چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

معاون مدیر

۲,۱۸۱ بازديد
پایان
ستاره‌ها و خطوط راه‌راه باب
واشنگتن
دفتر وزارت دفاع و آمادگی وزارت امور خارجه پنتاگون از rand خواست تا مروری بر منابع آب دو بار انجام دهد چرا که این دپارتمان در نظر دارد فرم را با ساخت کاملا ً الکترونیکی نوسازی کند , و بنابراین آن‌ها می‌خواهند بدانند کدام داده از شکل توسط سازمان‌های مختلف استفاده می‌شود و راه‌هایی برای رسیدن به آن موثرتر .
به نقل از بررسی راند , " تعداد زیادی سهامدار و تعداد زیادی از مردم هستند که از این شکل استفاده می‌کنند . " " بنابراین هر کاری که انجام می‌دهیم , باید بسیار سنجیده و با وجدان تمام آن ذینفعان باشیم زیرا می‌خواهیم در ابتدا مطمئن شویم که هر کاری که انجام می‌دهیم برای اعضا بهتر است در حالی که ما به حفاظت از حریم خصوصی آن‌ها ادامه می‌دهیم . "


مدرک دیپلم مدیر ارتباطات دفاع ملی پست های خالی ریاست کمیته اسامی بنیاد







در اصل در دهه ۱۹۹۰ تاسیس شد , dd یا dd سند سندی است که اعضای خدمت در پایان خدمت دریافت می‌کنند , جزئیات همه چیز را از آموزش نظامی خود , مدال‌هایی که کسب کرده‌اند و نوع ترشح از شاخه خود دریافت کرده‌اند. این سند برای سربازان قدیمی حیاتی است تا خدمت خود را بررسی کرده و از اداره امور سربازان قدیمی یا دولت محلی آن‌ها بهره‌مند شوند .
یکی از مسائل مهم در این بررسی راه‌های مختلفی است که خدمات شکل را با داده‌ها پر می‌کنند و منجر به اطلاعات نادقیق می‌شوند . گزارش rand دریافته است که هیچ سیاستی در مورد آنچه که خدمات باید برای پر کردن فرم و چگونگی انجام آن استفاده کنند وجود ندارد , بنابراین هر خدمت سیستم‌ها و روش‌های متفاوتی دارد که برخی از آن‌ها از بقیه پیشرفته‌تر هستند . "
خدمات نظامی در حال حاضر مشغول به کار هستند تا سوابق خود را به سیستم‌های پرداخت و پرسنل یکپارچه منتقل کنند و دفتر کارکنان در کنار آن‌ها در حال هماهنگی است تا اطلاعات حاصل از این اسناد به طور خودکار در سیستم‌های الکترونیکی الکترونیکی گنجانده شود . انتظار می‌رود که این کار سه‌تا پنج سال طول بکشد .
کنت باور , معاون مدیر عامل و مدیریت پرسنل , گفت وزارت دفاع به آن نگاه خواهد کرد که در آن بلوک‌های اطلاعات به شکل به روز رسانی شده و از طریق صحبت با سازمان‌هایی که از داده‌های مختلف در فرم استفاده می‌کنند شروع می‌شود .
او گفت : " این احتمالا ً اولین هدف است که به سازمان‌های مختلف باز گردد و بگوید که چه مزایایی برای شما وجود دارد و واقعا ً باید این کار را انجام دهید . "
جیم ران , مدیر خدمات ملی کهنه سربازان معلولان آمریکایی , در مورد تغییراتی که دوست دارد ببیند , گفت : " فرم " باید در سراسر هییت مدیره باشد , بدون توجه به شعبه . " او همچنین بر این باور است که dd ها باید به روز رسانی شوند تا مکان‌هایی را که در آن خدمت کرده‌اید لیست کنید زیرا منافع زیادی براساس محل خدمت شما وجود دارد . "
باشگاه dd " خدمات خارجی " را در اختیار دارد که در آن زمان و روز اعضای سرویس در خارج از کشور به صورت یک ماه و روز مورد توجه قرار می‌گیرد . برای مثال , سربازان قدیمی ویتنام که بر این باورند که آن‌ها در معرض عامل نارنجی قرار دارند , باید نشان دهند که آن‌ها در زمینی در ویتنام خدمت کرده‌اند و نشان می‌دهند که آن‌ها در حمایت از جنگ ویتنام خدمت کرده‌اند .
او گفت : " بنابراین بدون گفتن اینکه در کجا خدمت می‌کنند , اکنون کشور باید از طریق سوابق پرسنل نظامی که دقیقا ً در آن خدمت کرده‌است , بررسی و تایید شود . " بنابراین من فکر می‌کنم اگر dd ها واقعا ً محل خدمت اعضای این خدمات را داشته باشند , من فکر می‌کنم که این کار مفید خواهد بود . "



کسر بودجه بنیاد آمریکایی ستاد فرمانده پرچم قرمز دریافت دفترچه و کلید سوالات آزمون سراسری ۹۶ جزئیات امریه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.