پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

کسر بودجه

۲,۱۲۰ بازديد
Military.com | در اثر برایانت اردن
سازمان‌های خدماتی کهنه‌کار یک جبهه متحد مخالف طرح کاهش بدهی رئیس‌جمهور را تشکیل می‌دهند که به کاهش هزینه زندگی برای بازنشستگان و دامپزشکان معلول کمک می‌کند تا آن‌ها را به شاخص قیمت مصرف‌کننده مرتبط کنند.
Backers از " Chained CPI " می‌گویند که این کاهش آینده را فقط با کسر بودجه کاهش می‌دهد . و همین پیوند برای منافع تامین اجتماعی پیشنهاد شده‌است ، حرکتی که گروهی را به نمایندگی از جمعیت مسن در کنار سازمان‌های قدیمی نشان می‌دهد .
مایک هایدن معاون روابط‌عمومی انجمن افسران نظامی آمریکا گفت : " در بازنشستگان و بازنشستگان از ارتش یک ضرب‌کننده اجرا می‌شود ."
وی توضیح داد که پس از ۲۰ سال بازنشستگی پس از ۲۰ سال ، در صورتی که ۸۵ درصد از حقوق بازنشستگی بازنشسته خود را با شاخص مشاهدات رشوه‌خواری در دست داشته باشند ، حدود ۱۰۰، ۰۰۰ دلار از دست خواهد داد .



صندوق خدمات روسای کمیته ارشد نظامی شرایط پرداخت ارزش طرح بنیاد آمریکایی





هایدن گفت : " اگر شما یک سرهنگ بازنشسته هستید ، می‌توانید دوبل کنید . "
در ماه‌های اخیر ، سربازان قدیمی جنگ خارجی ، لژیون آمریکایی ، سربازان کارآزموده آمریکا و دیگر سازمان‌های قدیمی همگی در مخالفت با شاخص chained (CPI ) بیرون آمده‌اند . اگرچه این طرح تا حد زیادی با هدف هزینه‌های آینده بر روی مزایای تامین اجتماعی تامین خواهد شد، این طرح به مزایای بازنشستگی نظامی بازنشستگان شهری و بازنشستگان نظامی و to معلول گسترش خواهد یافت . این طرح همچنین برای همسران سربازان قدیمی و نجات یافتگان نیز گسترش خواهد یافت .
دین اف گفت : " ما نماینده سربازان قدیمی ۳۱۰، ۰۰۰ هستیم که در حال بازنشستگی و ۳.۲ میلیون سرباز دیگر هستند که جبران معلولیت را دریافت می‌کنند . " Stoline ، معاون مدیر لژیون دو نور ماه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن گفت : " COLA [ هزینه سازگاری ] آن‌ها با امنیت اجتماعی گره خورده‌است … اثر ریپل به نوبه خود به مردم ما آسیب می‌رساند ."
در کاپیتول هیل ، سناتور برنی ساندرز ، من - vt . رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا، پیش از این مخالفت خود را با " CPI "، و همچنین سناتور الیزابت وارن ، D - Mass اعلام کرده‌است . وارن تا اینجا رفت تا آشکارا " شوک " را در کاخ سفید اوباما اعلام کند و طرحی را تصویب کند که آینده را کوچک کند .
ساندرز در بیانیه صفحه وب خود گفت که تغییر پیشنهادی بیش از ۳ میلیون سرباز قدیمی را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد که جبران معلولیت را از اداره امور سربازان بازنشسته دریافت می‌کنند . ساندرز جوان که در سن ۳۰ سالگی شروع به دریافت مزایا کرد ، در ۴۵ سالگی به میزان ۱، ۴۲۵ دلار در ۵۵ سال و ۳، ۲۳۱ دلار از ۶۵ سال به ۳، ۲۳۱ دلار سود خواهد برد .
به گفته ساندرز ، بیش از ۳۵۰ نفر زن و شوهر زنده که مزایای دریافت می‌کنند نیز تحت‌تاثیر قرار خواهند گرفت .
نماینده جف میلر ، R - Fla . رئیس کمیته امور سربازان قدیمی، نه حمایت می‌کند و نه از تامین بودجه اوباما انتقاد می‌کند .
میلر در بیانیه‌ای در روز جمعه به Military.com گفت : " به عنوان رئیس کمیته امور سربازان قدیمی ، اولویت اول من این است که اطمینان حاصل شود که بیش از ۲۰ میلیون سرباز از مزایا و مزایایی که بدست‌آورده اند را دریافت می‌کنند .
میلر گفت که یک بودجه متوازن و کاهش بدهی‌های ملی برای کمک به کشور برای حفظ وعده‌های خود به سربازان قدیمی و اینکه او متعهد به کار با هم دموکرات‌ها و هم جمهوری خواهان برای دستیابی به آن‌ها است ، ضروری است .
لارنس Korb ، معاون وزیر دفاع در امور نیروی انسانی ، رزرو و تاسیسات در دوران دولت ریگان معتقد است که شاخص مشاهدات رشوه‌خواری و رشوه‌خواری در مسیر درست قرار دارد . Korb ، یک افسر بازنشسته نیروی دریایی که مشاور ارشد مرکز اطلاعات دفاع است ، گفت که خرج کردن برنامه‌های استحقاقی به ایالات‌متحده آسیب می‌رساند .



ستاد فرمانده پرچم قرمز مراکز حدمات حبس ابد بیماری واریکوسل و شرایط معافیت آن از سربازی جزئیات آخرین خبر های معافیت ایثارگری





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.