سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

طرح بودجه

۲,۰۷۴ بازديد
Military.com | با برندان نیومن
لایحه پیشنهادی بودجه سال ۲۰۱۶ درخواست بودجه سال ۲۰۱۶ را برای افزایش حقوق و کاهش بیشتر هزینه‌های مسکن برای سربازان ، در حالی که تقویت برنامه‌های مراقبت بهداشتی برای خانواده‌های نظامی را پیشنهاد می‌کند .
طرح مخارج برای آغاز ماه اکتبر آغاز خواهد شد و به کارکنان و کارمندان غیر نظامی ۱.۳ درصد افزایش خواهد یافت . این میزان اندکی بیش از ۱ درصد افزایش در طی دو سال گذشته می‌باشد . این افزایش بسیار پایین‌تر از ۲.۳ درصد رشد درآمد بخش خصوصی است که انتظار می‌رود با قانون مطابقت داشته باشد.
این بودجه همچنین شامل تلاش‌های قبلی برای کاهش هزینه‌های پرسنل در بخش با پرداخت هزینه اندک هزینه‌های مسکن ، داشتن خانواده‌هایی که به برنامه Tricare ساده ‌تری برای مراقبت‌های بهداشتی خود تکیه دارند و اینکه بازنشستگان هزینه‌های پزشکی کمی بیشتری پرداخت می‌کنند و پرداخت می‌کنند ، می‌شود .





زنجیره فرماندهی مقامات شرکت تجهیز ملوانان دفتر منطقه ای دفتر بازرس معلولان آمریکا




یک سند کلی می‌گوید : " با توجه به واقعیت‌های مالی دراز مدت که در سطح بودجه دفاعی با آن مواجه هستند ، اداره باید به کاوش پیشنهاداتی که رشد کندتر در حقوق و مزایای هزینه‌ها را ترویج می‌کنند ، ادامه دهد .
مزایا
فشار برای جلوگیری از مزایای نظامی ناشی از افزایش هزینه‌های پرسنل است که در سال مالی ۲۰۱۶ ۱۷۹ میلیارد دلار و یا یک سوم بودجه غیر جنگی ۵۳۴ میلیارد دلار تعیین شده‌است . با احتساب پرسنل غیر نظامی ، درصد تقریبا ً نیمی از برنامه مخارج است .
وزارت دفاع در پنج سال آینده پیشنهاد افزایش حقوق برای نیروهای نظامی را مطرح کرد هر چند که کنگره هر ساله این نرخ را به عنوان بخشی از فرآیند بودجه تعیین می‌کند . برنامه هزینه خواهان افزایش ۱.۳ درصد در سال مالی ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ ، ۱.۵ درصد در سال مالی ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و ۱.۸ درصد در سال ۲۰۲۰ است .
این کار باعث کندی رشد حق مسکن برای مسکن ( bah ) به میزان ۴ درصد در طول ۲ تا سه سال آینده خواهد شد ، علاوه بر ۱ درصد تایید شده برای این سال . بنابراین اعضای خدمات به طور متوسط ۵ درصد از هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند . طرح مخارج همچنین سه گزینه Tricare را در یک برنامه واحد با دست‌مزد کمی بالاتر و همکاران خود را تقویت کرده ، و هزینه ثبت‌نام سالیانه را برای بازنشستگان واجد شرایط برای بازنشستگان واجد شرایط در Tricare برای زندگی اضافه می‌کند .
این بودجه دوباره به دنبال کاهش یارانه ، به میزان ۱۰۰ میلیون دلار به ۱.۲ میلیارد دلار ، در بخشی از کاهش تعداد روزها و ساعات کار فروشگاه‌ها خواهد بود ، اگرچه انتظار می‌رود که بیشتر آن‌ها پنج یا چند روز در هفته باز بمانند .
پنتاگون گفت که پیش‌نویس لایحه بودجه خود را با توصیه‌های اخیر کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون نوسازی بازنشستگی تصویب کرده‌است و قول داده‌است که تغییرات بیشتری در " حوزه‌های کلیدی سیستم جبران نظامی کنونی " ایجاد کند .
ارتش خود را به کار می‌اندازد
درخواست بودجه اوباما برای اولین بار در what's به احتمال زیاد جنگ طولانی و داغی در کاپیتول هیل خواهد بود . جمهوری خواهان از هم اکنون با بالا بردن مالیات‌ها از پرداخت آن ناراضی هستند . برنامه هزینه همچنین باید شامل کاهش هزینه‌های خودکار ، شناخته‌شده به عنوان جداسازی ، تنظیم شود مگر اینکه کنگره و کاخ سفید با طرح کاهش بودجه جایگزین موافقت کنند .
Comptroller مایک McCord در طی جلسه توجیهی روز دوشنبه در پنتاگون در دفاع از طرح بودجه گفت : " ما معتقدیم که آنچه که فکر می‌کنیم مفید و سازنده بوده و در وهله اول باید شروع شود " .
پنتاگون از یک بودجه دفاعی کلی ۵۸۵ میلیارد دلاری درخواست کرد ، از جمله بودجه پایه ۵۳۴ و بودجه جنگی ۵۱ میلیارد دلاری . افزایش حدود ۲۵ میلیارد دلار یا ۴ درصد در سرمایه‌گذاری از این سال .
با این حال ، ارتش وظیفه فعال در واقع حدود ۱۲۰۰۰ سرباز را به ۱ / ۳ میلیون نفر کاهش می‌دهد . ارتش به تنهایی ۱۵، ۰۰۰ سرباز را از دست می‌داد و قدرت خود را به ۴۷۵، ۰۰۰ واگذار می‌کرد، در حالی که اندازه نیروهای دریایی نسبتا ً مسطح در حدود ۱۸۴، ۰۰۰ تفنگدار دریایی بود . نیروی هوایی حدود ۱۷۰۰ نفر از نیروی هوایی را به نیروی هوایی اضافه خواهد کرد و اندازه آن را به ۳۱۷، ۰۰۰ افزایش خواهد داد و نیروی دریایی ۱ تن را اضافه خواهد کرد .



تعدیل عوامل سوخت جت انجمن پزشکی صلاحیت خود معرفی رشته تجهیزات اتاق عمل بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مراحل معافیت پزشکی بیاختیاری مدفوع





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.