سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

سوخت جت

۲,۱۱۵ بازديد
فاکس‌نیوز : پری | نوشته پری Chiaramonte
It's به عنوان " عامل جدید نارنجی " شناخته می‌شود .
هزاران سرباز به شدت بیمار شده‌اند و یا حتی از قرار گرفتن در معرض سوختگی در افغانستان و عراق جان خود را از دست داده‌اند ، اما آن‌ها تنها کسانی نیستند که بیمار شده‌اند . کارگران غیر نظامی و پیمانکاران خصوصی نیز از بیماری‌ها از جمله سرطان ، مشکلات تنفسی و اختلالات خونی رنج می‌برند و مانند قربانیان نظامی می‌گویند که نادیده گرفته می‌شوند .
اما کارمندان بخش خصوصی اغلب حتی مدیریت سربازان قدیمی را هم دارند که به آن‌ها تکیه کنند .
" چه کسی مسئول ما است ؟ می‌خوای از ما مراقبت کنی ؟ بابی Elesky ۵۲ ساله ، یک مقاطعه‌کار خصوصی که در زمان جنگ در افغانستان از قندهار کار می‌کرده‌است ، پرسید .
Elesky ، که در دهه ۱۹۸۰ در ارتش خدمت می‌کرد ، گفت که بسیاری از دامپزشکان مانند او به عنوان پیمانکاران خصوصی برای کمک به افغانستان استخدام شده‌اند .


نوع آزمایش تامین مراقبت اطلاعات پزشکی گسترش درمان کارمندان منتظر انجمن پزشکی






وی گفت : " همه ما به عنوان دامپزشکان از [ وزارت دفاع ] دستگیر شدیم ، زیرا ما بهترین سربازان بودیم . آن‌ها از ما پرسیدند که آیا می‌خواهیم برویم و ما را به افغانستان ارسال کنیم ."
Elesky بر روی تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه و پایگاه نظامی که در آن مستقر شده بود ، کار می‌کرد . او اضافه می‌کند که آن پر از انواع مختلف زباله است تا زمانی که سطح آن به اندازه کافی بالا باشد و دود از حفره سوزانده شده با حفره فاضلاب پایگاه ، یک محیط سمی ایجاد کند تا در آن کار کند .
او گفت : " زمان‌هایی وجود داشت که کیفیت هوا آنقدر بد بود که شما فقط به زانوهای خود خواهید افتاد و آن‌ها را رها می‌کنید . ما در آن زمان شوخی کردیم ، زیرا نمی‌دانستیم که چقدر جدی است ."
اما Elesky می‌گوید وقتی در سال ۲۰۰۵ به خانه برگشت ، فهمید که او تقریبا ً ۲۰ بز در بدنش دارد . بیش از یک دهه پس از بازگشت او ، Elskey از مشکلات متعددی از جمله plasmacytoma رنج می‌برد - شرایطی که در آن تومورهای نادر به بافت‌های نرم در حفره بینی و یا مغز استخوان حمله می‌کنند . او از رفتاری که از the دریافت کرده‌است ، سپاسگزار است ، اما گفت که معامله با این پست بروکراسی دشوار بود .
Elesky گفت که او در ابتدا نام‌نویسی را در اداره ثبت اختراعات Veteran آمریکا انکار کرده‌است - - که برای تحقیق و بررسی تهدیدات بالقوه ناشی از قرار گرفتن در معرض خطر قرار گرفته شده‌است .
او گفت : " با دامپزشک ، اما من نیستم ، چون به عنوان پیمان‌کار آنجا بودم ، اجازه دادم برای ثبت ، که b است ، ثبت‌نام کنم . s . به من . آن‌ها پیش از این همه اطلاعاتی که نیاز دارند را دارند ."
او گفت : " آن‌ها باید در حال مطالعه موارد تمامی پیمانکاران باشند . وی افزود : " ما در همه پایگاه‌های بزرگ بیرون بودیم ."
در طول جنگ هم در عراق و هم در افغانستان ، روش حفره سوزش در ابتدا به عنوان یک تدبیر موقتی برای خلاص شدن از زباله و زباله تولید شده بر روی پایگاه‌ها بکار گرفته شد . همه چیز در حفره‌ها سوزانده شد ، مثلا ً سربازان ، از جمله پلاستیک ، باتری ، لوازم خانگی ، دارو ، حیوانات مرده و حتی زباله‌های انسانی . این موارد اغلب با سوخت جت به عنوان the به آتش کشیده می‌شدند .
حدود ۶۴۰۰۰ عضو خدمات فعال و بازنشستگان نام خود را بر روی گنجینه سوزاندن فیلم می‌گذارند ، اما اسناد آن‌ها را مستند می‌کنند و پوشش گارانتی را تضمین می‌کنند .
" یک ثبت شکست خورد . کار نمی‌کند . جوزف هیکمن ، نویسنده کتاب ۲۰۱۶ ، به FoxNews.com در ماه آوریل گفت : " Pits get : مسمومیت سربازان America's " در ماه آوریل به FoxNews.com گفت : " جهنم ، مسمومیت سربازان America's ، ممکن است ۲۰ تا ۳۰ سال طول بکشد . آن‌ها اکنون به کمک نیاز دارند ."
پنجشنبه گذشته ، ۷۰۰ نفر از سربازان قدیمی نامه‌ای به رئیس‌جمهور اوباما ارسال کردند که از طریق گروه حامی ، ۳۶۰ Pits را به قتل رساند و دولت و مردم را بر آن داشت تا به مسائل بهداشتی خود که از قرار گرفتن در معرض آتش قرار داشتند ، رسیدگی کنند .
این گروه در این نامه نوشت : " ما می‌نویسیم چون این سربازان به طور جدی بیمار هستند و یا از بین رفته‌اند و باید انجام شود .
وی گفت : " ما تشخیص داده نشده ایم . ما مراقبت‌های پزشکی که نیاز مبرم داریم را دریافت نمی‌کنیم . ما به شما نیاز داریم که در این کار، سال آخر شما در دفتر عمل کنید ."




صلاحیت خود انتقال خون ادعاهای جذاب سو رفتار نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 1396 فرم 111 سازمان نظام روانشناسی چیست





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.