سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

ستاد فرمانده

۲,۱۵۵ بازديد
افسران نیروی دریایی از هنگ جنگجو Corps Wounded Marine
پایگاه سپاه MARINE ، اردوگاه هوپ PENDLETON ، کالیفرنیا - ششمین دوره مسابقات نیروی دریایی که به میزبانی هنگ جنگجو تفنگداران دریایی برگزار شد ، در پایگاه نیروهای دریایی اردوگاه پندلتون ، کالیفرنیا برگزار خواهد شد . ۲ - ۲ مارس .
مسابقات نیروی دریایی یک ورزش ورزشی تطبیقی ۸ ورزشی است که شامل بیش از ۲۰۰ سرباز مجروح ، بیمار یا مجروح ، ملوانان ، سربازان قدیمی و رقبای بین‌المللی می‌شود . شرکت در مسابقات نیروی دریایی برای وظیفه فعال ، ذخیره و کهنه سرباز مجروح ، مجروح یا مجروح و ملوان تمام سطوح مهارتی باز است . شرکت کنندگان در سه تیم رقیب سازماندهی‌شده ، گردان جنگجو جنگجو ، گردان Warrior جنگجو ، و یک تیم بین‌المللی از جنگجویان زخمی از کلمبیا هستند .
آزمایش‌ها نیروی دریایی فرصتی را برای همه زخمی‌ها ، مریض و یا مجروح شدن، ملوانان و سربازان قدیمی برای احیای ذهن ، بدن و روح از طریق رقابت و رفاقت فراهم می‌کنند . برای برخی ، آزمایش‌ها یک نقطه عطف در اهداف ورزشی شخصی خود هستند . برای دیگران این فرصتی است تا فعالیت‌های جدید را تجربه کرده و با رزمندگان مجروح خود ارتباط برقرار کند . برای همه شرکت کنندگان ، این آزمایش‌ها فرصتی برای گرد هم آمدن و تمرکز بر توانایی‌های خود ، نه ناتوانی‌های آن‌ها ، هستند .




هیات فرعی مزایای دوران اجازه توسعه تحت نظارت نرخ سالانه پرچم قرمز




شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا در تیراندازی با کمان ، دوچرخه‌سواری ، زمین ، تیراندازی ، شنا کردن، نشستن ، والیبال ساحلی و بسکتبال با ویلچر رقابت کنند . علاوه بر اینها ، شرکت کنندگان برای شرکت در یک تورنمنت بولینگ ، تورنمنت گلف و رقابت rowing فرصت خواهند داشت تا در این مسابقات شرکت کنند . بیش از ۳۰ مربی برای آموزش و آموزش شرکت کنندگان در دست خواهند بود . در روز ۳ مارس ، همه شرکت کنندگان در رویداده‌ای مربوطه خود از روز ۴ مارس آموزش و آموزش می‌بینند . آموزش و آموزش در سراسر این مسابقات ادامه خواهد یافت .
رسانه‌ها برای شرکت در جلسات آموزشی و رقابت‌های مختلف دعوت می‌شوند . کسانی که به شرکت در مسابقات نیروی دریایی در کمپ پندلتون علاقه‌مند بودند ، باید در اول با ستوان اندرو به ولا در ۷۰۳ - ۸۵۹ - ۵۳۶۴ یا از طریق ایمیل در wwr_pao@usmc.mil تماس بگیرند .
تماشاچیان از او استقبال می‌کنند . پارکینگ و پذیرش رایگان در اختیار عموم قرار دارند . تماشاچیان غیر نظامی نیاز به ثبت مجوز و ثبت معتبر دارند . همه بازدید کنندگان باید وارد کمپ پندلتون با استفاده از مسیرهای بازدید کننده بسیار مناسب در هر گیت شوند . آخرین برنامه در ۱ مارس در www.woundedwarriorregiment.org و www.facebook.com / wwr.usmc پست خواهد شد .
برای مشاهده هایلایت ها از مسابقات نیروی دریایی ۲۰۱۵ به http: / /ow.ly / Ye۶vz.
فرماندهی نیروی دریایی که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد ، فرماندهی رسمی نیروهای دریایی است که به فرماندهی فرمانده نیروی دریایی برای ارائه رهبری و تسهیل یکپارچه‌سازی خدمات غیر پزشکی و غیر پزشکی ، مجروح و مجروح ( WII ) ، ملوانان متصل به واحدهای دریایی ، و اعضای خانواده آن‌ها به منظور به حداکثر رساندن بازیابی خود به هنگام بازگشت به وظیفه یا انتقال به زندگی غیر نظامی متهم شده‌است . ستاد فرمانده که در Quantico واقع شده‌بود ، واقع شده‌بود. و بر عملیات دو گردان جنگ جوی زخمی‌شده در اردوگاه پندلتون ، Calif ، نظارت می‌کند . و کمپ Lejeune ، N.C. و همچنین گروه‌های چندگانه در نقاط مختلف دنیا .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هنگ Wounded جنگجو به " www.woundedwarriorregiment.org " یا " www.facebook.com / wwr.usmc. " مراجعه کنید .
موضوعات مرتبط
موضوعات مربوط به افسران نیروی دریایی از مزایای کهنه سرباز قدیمی ورزشی بهره‌مند شدند .
Copyright © ۲۰۱۹ اخبار نیروی دریایی . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



مراکز حدمات حبس ابد خوشحالی سربازان طرح بودجه شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی به علت بیماری هیپرئیدروز - تعریق بدن اطلاعیه ها معافیت کفالت - مشاوره نظام وظیفه




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.