جمعه ۲۴ فروردین ۰۳

انجمن پزشکی

۲,۰۷۹ بازديد
ادامه جدول
دپارتمان امور سربازان قدیمی در ماه آینده به پزشکان خاصی اجازه خواهد داد تا سربازان قدیمی را بدون نظارت پزشکان در سراسر منطقه برای اولین بار درمان کنند .
براساس قانونی که روز چهارشنبه در اداره فدرال منتشر شد , این حرکت به منظور کوتاه کردن زمان‌های انتظار برای بیمارانی که به دنبال درمان در نواحی محروم هستند , طراحی شده‌است .
این تغییر تنظیمی سه نوع پرستار پرستار تایید شده , متخصص بالینی پرستار ( cns ) , متخصص بالینی پرستار ( cns ) , و پرستار - ماما - - را مجاز می‌کند که بدون نظارت بالینی یا هم‌کاری اجباری پزشکان عمل کند . "
این قانون اولین زمان تاسیس یک چارچوب سراسری برای چنین متخصصانی است که مراقبت مستقیم از دامپزشکان در سراسر سیستم خود ایجاد می‌کند .
بنا به گفته انجمن پزشکان آمریکایی , بیش از ۸۰۰ متخصص پرستار قبلا ً ارزیابی‌های بالینی , ترتیب و تفسیر تست‌های تشخیص , تشخیص و ارائه درمان‌های دیگر در این مراکز را ارائه می‌کنند .




تامین اجتماعی لایحه دیگر وظایف مهم کارت انتخاب تحت توافقنامه صلاحیت خود





با این حال , در حال حاضر , بسیاری از کشورها برای کار تحت " توافق هم‌کاری " با پزشک نیاز دارند , به این معنی که پرستاران شاغل در تسهیلات و تسهیلات بدون " اختیار عمل کامل " از دسترسی مستقیم به بیمار لذت نمی‌برند .
این قانون که قرار است موثر واقع شود , " اجازه می‌دهد تا از منابع مراقبت‌های بهداشتی خود به طور موثرتری و به شیوه‌ای که با نقش ایمنی در بخش مراقبت‌های بهداشت و درمان سازگار است , و حفظ مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا , ایمن و با کیفیت بالا که کهنه سربازان دریافت می‌کنند , سازگار باشد . "
سازمان‌هایی که نماینده پرستاران و سربازان قدیمی بودند از این تصمیم استقبال کردند در حالی که گروهی از پزشکان مخالف آن بودند.
مارک الف . استیون سن , مدیر عامل اتحادیه دو گروهبان نیروی هوایی , به خبرنگاران گفت : این قانون تضمین می‌کند که سربازان قدیمی به مراقبت بهداشتی که نیاز دارند و شایسته آن هستند دسترسی داشته باشند. "
سیندی کوک , رئیس انجمن پزشکان آمریکایی و یکی از حامیان تغییر قانون , آن را به عنوان برد برای هر دو پرستار و سربازان قدیمی جشن گرفت .
کوک در بیانیه‌ای گفت : " ما خوشحال هستیم و به سربازان قدیمی سراسر کشور اجازه دسترسی مستقیم به دامپزشک برای مراقبت‌های بهداشتی را می‌دهد . " " ما به آن اطمینان داریم که در آینده نزدیک طرحی را پیشنهاد خواهد کرد که شامل یک پرستار ثبت‌شده در این زمینه باشد . "
براساس این قانون , این ماده تازه , پرستار ثبت‌نشده را تحت پوشش قرار نمی‌دهد , چرا که در حال حاضر با کمبود متخصصان بی‌هوشی مواجه نمی‌شود . اما این دپارتمان در حال درخواست اظهار نظر درباره این موضوع است که آیا مسائل مربوط به دسترسی وجود دارد یا دیگر شرایطی که امکان گنجاندن آن‌ها در آینده در آینده را تضمین می‌کند . "
انجمن پزشکی آمریکا , بزرگ‌ترین انجمن پزشکان , با اصلاح کامل آن , از جمله محرومیت یک پرستار رسمی ثبت‌شده , مخالفت کرد .
" اندرو اندرو " در روز سه‌شنبه به فوربز گفت که ذخیره ساعت را بر روی مراقبت‌های پزشکی محور قرار می‌دهد . براساس این مقاله , وی گفت : " ما از تصمیم آمریکا امروز برای اجازه دادن به بیشتر پرستاران برای اعمال مستقل از نظارت بالینی یک پزشک بدون توجه به قانون ایالتی ناامید شده‌ایم . "
این تغییر نظارتی پس از یک ماه توضیح عمومی اجرا خواهد شد .
قابل حصول است . او را در تویتر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
اداره امور سربازان قدیمی و بهداشت کهنه سربازان قدیمی
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .




انتقال خون ادعاهای جذاب سو رفتار هزینه مسکن نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور سراسری 96 مزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.