کنید , باید ائتلاف بسازید , شما باید سهام داران را از سازمان‌های خدماتی قدیمی ( VSOs ) بیاورید ."
رو گفت : " من به تمام اعضا درباره آنچه که نگرانی‌های آن‌ها بود گوش می‌دادم ، بنابراین آقای walz هم همین کار را کرد . ما می‌خواهیم به مدت شش ماه با یک برنامه به طور کامل پرداخت کنیم . این کار به ما شش ماه فرصت می‌دهد تا جلسات دادرسی را در مسیر پیش رو برای انتخاب برگزار کنیم .
رو رو در اوایل این ماه ، رو به سنا ، سناتور جان تستر ، دی - مون ، وارد مجلس سنا نشد . اعضای رده بالای کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا، " دسترسی سربازان قدیمی به قانون مراقبت از سال ۲۰۱۷ " را معرفی کردند .
قانون پیشنهادی ۴ / ۳ میلیارد دلار برای این VA تامین خواهد کرد تا بودجه انتخاب را تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ در پایان سال مالی آینده تامین نماید .
او همچنین خواستار بازبینی اصلی برنامه انتخاب شد و گفت : " مساله این است که یک کهنه سرباز برای سال‌ها تحت مراقبت قرار گرفته و چگونه این روند ساخته شده‌است . ما به بازسازی نمایشی برنامه مراقبت از جامعه VA's نیاز داریم ."
با وجود مخالفت دولت VSOs ، سناتور جانی Isakson ، R - گرجستان ، رئیس of ، لایحه‌ای را برای دادن همه سربازان قدیمی که توانایی انتخاب برای دریافت مراقبت‌های پزشکی از یک ارائهکننده خدمات اجتماعی واجد شرایط را دارند ، معرفی کرده‌است . لایحه Isakson's یک " کارت انتخاب " به آن سربازان قدیمی می‌دهد تا صلاحیت خود را برای مراقبت خصوصی نشان دهند .
آخرین دقیقه تلاش برای تامین بودجه و بهینه‌سازی انتخاب با صحنه‌ای که در ماه آوریل در کاخ سفید برگزار شد، زمانی که دامپزشکان ، Shulkin و نمایندگان VSO دور هم جمع شدند تا برنامه انتخاب سال ۲۰۱۸ تمدید شود ، زمانی که ۳.۵ میلیارد دلار برای انتخاب تحت طرح بودجه Trump's در دسترس خواهد بود .
در آن زمان ، Shulkin مطمئن بود که نزدیک به ۱ میلیارد دلار از برنامه انتخاب برای سال مالی ۲۰۱۸ به اندازه کافی خواهد بود و به او فرصت می‌دهد تا با برنامه اصلاحات در پاییز آینده نزدیک شود .
در ماه ژوئن ، Shulkin به مسیر معکوس خود ادامه داد . او به کنگره گفت که بودجه در ماه اوت آغاز خواهد شد و طرح خود برای اصلاحات را طرح خواهد کرد .




ادعاهای جذاب سو رفتار هزینه مسکن رئیس اصلی نتایج آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی سال 1396 شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی






منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.