پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بنیاد آمریکایی

۲,۰۸۱ بازديد
Military.com | توسط کیم Ruocco
Kim Ruocco ، رئیس MSW ، معاون رئیس‌جمهور ، پیش‌گیری از خودکشی و Postvention در برنامه کمک‌رسانی تراژدی برای بازماندگان ( taps ) و همسر بازمانده نیروهای دریایی جان Ruocco است که در سال ۲۰۰۵ در اثر خودکشی مرد .
دنیل لی اوبراین از اردوگاه بوت در آگوست ۲۰۰۵ فارغ‌التحصیل شد . او مانند پدر و پدربزرگش پیش از او دریایی بود . دانیل در مدت کوتاهی دو تور در عراق انجام داد . او به خانه بازگشت و با معشوقه خود ، لیزا ، ازدواج کرد . آن‌ها یک دختر کوچک به نام الکسیس لیا داشتند که " شماره یک " را داشت . اما وقتی پی تی اس وارد جنگ شد ، زندگی او از هم پاشید . او ۲۲ ساله بود که در اثر خودکشی مرد .
دنا اوبراین ( OB ) ، که در ویتنام خدمت می‌کرد ، پس از مرگ نوه‌اش ، دنیل ، شروع به مبارزه با شیاطین خود کرد .






قابل تعویض تولید مثلی جمهوری خواه برنامه ویزا غیر حزبی ستاد فرمانده





مرگ Daniel's ، همراه با درد حل‌نشده خود از ویتنام ، تهدید کرد که او را نابود خواهد کرد ، اما قدرت عشق از خانواده و taps ، همراه با درمان ، جانش را نجات داد . امروز صبح ، OB به سربازان قدیمی و خانواده‌های افراد کشته‌شده در تماس تلفنی یا ارسال یک پیام متنی می‌رسد . او به آن‌ها یاد آوری می‌کند که در زندگی خود افرادی هستند که آن‌ها را دوست دارند و نوه‌اش را دوست دارد .
میزان خودکشی در سال‌های اخیر برای جمعیت آمریکا به عنوان یک کل افزایش‌یافته است . براساس جدیدترین گزارش اخیر در رابطه با خودکشی ، این نرخ به طور چشمگیری برای سربازان قدیمی نسبت به افراد غیر نظامی ، با خطر خودکشی حدود ۲۱ درصد بیشتر از سربازان قدیمی ، افزایش‌یافته است .
علاوه بر این، این نرخ در حدود ۲.۴ برابر بیشتر از سربازان غیر نظامیان زن است . آمار همچنین نشان می‌دهد که خانواده‌های آسیب‌دیده از خودکشی با خودکشی بیشتر در معرض خطر مرگ قرار دارند .
در ۱۵ سال گذشته ، بیش از جنگ‌های عراق و افغانستان جان خود را از دست داده‌اند . مانند جنگ ، doesn't انتحاری بین آن‌ها فرق می‌کند . همه آن‌ها ، همه مقام‌ها ، همه گروه‌های اجتماعی - اقتصادی ، و همه نژادها را در بر می‌گیرد . برای کسانی که از افکار خودکشی رنج می‌برند ، راه‌هایی برای درمان وجود دارد - - گزینه‌های درمانی وجود دارند که درد را کاهش می‌دهند و نه فقط آن را بی‌حس می‌کنند .
برنامه‌هایی وجود دارند که آماده کمک به مراقبت مبتنی بر شواهد و درمان هستند . اما این برای ما ، جامعه ، برای یافتن راه‌های جدید و مبتکرانه برای اتصال این برنامه‌ها به اعضای خدمات ، سربازان قدیمی و اعضای خانواده نظامی مورد نیاز است .
یک‌بار ، سربازان قدیمی که براثر خودکشی کشته شدند ، در قبرستان VA و بازماندگان آن‌ها دفن شدند و مزایای خاصی را انکار کردند . به طور خلاصه ، به عنوان یک مرگ غیر شرافتمندانه تلقی می‌شد . به کندی ، ما شروع به درک بیشتر درباره خودکشی و عوامل پیچیده که به آن کمک می‌کنند ، شروع کردیم . ما کم‌کم درک می‌کنیم که مانند سرطان یا شکستگی ساق پا ، اگر PTS ، اختلالات روحی ، آسیب‌های اخلاقی ، و TBI درمان نشود ، آن‌ها می‌توانند مهلک باشند .
البته ، مسائل واقع گرایانه ای برای مقابله با کمک به این مساله وجود دارند که سربازان قدیمی ما توجه و حمایت خود را دارند . این به معنای کارکنان و منابع کافی در the است. با این حال ، این کار بیش از پول را برای ریشه‌کنی بمب‌گذاری در ارتش صرف خواهد کرد . در taps ، ما با سازمان‌های ملی ، دولتی و خصوصی برای مبارزه با خودکشی مشارکت کرده‌ایم .
به همراه این سازمان‌ها به عنوان اتحاد اقدام ملی ، انجمن آمریکایی of ، بنیاد آمریکایی پیش‌گیری از خودکشی ، SAHMSA ، SPRC ، DSPO ، the و دیگران مصمم هستیم که تفاوت ایجاد کنیم .
ما از افزایش بودجه برای حمایت از همسالان سازمان‌یافته برای سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها برای کاهش استرس و فراهم کردن فرصت‌هایی برای تقسیم منابع حمایت می‌کنیم . اغلب این خانواده‌ها بدون آگاهی از دیگران که در شرایط مشابهی قرار دارند ، به تنهایی رنج می‌برند . همسالان می‌تواند پلی برای مراقبت حرفه‌ای و راهنمای امید برای کسانی باشد که رنج می‌برند .
ما همچنین باید یک بحث جدی برای تعیین اینکه بهترین اعضای خانواده چگونه می‌توانند در گزینه‌های درمان بدون نقض HIPAA مشارکت داشته باشند و برای فراهم آوردن حمایت حرفه‌ای بیشتر از قبیل ۲۴ ساعته خط تلفن ۲۴ ساعته ، بحث کنیم .



پرچم قرمز مراکز حدمات حبس ابد خوشحالی سربازان در خصوص دوره زبان انگلیسی USMLE چه می دانید امریه دانشگاه ها ، شرایط و چگونگی





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.