پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

محیط زیست

۲,۱۴۷ بازديد
۱
نویسنده: پاتریشیا هالی
سناتورها لایحه کهنه سربازان محور را روز چهارشنبه در نظر گرفتند که قانون پیشنهادی در مورد موضوعاتی چون بهداشت روانی و پزشکان بدون مجوز در اداره امور سربازان قدیمی گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی زنان و نوزادان و همچنین کمک‌هزینه دریافت مدال افتخار دریافت می‌کردند.
کمیته امور سربازان قدیمی سنا سه لایحه مطرح‌شده توسط سربازان قدیمی که در حال حاضر در سنا خدمت می‌کنند را بررسی کرد . اولی , از ایالت آرکانزاس تام پنبه , r - آرکانزاس , کمک‌هزینه ماهیانه دریافت کنندگان افتخاری را از حدود ۳۶۰ دلار در هر ماه افزایش خواهد داد.
با توجه به این که مدال افتخار در هر سال ده‌ها تن و گاهی اوقات صدها بار ظاهر می‌شود , پنبه گفت که این افزایش به سمت حمل و نقل , غذا و غذا خواهد رفت که معتادان ساکن در آن اغلب از جیب خود پرداخت می‌کنند .





نیاز دارویی مرکز مراقبت پرونده الکترونیک خانواده های مجروح مرکز کنترل معاون مدیر




او با نامیدن این قهرمانان و الهامات اولیه که به استخدام و نگهداری نظامی کمک می‌کنند , گفت که آن‌ها لیاقت افزایش را دارند .
مدال افتخار اغلب مانند نوشته‌های هالیوود خوانده می‌شود . پنبه گفت : " نه تنها قهرمانانه است , بیشتر مردم باور نمی‌کنند که واقعا ً اتفاق افتاده‌اند . " این یک تغییر ساده است … اما راهی طولانی برای کمک به نشان دادن مدال افتخار در داستان‌ها است . "
رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه , جانی ارنست , یکی از افسران سابق گارد ملی آیوا , برای تضمین کیفیت مراقبت سربازان قدیمی مان , که به یک حزب سوم نیاز دارد تا مراقبت‌های پزشکی و مراقبت‌های پزشکی ارائه‌شده توسط پزشکانی را که مجوز خود را قبل از استخدام توسط دولت فدرال دریافت کرده بودند , بررسی کند .
ارنست به این مورد اشاره کرد , آنتونی که تحت عمل جراحی برای یک تومور مغزی در دستان دکتر جان اشنایدر در یک شهر و بیمارستان آیوا قرار گرفته بود , اما بعدها فهمید که اشنایدر قبلا ً مجوز خود را لغو کرده و تومور آنتونی را آنطور که وعده‌داده شده‌بود , حذف نکرده است .
ارنست گفت : " خانم اشنایدر نباید برای درمان سربازان قدیمی ما استخدام شود . " " va شیوه‌های استخدام خود را اصلاح کرد , خدا را شکر , اما هنوز سربازان قدیمی وجود دارند که با مجوز لغو شده و آن‌ها نمی‌دانند . "
دیگر لوایح طراحی‌شده برای بهبود مراقبت عبارتند از : قانون (دبرا ) که تعداد مشاوران زن سربازان قدیمی را افزایش می‌دهد , پوشش مراقبت از مادران را افزایش می‌دهد و شمار ارائه دهندگان خدمات بهداشت زنان را افزایش می‌دهد .
به گفته ملیسا بریانت , افسر ارشد سیاست در عراق و سربازان قدیمی افغانستان , این لایحه برای تشویق محیط‌زیست به گنجاندن در va دائمی مورد نیاز است .
" وقتی گفتم که احساس آزار و اذیت می‌کنم , به خانه برگشتم . هرگز نباید به خانه برگردم . برایانت گفت : " پدرم مجبور نبود پشت در پشتی باشد . " " ما باید حریم خصوصی داشته باشیم و هنگام راه رفتن , احساس امنیت کنیم . "
" پتی مری موری ", " دی - واشنگتن " , در رابطه با ارائه خدمات برای سربازان قدیمی , لایحه‌ای را معرفی کرد که طول پوشش بهداشتی کودک ارائه‌شده توسط یک سرباز قدیمی را پس از هفت روز به دنیا آورده تا از مراقبت‌های بهداشتی مربوط به مسائل بهداشتی اطمینان حاصل کند .
این لایحه همچنین هزینه حمل و نقل برای کودک را پوشش خواهد داد اگر مراقبت گسترده در یک ساختمان دیگر مورد نیاز باشد .
سومین بخش قانون معرفی‌شده توسط یک سرباز قدیمی, لایحه الحاقی برنامه حمل و نقل قدیمی روستایی است که امکان ارائه کمک‌های بلاعوض به سازمان‌های خدماتی قدیمی برای انتقال دامپزشکان به خدمات مراقبت بهداشتی را فراهم می‌کند . دن دان سالیوان , آر - آلاسکا , یک تفنگدار دریایی سابق , حامی این لایحه است .

اسامی بنیاد کسر بودجه بنیاد آمریکایی ستاد فرمانده بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان وظیفه تا 22 بهمن ماه جزئیات آخرین خبر های معافیت پزشکی





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.