سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

پرچم قرمز

۲,۱۲۰ بازديد
Associated پرس | با امید ین
واشنگتن - وزارت امور سربازان بازنشسته در حال هشدار دادن به افزایش سریع افزایش تعداد سربازان قدیمی است که به دنبال اخذ تصمیمات مربوط به مزایای معلولیت هستند و می‌گویند که به دلیل افزایش بودجه دولت ترامپ به کارکنان بیشتری نیاز خواهد داشت .
پرچم قرمز در گزارش دفتر پاسخگویی دولت که روز پنج شنبه منتشر شد گنجانده شده‌است . The می‌گوید که زمان انتظار تا پنج سال برای سربازان قدیمی که به دنبال حل ادعاهای خود هستند ، بدون " موج استخدام " در آغاز سال آینده در ماه اکتبر ادامه خواهند یافت .
the گفت که بدون کارکنان بیش از یک میلیون نفر در طی یک دهه است و " سربازان قدیمی ممکن است باید به طور متوسط ۸.۵ سال صبر کنند تا درخواست‌های خود را حل کنند .
این بخش ۶۳.۷ میلیارد دلار برای پرداخت غرامت از معلولیت هر سال به حدود ۴.۱ میلیون سرباز با شرایط غیر قانونی که در طی خدمت سربازی متحمل شده‌اند ، پرداخت می‌کند .



خدمات ماهیانه نظم  بخشیدن جنگ خلیج دادگاه نظامی مورد حمایت مراکز حدمات





با ایجاد یک هدف برای تصمیم‌گیری بیشتر در یک سال تا سال ۲۰۲۱ ، the مبلغ بیشتری را در سال ۲۰۱۷ به کنار گذاشت تا کارکنان تمام‌وقت خود را تا ۳۶ درصد افزایش دهد . همچنین تخمین زده می‌شود که افزایش استخدام پرسنل بیشتر در سال ۲۰۱۸ لازم خواهد بود .
اما در اظهارات to ، the روز پنج شنبه تایید کرد که برنامه نیروی کار آن " بسیار وابسته به تخصیص بودجه سالیانه VA's " است و نمی‌تواند به طور کامل به استخدام متعهد باشد .
برنامه بودجه Trump's خواستار افزایش ۶ درصدی سرمایه VA شده‌است که اغلب برای افزایش هزینه‌های بهداشت برای درمان سربازان قدیمی هزینه می‌شود . The یکی از سه کارگزاری است که برای کسب پول بیشتر در میان کاهش زمان بزرگ به دیگر برنامه‌های خانگی است .
اما برنامه کاخ سفید هنوز بودجه خاصی را برای استخدام کارکنان more برای رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های مربوط به معلولیت تعیین نکرده است و تنها می‌گوید که برنامه‌ریزی برای ادامه " سرمایه‌گذاری‌های حیاتی " جهت تبدیل به پردازش ادعاهای "VA " برنامه‌ریزی شده‌است . مایکل Missal ، بازرس کل این هفته ، در شهادت کنگره در این هفته گفت که دولت ترامپ پیشنهاد داده‌است تا سطح بودجه ۲۰۱۷ را برای بسیاری از برنامه‌های اختیاری سال ۲۰۱۸ به سال ۲۰۱۸ اجرا کند .
یک سخنگوی دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید در پاسخ به جزئیات بیشتر گفت : " به دقت گوش کنید ."
دیوید Shulkin ، دبیر VA ، به اصلاح فرآیند تجدید نظر از معلولیت به عنوان یکی از ۱۰ اولویت ارشد خود اشاره کرد و سیستم کنونی را " شکست " خواند . او از قوانینی که سال گذشته با هدف موثر کردن روند درخواست معرفی شده‌است حمایت کرده‌است ، اما در مورد پول در دسترس برای استخدام کم است . هفته گذشته ، پس از ترغیب اعضای کنگره ، Shulkin یک یادداشت را منتشر کرد که در آن چند صد نفر معافیت‌های بیشتری برای توقف استخدام دولت فدرال در نظر گرفته شده‌بود، تا حدی که اجازه استخدام پردازنده‌های claims مجاز در سال ۲۰۱۷ را داد .
سناتور جان تستر ، دموکرات ارشد کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا گفت : " این کمبود نیروی کار به شدت آزاردهنده است .
او در میان گروهی از سناتورها از جمله ریچارد Blumenthal از کانکتیکات بود که در روز پنج شنبه قانون گذاری برای بازبینی سیستم استیناف معلولیت را معرفی کرد .
به گفته مقامات VA در یک مصاحبه تلفنی ، آن‌ها در سال‌های اخیر کارکنان بیشتری را برای پرداختن به درخواست‌های جمع‌آوری درخواست اختصاص داده‌اند ، اما این اصلاحات وسیع‌تر از سوی کنگره ، از جمله نیروی انسانی اضافه ، مورد نیاز است .
دیو McLenachen ، رئیس اداره مدیریت appeals Administration's Benefits، گفت : " ما قصد داریم تا حدی که می‌توانیم به استخدام خود ادامه دهیم . "
در گزارش GAO حسابرسان به عنوان یک کل دریافتند که پرسنل نیروی انسانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند اما هشدار دادند که دومین موسسه بزرگ به یک برنامه بهتر نیاز دارد تا اطمینان حاصل کند که کارکنان دیگر به درستی آموزش‌دیده اند و فضای دفتر کافی دارند .
موضوعات مرتبط
کهنه سربازان کهنه سربازان کهنه‌کار VA
حق نسخه‌برداری از آسوشیتدپرس . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

حبس ابد خوشحالی سربازان طرح بودجه معلولان آمریکا برای افزایش هوش کودک تا قبل از دو سالگی چکار کنیم ؟ اطلاعیه ها معافیت ایثارگری - مشاوره نظام وظیفه





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.