جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

حبس ابد

۲,۱۰۳ بازديد
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با دیو کالینز
کن ، کن . مقامات فدرال و ایالتی می‌گویند که نبش قبر یک قبر ارتش ویتنام ارتش ویتنام از قبرستان سربازان قدیمی Connecticut یک خواسته نادر از قوانین فدرال است که هدف آن‌ها حفظ قاتلان و متجاوزان در مکان‌های دفن سربازان قدیمی است .
باقیمانده of Aillon روز ۳ ژوئیه پس از اینکه مقامات امور سربازان قدیمی دریافتند که او به خاطر خنجر زدن به مرگ همسرش و هم پدر و مادرش در هیون شمالی در سال ۱۹۷۲ ، به حبس ابد محکوم شده‌است ، از قبرستان Middletown بیرون کشیده شدند . مشخص نیست که بقایا کجا برداشته شده‌اند .
به گفته the ، تنها یک فرد دیگر به نظر می‌رسد از قبرستان سربازان قدیمی ایالات‌متحده تحت قانون فدرال ۲۰۱۳ بیرون آورده شده‌است که به اداره امور سربازان بازنشسته دستور می‌دهد تا بقایای قاتلان و rapists را کشف کنند .




نظارت بالینی پرسنل پزشکی اجرای بودجه سیستم آنلاین گسترش مراقبت خوشحالی سربازان





در سال ۲۰۱۴ ، جسد مایکل LeShawn اندرسون سرباز قدیمی ارتش از گورستان ملی فورت Custer در آگوستا ، میشیگان برکنار شد . مسئولان گفتند که اندرسون ، آلیشیا Koehl را کشت و سه نفر دیگر را زخمی کرد و در یک تیراندازی ۲۰۱۲ در ایندیاناپولیس کشته شد . قانون ۲۰۱۳ ، به نام after ، به طور خاص به نبش قبر Anderson مجاز است .
دفن قاتلان محکوم‌شده و متجاوزان در قبرستان سربازان قدیمی توسط یک قانون فدرال مصوب ۱۹۹۷ ممنوع شده‌بود که هدف از آن جلوگیری از بمب‌گذاری بمب‌گذار شهر اوکلاهما و تیموتی مک وی سرباز قدیمی ارتش بود که در گورستان ملی آرلینگتون به خاک سپرده شد .
این قانون افرادی را که به حبس ابد یا مرگ محکوم شده‌اند را به حبس ابد یا حبس ابد در قبرستان سربازان ملی و دیگر مکان‌های دفن سربازان قدیمی - مانند قبرستان Connecticut - که بودجه فدرال دریافت می‌کنند منع می‌کند .
اما حکم نبش قبر didn't تا سال ۲۰۱۳ وجود دارد که برای درخواست برای افرادی که مرتکب قتل و تجاوز شده‌اند ، وجود دارد اما برای محاکمه در دسترس نیست و محکوم نمی‌شود . این قانون تنها برای سربازان قدیمی که پس از اجرای آن در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۳ به خاک سپرده شده‌اند ، به استثنای اندرسون اعمال می‌شود.
بقایای یک سرباز کهنه‌کار دیگر که به جرم قتل محکوم شد ، راسل وین واگنر ، از گورستان ملی آرلینگتون به دستور کنگره در سال ۲۰۰۶ به عنوان بخشی از لایحه قدیمی حذف شد . واگنر در سال ۱۹۹۴ یک زوج مسن را در Hagerstown ، مریلند ، کشت .
Thomas Connolly ، سخنگوی کمیسر امور سربازان قدیمی ، گفت که مقامات Connecticut از محکومیت Aillon's خبر نداشتند ، زیرا او قبل از مرگ در سال ۲۰۱۴ از زندان به یک بیمارستان منتقل شده‌بود و گواهی فوت او محل بیمارستان را فهرست کرده بود.
سعدی در رابطه با نبش قبر گفت : " این اتفاق بسیار نادر است و وضعیت Aillon بسیار منحصر به فرد است .
سعدی گفت که دولت از آن زمان به مدیران تشییع‌جنازه نیاز دارد تا نشان دهد که سربازان آن‌ها برای دفن در قبرستان سربازان قدیمی به خاک سپرده شده‌اند و به قتل یا تجاوز متهم نشده اند .
بستگان of به دنبال اظهار نظر نبودند . آن‌ها پیش از این گفته بودند که از محدودیت‌های دفن آگاهی ندارند و از برنامه‌های نبش قبر ناراحت هستند .
در قبرستان میشیگان ، با وجود کشتار Koehl's ، اندرسون با افتخار تمام به خاک سپرده شد .
فرانک Koehl ، پدر زنش ، به دیترویت آزاد گفت : " این فقط یک توهین بود . "
مادر Anderson's ، دبرا گراه‌ام ، گفت که بقایای جسد او به قبرستان دیگر منتقل شده‌اند .
" من باور نمی‌کنم . او به " آسوشیتدپرس " اشاره کرد و با اشاره به این قبر ، گفت: " درد و اندوه بسیاری دارد . سعی می‌کنم به آن فکر نکنم . سعی می‌کنم در مورد زمان خوبی که داشتیم فکر کنم ."




طرح بودجه معلولان آمریکا تعدیل عوامل سوخت جت با آیین نامه اجرایی قانون پیش فروش ساختمان آشنا شوید اطلاعیه ها معافیت تحصیلی - مشاوره نظام وظیفه




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.