جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

اسامی بنیاد

۲,۰۸۱ بازديد
جولای ۲۰۰۸
نوشته ریچارد کان
آخرین تعطیلی یک سازمان حمایت از سربازان قدیمی با سابقه هشدارهای مکرر از سوی دولت فدرال , وکلای دادگستری ایالتی و گروه‌های ناظر بر حذر از گروه‌هایی است که با ایفای نقش به سربازان قدیمی , مردم را از میلیون‌ها نفر محروم می‌کنند .
در اول جولای , پلیس " دامپزشکان را اول قرار داد ! " کمیته انتخابات فدرال در میان ادعاهای مبنی بر اینکه اکثریت قریب به ۴۰۰ میلیون دلار از سوی کمیته اقدام سیاسی به جای پرداخت حقوق و حقوق , به جای حمایت از مسائل قدیمی , به کمیسیون انتخابات فدرال شکایت کردند .
مرکز غیرانتفاعی انسجام عمومی گزارش داد که دو سازمان خواهر pac - - سازمان‌های غیرانتفاعی دوستان قدیمی آمریکایی و مرکز کهنه سربازان بی‌خانمان آمریکایی - - وب سایت خود را بسته‌اند .



بودجه فدرال دفاع کارتر ستاد مشترک هیات مستقل منشی دفاع کسر بودجه







تمام این سه سازمان توسط " برایان آرتور میلر " , بازنشسته ارتش , اداره می‌شدند و دو سال پیش در مورد اخطار دهنده به خیرین بودند .
در بیانیه‌ای که در ماه ژوئن منتشر شد, میشل کوری , رئیس و مدیر عامل شرکت لوئیس - bbb , خواستار کمک به سازمان‌های همپتون شد .
کوری گفت : " هزینه‌های بالای جمع‌آوری پول و تقاضاهای سوال‌برانگیز , مسائل مهمی هستند . " " اهدا کنندگان بالقوه که از این امر حمایت می‌کنند , یا هر سازمانی که با آن آشنا نیستند , باید نحوه استفاده از صدقات را بیاموزند . "
سازمان‌هایی که خود را به عنوان گروه‌های حمایتی غیر انتفاعی مورد استفاده قرار می‌دادند , با این حال کم‌تر از درآمد خود - - در یک مورد فقط ۸۷ % - به برنامه‌ها و یا دلایل حمایت از سربازان قدیمی رفتند . به طور گسترده , کمیسیون تجارت فدرال گروه‌های نظارت را پیدا می‌کند که بر همدردی خیرین با سربازان قدیمی تاثیر می‌گذارند . "
بنا به گفته ftc , برخی سازمان‌ها مشهور به هم‌کاری با افراد بی مسلک هستند تا با استفاده از درخواست‌هایی که هنوز جعلی هستند , به خیرین متوسل شوند .
در ماه مارس , ftc اقدام علیه بنیاد قدیمی سربازان آمریکایی , ممنوع ساختن فیستول و موسس آن و رئیس‌جمهور پائول k کرد . ب . ~~~ ا .
م . "
م .
به گفته م .
دادستان‌کل فلوریدا , اشلی مودی , در بیانیه‌ای گفت : " این موسسه خیریه جعلی میلیون ‌ها دلار از اهدا کنندگان سخاوتمندانه گرفت که معتقد بودند این سرمایه‌ها به اعضای فعال نظامی و سربازان قدیمی خواهند رفت . " او گفت : " فریب دادن خیرین از طریق استثمار مردان و زنان شجاعی که از کشورمان محافظت می‌کنند مایه ننگ است . "
" ftc " در ماه ژوئیه , به عنوان بخشی از " عملیات اهدا با شرف " , با مقامات اجرای قانون و قانون گذاران خیریه در سراسر کشور در آغاز به کار در برابر " خیریه‌های تقلبی " پیوست که با فریب دادن کمک‌های مالی خود , به سربازان قدیمی و اعضای سرویس کمک خواهند کرد . "
یکی از گروه‌هایی که هدف قرار گرفت " کمک به دامپزشکان است " , که همچنین اسامی بنیاد کهنه سربازان معلول آمریکا , خانواده‌های نظامی آمریکا , بانک خون سربازان قدیمی و دامپزشکان در مبارزه با سرطان سینه را ثبت کرد .



بنیاد آمریکایی ستاد فرمانده پرچم قرمز مراکز حدمات تا به حال فکر کرده اید که چرا خواب می بینید ؟ جزئیات میزان حقوق سربازان امریه گیر





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.