پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

معلولان آمریکا

۲,۱۰۳ بازديد
هارت فورد Courant با دن Stacom
بریتانیا - وقتی رون Farina سه ماه پیش از دانشگاه ایالتی کنتیکت مرکزی فارغ‌التحصیل شد، کار خود را به پایان رساند .
Farina ۶۸ ساله ، روز سه‌شنبه توسط هییت علمی CCSU ، سربازان قدیمی محلی و سناتور آمریکا ریچارد Blumenthal به خاطر آنچه که دوستانش مصمم به تعیین آن بودند ، مورد تقدیر قرار گرفت .
Blumenthal در مراسمی که در آن یک دیپلم قاب‌شده را به Farina اهدا کرد ، گفت : " این یک درس قدرتمند برای همه ما درباره استقامت و وطن‌پرستی ، و در مورد قدرت شخصی است ."
Farina's در CCSU در ابتدا تا دو سال در سپاه تفنگداران دریایی در ویتنام شکست خورد و سپس تصمیم گرفت تا یک خانواده و یک شغل بسازد . از آن زمان تا سال ۲۰۱۰ ، Farina - که بعد ۶۳ سال داشت و در ورنون زندگی می‌کرد - دوباره در کلاس‌های نویسندگی و موسیقی ثبت‌نام کرد .
Farina روز سه‌شنبه گفت : " شما هرگز به اندازه کافی پیر نیستید ، هرگز دلیلی برای امتحان کردن ندارید . یکی از چیزهایی که در ارتش یاد می‌گیرید این است که شما می‌توانید کارهایی انجام دهید که قرار نیست بتوانید انجام دهید ."




همه بازرسی ها بسته جامع تجربه تحصیلی لایحه ساندرز عوامل استرس تعدیل عوامل






چند نفر از سربازان قدیمی که در CCSU درس می‌خوانند ، گفتند که آن‌ها داستان Farina's را اله‌ام بخش دیگر سربازان می‌دانند ، به خصوص آن‌هایی که تحصیلات آن‌ها زمانی که وارد خدمات می‌شوند کنار گذاشته شده‌است .
جف Blankenship بعد از مراسم به Farina گفت : " من دیشب به شما داستان را گفتم . "
Blankenship , که ۲۵ سال را در نیروی دریایی گذرانده است و یکی از اعضای سربازان قدیمی معلولان آمریکا در فصل ۷ است , گفت که سربازان قدیمی باید از مزایای استفاده از طرح معافیت شهریه یا طرح " G.I. - G.I. " ( G.I. Bill) استفاده کنند .
" اگر می‌خواهید تمام‌وقت خود را صرف کنید ، می‌توانید به موقع بروید . Blankenship در مرکز سربازان قدیمی CCSU's ، سالن استراحت و مطالعه وسیعی در Willard هال گفت : " شما باید حتی یک مدرک هم بخواهید - شما می‌توانید چند کلاس را انتخاب کنید ."
جو Rapisarda ، یک کهنه سرباز انگلیسی از افغانستان و رئیس سازمان سربازان قدیمی school's ، گفت که بسیاری از مردمی که در ارتش خدمت کرده‌اند ، در مورد اینکه دولت فدرال و فدرال چگونه به آن‌ها آموزش عالی می‌دهند ، اطلاع دارند .
من امیدوارم که هر سرباز کهنه‌کار که بخواهد تا حدی از این موضوع استفاده کند . من این کار را کردم ."
Farina ۱۸ ساله بود و هنوز نیمه راه بود ، اگرچه سال اول ورود او در دسامبر ۱۹۶۵ بود . رئیس‌جمهور جانسون در حال افزایش میزان سربازان در ویتنام بود . Farina یکی از اردوگاه‌های boot در جزیره Parris را به یاد می‌آورد که در طی دو سال بعد در ویتنام رخ داد.
هنگامی که او به ایالات‌متحده بازگشت ، Farina didn't کلاس را ازسر گرفت . در عوض ، او به نیروی کار رفت و در نهایت یک شغل موفق به عنوان یک مشاور نظامی ساخت .
دهه‌ها بعد او در CCSU ثبت‌نام کرد و یک کلاس نویسندگی غیر تخیلی را در نظر گرفت که در آن تجارب زمان جنگ نقش اصلی را ایفا کردند . به دانشجویان برای نوشتن مقالات مربوط به سربازان قدیمی جنگ ویتنام اختصاص داده شد .
پروفسور مری کالینز در مقدمه مجموعه‌ای از مقالات نوشت : " ما شانس خوبی داشتیم که یک سرباز کهنه‌کار ویتنام را در کلاس خود داشته باشیم . " در یک بخش خاص ، " پروفسور مری کالینز " برای اولین بار پس از ترک خدمت تجربه ویتنام خود را با سرباز کهنه‌کار دیگری به اشتراک گذاشت .
نویسندگی Farina's برنده جوایز شده‌است و اکنون به دنبال انتشار خاطرات خود در مورد ویتنام است . او یک معلم موسیقی داوطلب است و استودیوی موسیقی خودش را اداره می‌کند .
Farina گفت : " امید من این است که این یک نمونه برای دیگر سربازان قدیمی است - بخشی از این که چرا خاطرات من بسیار دور از کار است . ما هنوز در وضعیت خوبی هستیم ، ما هنوز زندگی بسیاری داریم ."
موضوعات مرتبط
موضوعات مربوط به آموزش سربازان نیروی دریایی فواید کهنه‌کار را مورد بحث قرار دادند.
Copyright © ۲۰۱۹ The Courant . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



سوخت جت انجمن پزشکی صلاحیت خود انتقال خون شرایط ثبت نام و اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان در آزمون سراسری سال 1396 مراحل معافیت پزشکی فتق خارجی نواحی جدار شکم




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.