دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

مراکز خدمات

۱,۹۳۷ بازديد
Military.com | نوشته امی Bushatz
بازنشستگان کنونی و همه سربازانی که بعدا ً وارد سیستم بازنشستگی ارتش می‌شوند ، تحت طرح جدید بودجه جدید با هزینه‌های بالاتر مواجه خواهند شد .
این طرح که سه‌شنبه منتشر شد ، کسانی را که از قبل در سیستم Tricare وارد سیستم هزینه شده توسط کنگره در سال گذشته با حذف بند " grandfathering " که در قانون اجازه دفاع ملی سال ۲۰۱۷ تصویب شد ، تشکیل می‌دهد . این قانون در حال حاضر تنها بر کسانی تاثیر می‌گذارد که بعد از ژانویه ۲۰۱۸ وارد این نیرو می‌شوند .
تغییرات Tricare پیشنهادی تاثیری بر افراد مسن برای کاربران عمر ندارد . همه تغییرات پیشنهادی ابتدا باید توسط کنگره قبل از تبدیل شدن به قانون تصویب شود - فرآیندی که ممکن است ماه‌ها یا بیشتر طول بکشد - - و برخی از قانونگذاران در حال حاضر درخواست بودجه president's را " مرده بودن " در کاپیتول هیل توصیف کرده‌اند .


قوانین قدیمی نقطه شروع زمین های مقدس تامین مالی نبرد دشوار حبس ابد





در حال حاضر ، یک خانواده بازنشسته باید ثبت‌نام سالانه ۱۵۰ دلار برای هر فرد و ۳۰۰ دلار برای خانواده‌ها یا ۲۸۲.۶۰ دلار برای افراد و ۵۶۵.۲۰ دلار برای Tricare را پرداخت کنند . هزینه شهریه تا سال ۲۰۱۷ برابر با ۴۵۰ دلار برای افراد و ۹۰۰ دلار برای خانواده‌ها و ۷۰۰ دلار برای افراد و ۷۰۰ دلار برای خانواده‌ها تحت ریاست Tricare است .
The ۲۰۱۷ ، که در ماه دسامبر به قانون تبدیل شد ، برای نیروهای فعلی و بازنشستگان در درجه اول به تغییرات عنوان برنامه از " استاندارد Tricare " و " Tricare اضافی " تا " Tricare انتخاب " ، مدیریت پایان و توسعه محدود برای بازنشستگان و نیروهای جدید تمرکز کرد .
اما تحت این قانون ، آن‌هایی که در سال ۲۰۱۸ وارد ارتش می‌شوند ساختارهای هزینه‌ای جدید را زمانی می‌بینند که به بازنشستگی رسیده‌اند ، از جمله هزینه ثبت‌نام سالانه حداقل ۹۰۰ دلار برای هر خانواده برای گزینه " انتخاب Tricare " و ۷۰۰ دلار برای Tricare .
پیشنهاد بودجه جدید آن‌ها را افزایش می‌دهد که هزینه مراقبت‌های بهداشتی یک بازنشسته ، صرفنظر از زمانی که وارد ارتش می‌شوند ، به همه افزایش می‌یابد .
براساس این طرح ، هزینه‌های نام‌نویسی برای خانواده‌های بازنشسته تقریبا ً ۱۵۰ دلار در سال افزایش خواهد یافت ، در حالی که هزینه طرح " انتخاب " مشابه گزینه " استاندارد " فعلی ، سه برابر خواهد شد . سرپوش فاجعه‌بار سالیانه - - که اغلب کاربران از جیب خود برای خدمات تحت پوشش بهره می‌برند - - از ۳، ۰۰۰ دلار به ۳۵۰۰ دلار برای بازنشستگان افزایش خواهد یافت .
بازنشستگان از تغییرات تحت این پیشنهاد ، بازنشستگان پزشکی و اعضای خانواده کسانی هستند که در حین انجام‌وظیفه جان خود را از دست داده‌اند .
پیشنهاد بودجه همچنین شامل ۲.۱ درصد افزایش برای نیروهای نظامی در سال مالی ۲۰۱۸ - - همانطور که اخیرا ً توسط کنگره برای سال جاری تصویب شد - و هزینه‌های کلی دفاعی حدود ۶۰۳ میلیارد دلار است.
عوارض گمرکی جدید و سرپوش فاجعه‌بار نیز مشمول افزایش سالانه ، اسناد و اسناد بودجه خواهد شد که به نرخ سرانه بهداشت ملی بسته خواهد شد ، که توسط مراکز خدمات درمانی و بیمه خدمات درمانی تهیه می‌شود . براساس اسناد پیش‌بینی ، این اداره تا سال ۲۰۱۹ به حدود ۵.۹ درصد افزایش برای سال ۲۰۱۸ افزایش خواهد داد .
مقامات پنتاگون گفته‌اند که در حال حاضر خدمت سربازی باید شامل تغییرات در سیستم صرفه‌جویی در هزینه ، سادگی و برابری باشد . با grandfathering نیروهای فعلی به سیستم قدیمی در هنگام ایجاد یک ساختار هزینه جدید ، کنگره مقدار پنتاگون را کاهش داد تا از طریق سیستم جدید ذخیره شود .
جان راس ، مدیر اجرایی Pentagon's ، می‌گوید : " آنچه که این کار را انجام داد ، تقریبا ً پاک کردن هر کدام از پس‌انداز بلند مدت و ایجاد چیزی است که ما فکر می‌کنیم یک سیستم دو لایه‌ای است . بنابراین ما می‌خواهیم از کنگره بپرسیم که آیا آن‌ها the را حذف خواهند کرد یا خیر .
اسناد بودجه به افزایش هزینه‌های بهداشت و درمان به عنوان دلیل تغییرات اشاره می‌کنند .
این پیشنهاد بودجه می‌گوید : " در حالی که هزینه‌های بهداشت و درمان در این بازه زمانی دو برابر شده یا سه برابر شده‌است ، از جمله هزینه‌های نام‌نویسی ، deductibles و سهام هزینه ، تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش‌یافته است ."
امی Bushatz را می‌توان در amy.bushatz@military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
بودجه TRICARE Benefits وزارت دفاع - وزارت دفاع از منافع کهنه سرباز وزارت دفاع



خوشحالی سربازان طرح بودجه معلولان آمریکا تعدیل عوامل معرفی منابع کمک آموزشی گروه ریاضی در کنکور 97 قوانین معافیت پزشکی آکرو مگالی





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.